Τελικά μήπως στην εποχή μας η διαφορετικότητα δεν εκτιμάται;
Subaru: Μικρή ή ιδιαίτερη;
Είναι η Subaru ιδιαίτερη γιατί είναι μικρή, ή είναι μικρή γιατί είναι ιδιαίτερη;
Ποια είναι τα δύο πράγματα που
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
μας έρχονται στο μυαλό όταν σκεφτόμαστε την Subaru: μπόξερ μοτέρ και τετρακίνηση. Δεν υπάρχει κανείς άλλος κατασκευαστής πουνα μπορεί να έχει αυτή την περιγραφή. Για σκέψου τώρα πόσοι κατασκευαστέςέρχονται στο νου όταν πεις: κίνηση εμπρός και τετρακύλινδροι σειρά κινητήρες. ΗSubaru ξεχωρίζει.Γιατί; Η Subaru είναι η μικρότερη ιαπωνική μάρκα. Σε σχέση με τα σχεδόν ένα εκατομμύριοαυτοκίνητα που πουλάει η Subaru, η αμέσως μεγαλύτερη, η Mazda, πουλάει 1/3 περισσότερα αυτοκίνητα, ενώ η Suzuki πουλάει τρεις φορές παραπάνω.
Σίγουρα υπάρχουν μάρκεςπου πουλάνε λιγότερο, όπως η Seat, σχεδόν τα μισά, ή ταίδια, όπως η Skoda, ενώ κάποια κατασκευαστές είναι σημαντικά μικρότεροισε πωλήσεις, όπως η Alfa Romeo με κάτω από 70.000 αυτοκίνητα τοχρόνο, όμως όλοι αυτοί ανήκουν σε, και μοιράζονται μέρη από μεγάλους ομίλους.Σε αντίθεση με τις άλλες «μικρές» μάρκες η Subaru φτιάχνει τα δικά της αυτοκίνητααπό το μηδέν χωρίς να μοιράζεται τίποτα με την κατά τα άλλα «μεγάλη αδελφή»της, την Toyota.
Και το ίδιο έκανε ότανανήκε εν μέρει στην General Motors: Όλα μόνη της. Τα αυτοκίνητα της Subaru είναι διαφορετικά απόοτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί εκεί έξω. Αυτό δεν την κάνει απαραίτητα και καλύτερηαπό τους άλλους, όμως αυτή η διαφορετικότητά της την κάνει σε αρκετούς μοναδικήή ακόμη και μονόδρομο.
Αν σκεφτεί κανείς ότιτετρακίνηση έχει για παράδειγμα μόνο η Audi,και μάλιστα αντίστοιχου τύπου μόνο στα ακριβότερα μοντέλα της, ή ότι μπόξερκινητήρες έχει μόνο η Porsche και μάλιστα μόνο στα σπορ αυτοκίνητά της, ο συνδυασμός για την Subaru είναιπολύ κολακευτικός.
Φυσικά η Subaru δενανταγωνίζεται ούτε τα ακριβά μοντέλα της Audi,ούτε τα σπορ αυτοκίνητα της Porsche, ο συνδυασμός όμως τωντεχνικών χαρακτηριστικών της την βάζει σε απόσταση από τον ανταγωνισμό.
Το ερώτημα λοιπόν είναι,θα πουλούσε η Subaru ένα εκατομμύριο αυτοκίνητο αν τα έφτιαχνε όπωςόλοι οι άλλοι; Ή θα πουλούσε λιγότερα; Μήπως όμως ακριβώς επειδή τα αυτοκίνητάτης είναι τόσο διαφορετικά από τους άλλους πουλάει μόνο ένα εκατομμύριο, ότανακόμη και η Mazda πουλάει περισσότερα; Τι λέτε;
Δηλαδη germanotsolia την χωρα σου,αν ζεις εδω βεβαια,στην κατεστρεψαν οι γιαπωνεζοι? Το κατοχικο δανειο αυτη στο πηραν με την βια και δεν στο επιστρεφουν? Αυτους εχεις απο πανω τωρα και περνεις μετρα που καταδικαζουν τον λαο σου? Κοντα 1 εκ. θυματα ελληνες της κατοχης απο τους γιαπωνεζους ειναι? Σκανδαλα τυπου siemens απο εκει ερχονται?Χριστοφορακους ποιοι εχουν υπο την προστασια τους? Και πολλα ακομα που δεν θελω να αναφερω...τουλαχιστον η subaru ΔΕΝ δολοφονησε χιλιαδες ανθρωπους εχοντας τους ως δουλους στην παραγωγη οπως η γερμανικη audi...διαβασε λιγο ιστορια να μαθεις!!
Μοναδικη τραβαει και πολυ σωστα τον δικο της δρομο που βλεπουμε οτι την εχει δικαιωση,στην αμερικανικη αγορα μαλιστα ειναι απιστευτα υψηλα οπως και στην αυστραλια. Τα οχηματα της εχουν χαρακτηρα με απιστευτα οδικα στοιχεια λογω τετρακινησης αξιοπιστια και ποιοτητα που ειναι μαζι με τον μποξερ κινητηρα σημα κατατεθεν της. Ουτε στο ελαχιστο δεν ειναι υποδεεστερη απο την audi,που στο κατω κατω ειναι vw με 4 κυκλους.Την αντιμετωπιζει σαν ισος προς ισον και το ονομα subaru ειναι πολυ ψηλα στην εκτιμηση του κοσμου...ποιος ξεχνα το αριστουργημα impreza wrx sti...γιατι το αξιζει γιατι ειναι μακρυα απο σκανδαλα βρωμοδουλειες και ιστορια μαυρη οπως αυτη της φιλοναζιστικης audi!!
