Οδική συμπεριφορά: Με πολλαπλούς σύνδεσμους πίσω η Σειρά 1, άνετο και allegro το 308
Και πώς «πατάνε» στο δρόμο; Η BMW Σειρά 1 αξιολογείται από μία διαφορετική αφετηρία στο συγκεκριμένο ζητούμενο καθότι έχει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, παρουσιάζοντας δυναμική και απολαυστική συμπεριφορά συγχρόνως. Η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία, το τιμόνι δίνει πλούσια πληροφόρηση, με το στιβαρό πλαίσιο να σε εμπνέει για πιο σβέλτη μα ασφαλή κίνηση σε στριφτερές διαδρομές. Εξαιρετικά και τα φρένα της Σειράς 1 που «κοκκαλώνει» από τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 35,1 μέτρα.
Ξεχωριστό οδηγικό χαρακτήρα έχει, βέβαια, και το Peugeot 308. Η ελαφρώς σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης δεν εμποδίζει τα άνετα περάσματα από τις κακοτεχνίες του δρόμου, πλην από τις μεγάλες εγκάρσιες λακκούβες. Η ποιότητα κύλισης είναι υψηλή, ενώ σε καθημερινή χρήση το γαλλικό hatchback είναι αρκετά ελαφρύ και ευέλικτο, με μικρότερο κύκλο στροφής. Σε πιο γρήγορους ρυθμούς, τώρα, το μπροστινό θα υπακούσει πλήρως στις εντολές και θα στρίψει στο σημείο που θέλεις.
Στο μοντέλο της δοκιμής με το έξτρα πακέτο M-Sport η χαμηλότερη ανάρτηση κατά 10 χλστ. δίνει ακόμη πιο σπορτίφ στιλ στη Σειρά 1.