Οδική συμπεριφορά: Fun to drive και ρεκόρ στο elk για Astra, αποτελεσματικό και άνετο το Golf
Έχοντας προίκα την επίδοση ρεκόρ των 76 χλμ./ώρα (υπήρξε μάλιστα ποινή λόγω μεγαλύτερων ελαστικών), το Opel Astra προβάλλει ένα περισσότερο fun to drive στιλ. Κινούμενο σε πιο γρήγορους ρυθμούς έχει αρκετά καλή πρόσφυση των εμπρός κινητήριων τροχών, όσο και των πίσω που συνδέονται με ημιάκαμπτο άξονα. Σε υψηλά επίπεδα και η ποιότητα κύλισης, με το μικρομεσαίο από το Rüsselsheim να έχει ανάλαφρο και πειστικό πάτημα.
Ισορροπημένο μεταξύ άνεσης και δυναμικής συμπεριφοράς είναι και το VW Golf, στο οποίο βλέπουμε ίδιο συνδυασμό ανάρτησης. Το εξαιρετικό bound-rebound της ανάρτησης απορροφά στο μέγιστο λακκούβες και ανωμαλίες, με την ηχομόνωση της καμπίνας σε κορυφαία επίπεδα. Κατά τα άλλα, σε μία πιο στριφτερή διαδρομή το γερμανικό hatchback έχει και αυτό πολύ μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, είναι αποτελεσματικό, όχι όμως και τόσο σπορτίφ σε αίσθηση όσο το Astra.
Το τιμόνι του Golf βαραίνει πολύ ισορροπημένα όσο αυξάνεται η ταχύτητα, είναι πολύ σίγουρο στον αυτοκινητόδρομο και σε δρόμο με στροφές είναι σούπερ αποτελεσματικό.