Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Ford Puma και Nissan Juke
69.488 Επισκέψεις στο άρθρο (18/1/2023)
4 Φωτογραφίες »
Ο 1,0 DIG-T των 114 ίππων έχει στοιχεία που συναντούμε σε ακριβότερες κατασκευές η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη wastegate.
Ford Puma Vs Nissan Juke: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.
Κινητήρας: Χαμηλή κατανάλωση το Puma, ευκολία και προσπεράσεις με το Juke
Η παρουσία του ήπια υβριδικού κυκλώματος 48V στο Ford Puma εξασφαλίζει καλύτερη μέση κατανάλωση συγκριτικά με το Nissan Juke. Ο 1,0 EcoBoost των 125 PS μάς «έδωσε» 6,5 λτ./100 χλμ., με την κατανάλωση στο ταξίδι να «πέφτει» ακόμη και στα 4 λίτρα! Να προσθέσουμε και την τεχνολογία αυτόματης διακοπής λειτουργίας του μεσαίου κυλίνδρου σε συγκεκριμένες συνθήκες. Χάρη στο boost ροπής του mild hybrid κυκλώματος απαλλάσσεται ο κινητήρας από ένα μέρος των φορτίων του (σ.σ. η ροπή στο overboost ανεβαίνει στα 210 από τα στάνταρ 170 Nm). Εκτός των παραπάνω, το απαλλάσσει από τέλη κυκλοφορίας και περιορισμούς στον Δακτύλιο.
Συγκρατημένα, πάντως, «καίει» και το Nissan Juke, αν λάβουμε υπόψη και το αυτόματο κιβώτιο (7,2 λτ./100 χλμ.). Η ευκολία του 7-τάχυτου διπλοσύμπλεκτου DCT είναι πλεονέκτημα στα συνεχή σταμάτα-ξεκίνα της πόλης, ενώ οι γρήγορες και απαλές αλλαγές με kickdown προσφέρουν καλές ρεπρίζ για προσπεράσεις (6,3 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 8,0 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα).
Συγκρατημένα, πάντως, «καίει» και το Nissan Juke, αν λάβουμε υπόψη και το αυτόματο κιβώτιο (7,2 λτ./100 χλμ.). Η ευκολία του 7-τάχυτου διπλοσύμπλεκτου DCT είναι πλεονέκτημα στα συνεχή σταμάτα-ξεκίνα της πόλης, ενώ οι γρήγορες και απαλές αλλαγές με kickdown προσφέρουν καλές ρεπρίζ για προσπεράσεις (6,3 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 8,0 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα).
Χώροι: Super πορτ-μπαγκάζ στο Puma, «αέρας» για τα πόδια στο Juke
Θα έχετε ακούσει ξανά για το MegaBox, τον βαθύ έξτρα αποθηκευτικό χώρο 80 λτ. κάτω από το κυρίως πορτ-μπαγκάζ του Ford Puma. Ε, χάρη σε αυτόν το μοντέλο της Ford έχει super χώρο αποσκευών στα 536 λτ., ξεπερνώντας αυτοκίνητα ακόμη και ανώτερης κατηγορίας! Καλή τιμή όμως για το segment και τα 422 λτ. του Nissan Juke, το οποίο είναι πιο βολικό στον χώρο για τα πόδια των δύο επιβατών (13,8 εκ.). Τέλος, και τα δύο μοντέλα είναι σχετικά στενά στην πίσω καμπίνα, που φιλοξενεί με άνεση 2+2 επιβάτες.
Μάρκα/Μοντέλο | Ford Puma | Nissan Juke | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Εγγύηση (χρόνια) | 5 | 3 | ||||
Έκδοση εξοπλισμού | ST-LINE | ACENTA | ||||
Τιμή | ||||||
Μετρήσεις AutoΤρίτη | ||||||
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | GOODYEAR | BRIDGESTONE | ||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,09 | 11,2 | ||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,2 | 35,2 | ||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,19 | 6,3 | ||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,6 | 8 | ||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 66,5 | 66,6 | ||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 69,1 | 68,5 | ||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 7,7 | 8,1 | ||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα)
|
4 | 5,7 | ||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,5 | 7,2 | ||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
|
1050 | 807 | ||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,3 | 1,27 | ||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,37 | 1,38 | ||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 11,2 | 13,8 | ||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 3,1 | 1,5 | ||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
|
536 | 422 | ||||
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
|
18 | 0-18 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
|
73,5 | 75,5 | ||||
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
99,5 | 101,5 | ||||
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
99,5 | 123,5 | ||||
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
|
725 | 725 | ||||
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
|
400/505 | 350/530 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
|
205 | 198 | ||||
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
|
105,5 | 110,5 |
4 Φωτογραφίες »
Το mild hybrid κύκλωμα των 48V στο Ford Puma δίνει bonus 50 Nm, το οποίο εξελίσσεται σε ένα απαλό boost από τις χαμηλές στροφές.
Σελίδα 2 | Super Συγκριτικό: Ford Puma Vs Nissan Juke |
Σελίδα 3 | Ford Puma Vs Nissan Juke: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό; |
Σελίδα 4 | Ford Puma Vs Nissan Juke: Ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο και πού; Δες την αναλυτική βαθμολογία - σκορ |
Σελίδα 5 | Συγκριτικό Ford Puma Vs Nissan Juke: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους |