Χθες σας παρουσιάσαμε τα πρώτα τρία teaser της Honda για τον ερχομό του νέου Civic hatchback αλλά η μάρκα θέλησε να κρατήσει κρυφά τα χαρτιά της για το πώς θα μοιάζει το μοντέλο στη νέα του γενιά. Αυτό ώθησε έναν φίλο του μοντέλου να παρει τις εικόνες αυτές και να τις επεξεργαστεί, ώστε να δείξει στους χιλιάδες φίλους του Civic παγκοσμίως ποια θα είναι η σχεδίαση του αυτοκινήτου.
Το hatchback θα έχει διαφορές στο πίσω μέρος, σε σχέση με το σεντάν.
O φίλος της Honda δεν αποκάλυψε κάτι που δεν γνωρίζαμε ήδη αφού, όπως η μπερλίνα, το Civic hatchback γνωρίζουμε πως θα υιοθετήσει μια πιο ώριμη σχεδίαση σε σχέση με την τωρινή γενιά που ξεχωρίζει αμέσως απέναντι στον ανταγωνισμό της λόγω του ακραίου σχεδιασμού της τόσο στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου όσο και στο πίσω.
Βεβαίως το Civic hatchback είναι συχνά η πιο σπορτίφ έκδοση σε σχέση με το σεντάν, ωστόσο αυτό φαίνεται πως θα ισχύσει αυτή την φορά. Το hatchback θα υιοθετήσει την ίδια σχεδίαση στον πρόβολο ενώ είναι λογικό να δούμε αλλαγές στο πίσω μέρος, λόγω του διαφορετικού αμαξώματος. Η οροφή θα είναι ελαφρώς διαφορετική, θα υπάρχει διαφορετικός προφυλακτήρας πίσω, ενώ εάν μελετήσουμε καλά τις εικόνες, διακρίνουμε πως κατά πάσα πιθανότητα, το hatchback θα έχει στο πίσω μέρος, ελαφρώς διαφορετικά φωτιστικά σώματα από το σεντάν.
Και στο εσωτερικό δεν πρέπει να περιμένουμε διαφορές ανάμεσα στο hatchback και το σεντάν και έτσι μπορούμε να πάρουμε μια ιδέα για το τι πρέπει να περιμένουμε. Στο σεντάν, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων ανάλογα την έκδοση είναι μεγέθους 7 ή 10,2 ιντσών, ενώ η οθόνη που φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης ξεκινά από τις 7 ίντσες, ενώ υπάρχει διαθέσιμη και μία οθόνη 9 ιντσών και φυσικά τις εφαρμογές Apple CarPlay και Android Auto.
Η Honda δεν έχει επίσης κάποιον λόγο να διαφοροποιήσει την γκάμα κινητήριων συνόλων μεταξύ των δύο εκδόσεων, άρα αυτό σημαίνει πως στις ΗΠΑ, το Civic θα διατίθεται με δύο επιλογές κινητήρα. Ο 2λιτρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας που θα προσφέρει 160 ίππους και 187 Nm ροπής, αλλά και το τετρακύλινδρος turbo 1,5 λίτρων με ισχύ 182 ίππων και 240 Nm ροπής. Αμφότερα θα συνεργάζονται αποκλειστικά με CVT κιβώτιο ταχυτήτων. Ντεμπούτο αναμένουμε να κάνει και η σκληροπυρηνική Type R έκδοση με τον 2λιτρο turbo κινητήρα και 6άρι μηχανικό κιβώτιο.