Στο θέμα μας συμπεριλάβαμε και δύο τετρακίνητα μοντέλα, τα οποία φυσικά δεν μπορούν να συγκριθούν με τα υπόλοιπα, ωστόσο έπεσαν στα χέρια του Test Center μας σε περίοδο μεγάλου οίστρου, συνεπώς σιγά μην αφήναμε την ευκαιρία να τα μετρήσει να πάει χαμένη.
Τα Jeep Renegade 1,4 και Opel Mokka X εφοδιάζονται με κινητήρες 1,4 λτ. με απόδοση 170 και 140 ίππους αντίστοιχα. Στο Renegade η μετάδοση γίνεται μέσω αυτόματου κιβωτίου 9 σχέσεων, με πολύ αραιή κλιμάκωση, ενώ στο Mokka X με 6άρι χειροκίνητο και σχετικά σφιχτό. Η διαφορά στην κατανάλωση και των 2 είναι εμφανής, ιδιαίτερα μάλιστα για το «τετράγωνο» Renegade και οφείλεται κατά κύριο λόγο στο αρκετά μεγαλύτερο βάρος των δύο μοντέλων, λόγω του συστήματος τετρακίνησης.
Αξίζει να αναφέρουμε πως όσο η κίνηση μένει σταθερή στον μπροστά άξονα, οι διαφορές είναι σχετικά μικρές, όπως βλέπουμε στις σταθερές ταχύτητες, ενώ σε ένα μικτό κύκλο διαδρομής, που είναι πιθανό να έχουμε εμπλοκή της τετρακίνητης, οι διαφορές αυξάνονται.
Ωραιο το άρθρο σας και ευχαριστω! Θα ήθελα να εβλεπα και τις καταναλώσεις καποιου αντιστοιχου υβριδικού, πχ. Toyota C-HR.