Τέλος στα σενάρια για τον ερχομό ενός μικρότερου R8 με V6 κινητήρα έρχεται να δώσει με δηλώσεις του υψηλόβαθμο στέλεχος της Audi. Τι λένε τα σχέδια της φίρμας;
Εδώ και αρκετό καιρό, οι συζητήσεις γύρω από την «βασική» έκδοση του Audi R8 δίνουν και παίρνουν. Μάλιστα, μετά την διακοπή της έκδοσης με τον V8 κινητήρα, τα σενάρια για την αντικατάστασή του από μια έκδοση με μικρότερο μοτέρ είναι έντονα.
Επικρατέστερο σενάριο μέχρι πρότινος ήταν ο εξοπλισμός του νέου R8 με τον 6κύλινδο σε διάταξη V κινητήρα χωρητικότητας 3,0 λτ. στη βάση της γκάμας, ωστόσο αυτό το ενδεχόμενο αποκλείστηκε πλήρως από τον Τεχνικό Διευθυντή της Audi Sport για το project του R8, κ. Markus Haverkamp.
Πέραν αυτού, ο επικεφαλής του project αποκάλυψε πως ο ατμοσφαιρικός V10 των 5,2 λτ. με απόδοση 540 ίππων με 540 Nm ροπής του R8 V10 (610 άλογα με 560 Nm στο V10 Plus) θα συνεχίσει να είναι η «καρδιά» του γερμανικού supercar στο κοντινό μέλλον, χωρίς ωστόσο να αποκλειστεί το ενδεχόμενο ένταξης ενός υβριδικού συνόλου. «Ήδη σκεφτόμαστε συγκεκριμένα πράγματα για τη γκάμα, αλλά χρειάζεται να διαπιστώσουμε ποια είναι η σωστή τεχνολογία για να χρησιμοποιήσουμε μέσα στα επόμενα 10 χρόνια» είπε χαρακτηριστικά ο Haverkamp.
«Το R8 όπως είναι τώρα, είναι ελαφρύ και γρήγορο. Όμως ένα υβριδικό R8 υψηλών επιδόσεων θα χρειαζόταν μεγαλύτερη μπαταρία που ζυγίζει πολύ παραπάνω, κάτι που έρχεται σε κόντρα με το να “γράφει” γρήγορους γύρους σε πίστα» σημείωσε τέλος ο επικεφαλής της Audi Sport για το R8.