ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τελικά μήπως στην εποχή μας η διαφορετικότητα δεν εκτιμάται;

Τελικά μήπως στην εποχή μας η διαφορετικότητα δεν εκτιμάται;

Subaru: Μικρή ή ιδιαίτερη;

5.690 Επισκέψεις στο άρθρο (4/8/2016)

Είναι η Subaru ιδιαίτερη γιατί είναι μικρή, ή είναι μικρή γιατί είναι ιδιαίτερη;

Ποια είναι τα δύο πράγματα που

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

μας έρχονται στο μυαλό όταν σκεφτόμαστε την Subaru: μπόξερ μοτέρ και τετρακίνηση. Δεν υπάρχει κανείς άλλος κατασκευαστής πουνα μπορεί να έχει αυτή την περιγραφή. Για σκέψου τώρα πόσοι κατασκευαστέςέρχονται στο νου όταν πεις: κίνηση εμπρός και τετρακύλινδροι σειρά κινητήρες. ΗSubaru ξεχωρίζει.

Γιατί; Η Subaru είναι η μικρότερη ιαπωνική μάρκα. Σε σχέση με τα σχεδόν ένα εκατομμύριοαυτοκίνητα που πουλάει η Subaru, η αμέσως μεγαλύτερη, η Mazda, πουλάει 1/3 περισσότερα αυτοκίνητα, ενώ η Suzuki πουλάει τρεις φορές παραπάνω.

Σίγουρα υπάρχουν μάρκεςπου πουλάνε λιγότερο, όπως η Seat, σχεδόν τα μισά, ή ταίδια, όπως η Skoda, ενώ κάποια κατασκευαστές είναι σημαντικά μικρότεροισε πωλήσεις, όπως η Alfa Romeo με κάτω από 70.000 αυτοκίνητα τοχρόνο, όμως όλοι αυτοί ανήκουν σε, και μοιράζονται μέρη από μεγάλους ομίλους.Σε αντίθεση με τις άλλες «μικρές» μάρκες η Subaru φτιάχνει τα δικά της αυτοκίνητααπό το μηδέν χωρίς να μοιράζεται τίποτα με την κατά τα άλλα «μεγάλη αδελφή»της, την Toyota.

Και το ίδιο έκανε ότανανήκε εν μέρει στην General Motors: Όλα μόνη της. Τα αυτοκίνητα της Subaru είναι διαφορετικά απόοτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί εκεί έξω. Αυτό δεν την κάνει απαραίτητα και καλύτερηαπό τους άλλους, όμως αυτή η διαφορετικότητά της την κάνει σε αρκετούς μοναδικήή ακόμη και μονόδρομο.

Αν σκεφτεί κανείς ότιτετρακίνηση έχει για παράδειγμα μόνο η Audi,και μάλιστα αντίστοιχου τύπου μόνο στα ακριβότερα μοντέλα της, ή ότι μπόξερκινητήρες έχει μόνο η Porsche και μάλιστα μόνο στα σπορ αυτοκίνητά της, ο συνδυασμός για την Subaru είναιπολύ κολακευτικός.

Φυσικά η Subaru δενανταγωνίζεται ούτε τα ακριβά μοντέλα της Audi,ούτε τα σπορ αυτοκίνητα της Porsche, ο συνδυασμός όμως τωντεχνικών χαρακτηριστικών της την βάζει σε απόσταση από τον ανταγωνισμό.

Το ερώτημα λοιπόν είναι,θα πουλούσε η Subaru ένα εκατομμύριο αυτοκίνητο αν τα έφτιαχνε όπωςόλοι οι άλλοι; Ή θα πουλούσε λιγότερα; Μήπως όμως ακριβώς επειδή τα αυτοκίνητάτης είναι τόσο διαφορετικά από τους άλλους πουλάει μόνο ένα εκατομμύριο, ότανακόμη και η Mazda πουλάει περισσότερα; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
TURANZA 6 ALL SEASON