Η Subaru ηταν, ειναι και θα ειναι μια εξαιρετικη απο καθε αποψη εταιρεια. Τι να πρωτοπεις, για τους συγκλονιστικους σε αποδοση και αξιοπιστια boxer κινητηρες της που χρονια κυριαρχουσαν στο WRC με τα εξαιρετικα Impreza STI και Legacy. Eπισης, για τη μοναδικη συμμετρικη της τετρακινηση που κανει τα αυτοκινητα της θηρια εκτος δρομοθ. Ακομη, ειναι μοναδικα σε σχεδιαση και πανω απ ολα αξιοπιστα οσο δεν παει. Τα αυτοκινητα της να συμπληρωσω, οτι τα εφτιαχνε ανεκαθεν μονη της, τEοσο τωρα που ανηκει στην Toyota στην οποια και δανειζειθ τον σουπερ σπορ boxer κινητηρα της στο απο κοινου εξελιγμενο με το BRZ, Toyota GT86 οσο και παλιοτερα που ανηκε εν μερει στη General Motors. Ειναι μια απο τι εταιρειες που κατασκευαζουν μυθικα αυτοκινητα και σιγουρα θα μεινουν στο χρονο. Αλησμονητο σε μενα, ειναι το Ιmpreza 22b με 2θυρο που κενταγε στα χερια του αδικοχαμενου Colin ΜcRae.
Η σουμπαρου ήταν και είναι μοναδικη κι αξιολατρευτη εταιρεια,οι μελετημενοι μποξερ κινητηρες της (παραληλοι με το εδαφος χαμηλοτεροι για καλυτερα μοιρασμενο κεντρο βαους)με τις σοφιστικε αναρτησεις της,τις εχουν αποφέρει παγκοσμιους τιτλους με πολυ λιγους σπονσορες (fujifilmγια οσους ξερουν).Πως λοιπον να μη βγαλεις το καπελο στη σουμπαρου που εκτιμα και σεβεται την ιστορια της και τους πελατες της συνεχιζοντας να βγαζει αυτοκινητα για λιγους ενω θα μπορουσε να τους γυρισει την πλατη και να βγαζει αδιαφορα οδηγικα αυτοκινητα με μόνο σκοπό να πουλάει και να ειναι αξιοπιστα(λεγεμε ΤOYOTA).Ασε πάλι αμα ρωτησεις λαμαρινά για γρανιτενια σασιά το ονομα που θα σου πει...SUBARU,αν και γαλόφιλος το σωστό να λέγεται..
ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑ, βρε μπας να αλλάξεις το nick name σου σε κάτι άλλο;ΟΠΟΙΟ ΘΕΣ ΕΣΥ, ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ, ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ ΕΙΜΑΙ ΟΠΩΣ ΕΣΥ, ΕΙΣΑΙ ΕΙΔΟΣ ΠΡΟΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ, ΤΙ ΚΑΡΕΤΑ ΚΑΡΕΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ... Γελάω για το παραμύθι που μας έγραφες σε άλλο θέμα για το πόσες πωλήσεις κάνει η skoda, την οποία σέβομαι ως εταιρεία άσχετα αν ανήκει στον όμιλο vw group, γελάω επίσης που μας κάνεις και μαθήματα ιστορίας...τελικά εποικισμό ποιοί θέλουν να κάνουν στην Ελλάδα οι Γερμανοί ή οι Ιάπωνες; Επειδή εσύ ως χώρα ή και προσωπικά=το επί προσωπικού δεν το αγγίζω συνήθως... , είσαι για ΑΡΑΜΠΑΔΕΣ, πρέπει η οποιαδήποτε εταιρεία για να πουλήσει στην χώρα μας να ρίξει το επίπεδο των προϊόντων της;Και γιατί να το κάνει αυτό, όταν μπορεί να τα πάρει αλλιώς; Δηλαδή subaru 1000cc με 120 άλογα επειδή κάποιοι το θέλετε;Και σε τι τιμή;Το daihatsu charade gtiti και το xx που είναι πολύ πιο σπάνιο ξέρεις πόσο πουλιόνταν στην Ελληνική αγορά τότε;Ξέρεις πόσο είχε στην Ευρώπη;Είδα πόσοι ΧΟΥΒΑΡΝΤΑΔΕΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΑΝ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ, αλλά το κοιτούσαν στο δρόμο όταν τους ρίχναμε καρότσες στα bmw, στα mercedes, στα toyota τους, κ.τ.λ. Θα το πω στην subaru να σου πουλήσει 850cc με 150 άλογατα σε τιμή 3000 ευρώ με το κλειδι στο χέρι, τώρα η βελτίωση συζητήσιμη, μπορούμε να σου προσφέρουμε και ΝΟΜΙΣΤΕΡΑΚΙΑ ΓΙΑ ΣΚΟΤΩΜΑ, ΚΑΜΙΑ ΝΤΑ ΕΣΠΑΖΑΡ ΣΤΟ 1,90μέτρα, παγωτό γρανίτα από τζατζίκι, προφυλακτικά με άρωμα ΣΚΟΡΔΑΛΙΑΣ, και ότι άλλο λαχταράς, ΤΖΑΜΠΑ ΠΡΑΜΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!
@Πειραιωτης:Για διαβασε λιγο ιστορια να δεις με ποιον ηταν συμμαχος η Ιαπωνια στον β ΠΠ... Οσο για τη Subaru,το impreza sedan μου αρεσει,αλλα αμα ερθει με 2λιτρους τι να το κανεις;Να βαλουν τον 1.6 turbo του levorg!