3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η 84η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης άνοιξε τις πύλες της την προηγούμενη εβδομάδα, φιλοξενώντας πολλές και σημαντικές πρεμιέρες νέων μοντέλων.
Στο νέο Auto Τρίτη: Ταξίδι στo Σαλόνι της Γενεύης
4.652 Επισκέψεις στο άρθρο (10/3/2014)
Στο νέο Αuto Τρίτη σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας από τα νέα μοντέλα της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, ενώ σας παρουσιάζουμε και το πώς η σχεδίαση των νέων μοντέλων, επηρεάζει και άλλους τομείς εκτός της αισθητικής τους.
Η 84η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης άνοιξε τις πύλες της την προηγούμενη εβδομάδα, φιλοξενώντας πολλές και σημαντικές πρεμιέρες νέων μοντέλων, μεταξύ των οποίων η νέα Mercedes C-Class, τα νέα Toyota Aygo, Citroen C1, Peugeot 108, αλλά και το καινούργιο Jeep Renegade, το νέο Renault Twingo και το νέο Audi TT. Το Αuto Τρίτη ταξίδεψε μέχρι την πολύ σημαντική αυτή έκθεση και στο νέο τεύχος που κυκλοφορεί, σας μεταφέρει τις εντυπώσεις του από όλες τις πρεμιέρες. Παράλληλα, στις πιο σημαντικές από αυτές, έχουμε συμπεριλάβει μια πρώτη αξιολόγηση σε 4 τομείς (εσωτερική και εξωτερική εμφάνιση, ποιότητα, χώροι), όπως μόνο το auto Τρίτη πραγματοποιεί σε κάθε μεγάλη έκθεση.
Στο νέο τεύχος του περιοδικού Αuto Τρίτη φιλοξενούμε όμως και ένα άκρως ενδιαφέρον θέμα, που δείχνει το πόσο η σχεδίαση των σύγχρονων μοντέλων δεν επηρεάζει μόνο την αισθητική τους, αλλά και μια σειρά από διάφορους άλλους τομείς της υπόστασής του. Δείτε λοιπόν το πόσο η σχεδίαση επηρεάζει την αεροδυναμική και άρα, μεταξύ άλλων και την κατανάλωση των σύγχρονων αυτοκινήτων, το πόσο επηρεάζει την πρακτικότητα και την ευρυχωρία, αλλά και τα δυναμικά οδικά τους χαρακτηριστικά και την ασφάλεια που προσφέρουν.
Aκρως ενδιαφέρον είναι όμως και το συγκριτικό του νέου Nissan Qashqai με το βενζινοκινητήρα turbo των 1,2 λίτρων, με το προηγούμενο βενζινοκίνητο Qashqai. Πόσο καλύτερο είναι λοιπόν το νέο ιαπωνικό crossover έναντι του μοντέλου που αντικαθιστά;
Μια ακόμη αποκλειστικότητα του νέου τεύχους του περιοδικού Αuto Τρίτη, είναι και η πρώτη δοκιμή του τεχνολογικά προηγμένου VW Golf με τον 1,4 turbo βενζινοκινητήρα με σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων (ACT), αλλά και το διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο DSG. Τέλος, πολύ ενδιαφέρον είναι και το συγκριτικό αγοραστικό θέμα με τρία crossover, τα οποία λόγω του ότι έχουν εκπομπές ρύπων κάτω από 140 γρ./χλμ., μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα στο δακτύλιο της Αθήνας.