Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Hyundai Santa Fe , Land Rover Discovery Sport και Mazda Cx-60
Οι 328 συνδυαστικοί ίπποι του Mazda CX-60 γίνονται αισθητοί στο πάτημα του γκαζιού, ενώ ο ήχος είναι επίσης αρκετά «πικάντικος» θυμίζοντας 6 κύλινδρο σε σειρά και όχι 4κύλινδρο σύνολο.
Hyundai Santa Fe Vs Land Rover Discovery Sport Vs Mazda Cx-60: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.
Κινητήρας: Εκρηκτικά, ζωντανά και εξελιγμένα
Τα τρία μοντέλα εξοπλίζονται με ισχυρά plug-in σύνολα, τα οποία έχουν ως προτεραιότητα να εξαντλήσουν την ηλεκτρική ενέργεια προς όφελος του περιβάλλοντος. Βέβαια η υλοποίηση είναι διαφορετική.
Το Mazda CX-60 που είναι το ισχυρότερο όλων έχει ως βάση έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 2,5 και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 175 ίππων, με συνολική απόδοση 328 ίππους και 500 Νm ροπής, γεγονός που συμβάλλει ώστε να έχει καλύτερες επιδόσεις μεταξύ των τριών μοντέλων. Ακολουθεί -σε επιδόσεις- το Discovery Sport και μετά έρχεται το Santa Fe που μένει πιο πίσω σε επιδόσεις, όμως έχει την καλύτερη κατανάλωση εκ των τριών, ειδικά μάλιστα με την μπαταρία ξεφόρτιστη.
Ως προς τον τύπο του κινητήρα, τα δύο τελευταία που αναφέραμε, τα Santa Fe και Discovery Sport εφοδιάζονται με τούρμπο κινητήρα. Για το μοντέλο της Hyundai, η χωρητικότητά του είναι 1,6 λτ. και συνδυάζεται με ηλεκτρομοτέρ 91 PS έχοντας συνδυαστική ισχύς 265 PS και 350 Nm ροπής, ενώ το Discovery με τη σειρά του συνδυάζει 1.500άρη κινητήρα με ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων για να αποδώσει στο μέγιστο 309 ίππους, αλλά το κυριότερο ροπή 550 Nm.
Αναφορικά τέλος με την αυτονομία και την φόρτιση, να πούμε πως αμιγώς ηλεκτρικά και τα τρία δεν θα πάνε πολύ μακριά. 40-45 το μέγιστο, άρα καλό είναι να είναι πάντα φορτισμένα. Και για να φορτιστούν αρκεί να «κουμπώσουν» σε μια απλή πρίζα κατά τη διάρκεια της νύκτας. Ωστόσο, να πούμε πως το Discovery Sport έχει το πλεονέκτημα της ταχυφόρτισης, αφού είναι το μόνο που μπορεί να φορτίσει σε ρεύμα DC (σε 30 λεπτά στα 50 kW γεμίζει).
Σημερινή τιμή |
61.590 ευρώ: Hyundai Santa Fe 1.6T 265 PS PLUG-IN HYBRID 6AT 4WD |
72.359 ευρώ: Land Rover Discovery Sport PLUG-IN HYBRID P300e 4x4 |
58.087 ευρώ: Mazda Cx-60 2.5 e-Skyactiv PHEV 327 PS AWD |
Χώροι: Μικρά χωλ, εξαιρετικό πορτ-μπαγκάζ το Discovery Sport
Στον τομέα των χώρων για τους επιβάτες, τα τρία μοντέλα δεν θα έχουν το παραμικρό πρόβλημα να φιλοξενήσουν 5 ενήλικες ακόμα και με ύψος που αγγίζει το 1,90 μ.. Οι διάφορες ανάμεσα στα τρία μοντέλα παίζουν στον πόντο, συνεπώς δεν μπορούμε να πούμε πως κάποιο έχει ξεκάθαρα προβάδισμα. Ωστόσο, ξεκάθαρο προβάδισμα έχει το Defender στη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ με 780 λτ., έναντι 570 των ανταγωνιστών του. Σημειωτέων, τα Santa Fe και Discovery Sport μπορούν να διατεθούν και με 7θέσια διάταξη καθισμάτων.
Η κατάλληλη τοποθέτηση της μπαταρίας στο Discovery δεν έχει επηρεάσει τη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ, το οποίο με 780 λτ. είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας.
Μάρκα/Μοντέλο | Hyundai Santa Fe | Land Rover Discovery Sport | Mazda Cx-60 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Εγγύηση (χρόνια) | 5 | 3 | 6 | |||||
Έκδοση εξοπλισμού | DISTINCTIVE 7-S | R-DYNAMIC S | PRIME-LINE | |||||
Τιμή | ||||||||
Μετρήσεις AutoΤρίτη | ||||||||
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | CONTINENTAL | PIRELLI | BRIDGESTONE | |||||
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση | 235 | 235 | 235 | |||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,11 | 6,88 | 6,3 | |||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,9 | 42,1 | 36,8 | |||||
0-400 μέτρα (δλ.) | 16,44 | 15,59 | 14,5 | |||||
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) | 149 | 144,2 | 159,3 | |||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 4,69 | 3,02 | 3,1 | |||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 5 | 3,8 | 3,8 | |||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 64,4 | 67,4 | 64,5 | |||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 67,2 | 69,6 | 67,1 | |||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 3,9 | 3,9 | 3,5 | |||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
|
7,5 | 6,5 | 8,5 | |||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,5 | 7,8 | 7,5 | |||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
|
627 | 877 | 588 | |||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,44 | 1,44 | 1,45 | |||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,45 | 1,48 | 1,5 | |||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 18,5 | 17 | 19,5 | |||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 7,8 | 7 | 6,5 | |||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
|
571 | 780 | 570 | |||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
|
73,5 | 75 | 67 | |||||
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
112,5 | |||||||
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
129 | |||||||
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
|
1095 | 960 | 955 | |||||
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
|
450 | 490 | 495 | |||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
|
198,5 | 199,8 | 193 | |||||
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
|
118 | 110 | 114 |
Σελίδα 2 | Super Συγκριτικό: Hyundai Santa Fe Vs Land Rover Discovery Sport Vs Mazda Cx-60 |
Σελίδα 3 | Hyundai Santa Fe Vs Land Rover Discovery Sport Vs Mazda Cx-60: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό; |
Σελίδα 4 | Hyundai Santa Fe Vs Land Rover Discovery Sport Vs Mazda Cx-60: Ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο και πού; Δες την αναλυτική βαθμολογία - σκορ |
Σελίδα 5 | Συγκριτικό Hyundai Santa Fe Vs Land Rover Discovery Sport Vs Mazda Cx-60: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους |