Ανεπίσημα σχέδια παρουσιάζουν μία κουπέ έκδοση του Hyundai Elantra N, η οποία διαφέρει εντελώς από το υπάρχον σπορ σεντάν που προσφέρει η κορεατική μάρκα σε κάποιες αγορές!
Τα Ν μοντέλα απόδοσης της Hyundai συγκεντρώνουν μεγάλο ενδιαφέρον από το αγοραστικό κοινό ανά τον κόσμο και αυτός είναι ο βασικός λόγος που η κορεατική φίρμα αυξάνει ολοένα και περισσότερο τις επιλογές της, προσφέροντας μεταξύ άλλων και το Elantra N, ένα σπορ σεντάν. Ωστόσο, προς ώρας δεν υπάρχει ούτε ένα δίθυρο όχημα σε αυτή την οικογένεια, κάτι το οποίο οραματίστηκαν ανεξάρτητοι σχεδιαστές, λαμβάνοντας ως βάση τους το Elantra N.
Ο λόγος γίνεται για τους σχεδιαστές της ιστοσελίδας Kolesa, που σχεδίασαν ένα νέο Elantra N, αλλά σε κουπέ έκδοση. Όπως μπορείτε να δείτε στις εικόνες, το μοντέλο δεν έχει απλώς δύο πόρτες λιγότερες, αλλά λαμβάνει και τις δικές του σχεδιαστικές πινελιές. Στο μπροστινό μέρος, για παράδειγμα, οι προβολείς διαφέρουν δραστικά σε σύγκριση με το πραγματικό Elantra N. Παράλληλα μία λεπτή LED μπάρα έχει τον ρόλο των φωτιστικών σωμάτων, «τρέχοντας» από τη μία άκρη της μάσκας στην άλλη, στοιχείο που μας θυμίζει το Staria, το νέο πολυμορφικό της Hyundai. Η ίδια σχεδιαστική λογική μπορεί να παρατηρηθεί και στο πίσω μέρος, όπου συνδυάζεται με μία σταθερή αεροτομή τριών βάσεων, έναν αεροδυναμικό διαχυτή, ένα τριγωνικό φως α λα formula 1 και δύο οβάλ απολήξεις για το σύστημα εξάτμισης.
Με το 2λιτρο μοτέρ του Elantra N
Από το «στρατόπεδο» της Hyundai δεν υπάρχει καμία πληροφορία ή κάποια ένδειξη που να υπαγορεύει πως οι άνθρωποί της εργάζονται πάνω σε ένα κουπέ Elantra N. Ωστόσο στο υποθετικό σενάριο πως το μοντέλο θα έκανε την εμφάνισή του, η λογική λέει πως ο γνωστός τετρακύλινδρος τούρμπο κινητήρας 2,0 λίτρων, που εξοπλίζει παγκοσμίως την πλειοψηφία των Ν μοντέλων θα χρησιμοποιούνταν και στη συγκεκριμένη περίπτωση. Τέλος, να θυμίσουμε πως το προαναφερόμενο μοτέρ εξοπλίζει το υπάρχον Hyundai Elantra N με την ισχύ να φτάνει τα 280 άλογα και την ροπή τα 392 Nm.
Αυτό ή το σεντάν;
- LED μπάρες αντί για φώτα μπροστά και πίσω.
- Τριγωνικό φως α λα formula 1 και διπλές οβάλ εξατμίσεις.
- Σταθερή αεροτομή τριών βάσεων όπως το σεντάν.
Θα ήθελες η Hyundai να κατασκεύαζε το Elantra N και σε κουπέ;