7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Super Συγκριτικό: Honda Civic e:HEV vs Peugeot 508
Super Συγκριτικό: Honda Civic e:HEV vs Peugeot 508
5.934 Επισκέψεις στο άρθρο (6/1/2023)
Δύο εντυπωσιακά σε σχεδίαση μεσαία που θέλουν να κοντράρουν και τον γερμανικό ανταγωνισμό της κατηγορίας. Προς το παρόν, τα αντιπαραβάλλουμε μεταξύ τους. Συγκρίνουμε το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Honda Civic e:HEV των 184 ίππων με το πετρελαιοκίνητο Peugeot 508 με τα 130 άλογα. Ποιο κερδίζει στις μετρήσεις μας και ποιο έχει καλύτερη σχέση τιμής-παροχών;
Ιάπωνας με υβριδικό vs Γάλλος με diesel
Βρίσκονται στην ίδια κατηγορία, έχουν αμφότερα ξεχωριστό design, απευθύνονται σε όσους θέλουν να πάνε κόντρα στον γερμανικό ανταγωνισμό. Τα Honda Civic και Peugeot 508 είναι δύο ενδιαφέρουσες επιλογές στο segment των μεσαίων sedan, οι οποίες διαφέρουν στο 100% ως προς το μηχανικό σύνολό τους. Το ολοκαίνουργιο Honda Civic e:HEV έρχεται αποκλειστικά υβριδικό στην 11η του γενιά (από 41.500 ευρώ), την ώρα που το πιο «έμπειρο» Peugeot 508 μένει πιστό στο diesel του Ομίλου Stellantis με τον κλασικό 1.500άρη BlueHDi (από 48.200 ευρώ). Ποιο τα πάει καλύτερα στις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center και ποιο έχει καλύτερο value for money;
Σχεδίαση: Δυναμικό και σπορτίφ το Civic, σικάτη μπερλίνα το 508
Από την εμφάνιση και μόνο, καταλαβαίνει κανείς πως Honda Civic και Peugeot 508 ακολουθούν αντίθετη φιλοσοφία. Πιστό στις καταβολές των προηγούμενων γενεών του, το Civic e:HEV παραμένει δυναμικό (π.χ. χαμηλή γραμμή του καπό), αυτό ωστόσο επιτυγχάνεται με σαφώς πιο «συγκρατημένο» πάντως τρόπο. Πιο εκλεπτυσμένη λογική υιοθετεί το 508, το οποίο είναι και μακρύτερο κατά 20 εκατοστά. Μας αρέσει αρκετά η πίσω κλίση του παρμπρίζ με την κεκλιμένη πίσω οροφή που δίνουν αμέσως πιο κουπέ στιλ. Επιγραμματικά, στα δικά μας μάτια και κοιτώντας τα κυρίως από το πλάι, το γαλλικό μοντέλο μας έδωσε περισσότερο της αίσθηση της λιμουζίνας.
Εσωτερικό: Πιο hi-tech και premium η καμπίνα του 508
Η ποιότητα στην διακόσμηση της καμπίνας είναι κοινό χαρακτηριστικό των μοντέλων της Peugeot και η μπερλίνα του 508 δεν αποτελεί εξαίρεση. Βλέπουμε τον premium προσανατολισμό των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί, ο οποίος και ενισχύεται από το δέρμα σε φινίρισμα ανθρακονήματος στο ταμπλό και στις πόρτες. Ποιοτικά και στιβαρά υλικά συναντάμε στο εσωτερικό και του Civic e:HEV, μόνο που είναι στην πλειονότητά τους είναι σκληρής φύσεως, με εξαίρεση την φλοίδα μαλακού υλικού στο πάνω μέρος του ταμπλό.
Προβάδισμα στο Peugeot 508 δίνουμε και στις ψηφιακές του προδιαγραφές. Όμορφος και ευανάγνωστος ο στάνταρ digital πίνακας των 7 ιντσών του Civic, σχετικά εύκολη στο χειρισμό της η οθόνη των 9 ιντσών, όμως το ψηφιακό «οπλοστάσιο» του γαλλικού μεσαίου υπερέχει. Μιλάμε για το φουτουριστικό i-cockpit όπου δεσπόζει η 10άρα οθόνη αφής και ο 12,3 ιντσών ψηφιακός πίνακας οργάνων πίσω από το μικρό τετραγωνισμένο τιμόνι.
Προβάδισμα στο Peugeot 508 δίνουμε και στις ψηφιακές του προδιαγραφές. Όμορφος και ευανάγνωστος ο στάνταρ digital πίνακας των 7 ιντσών του Civic, σχετικά εύκολη στο χειρισμό της η οθόνη των 9 ιντσών, όμως το ψηφιακό «οπλοστάσιο» του γαλλικού μεσαίου υπερέχει. Μιλάμε για το φουτουριστικό i-cockpit όπου δεσπόζει η 10άρα οθόνη αφής και ο 12,3 ιντσών ψηφιακός πίνακας οργάνων πίσω από το μικρό τετραγωνισμένο τιμόνι.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Συνέχεια του άρθρου >>>