Σχέδιο μας «δείχνει» το νέο Opel Grandland
Το σχέδιο είναι ανεξάρτητο της Opel/Vauxhall και προέρχεται από την ιστοσελίδα autoexpress.
- Μεγαλύτερο σε μέγεθος αλλά και σε χώρους για επιβάτες και μπαγκάζια.
- Με την Vizor μάσκα της Opel και LED φώτα.
- Υβριδικό αλλά και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
- Καμπίνα με δύο οθόνες και περισσότερες τεχνολογίες.
Ντεμπούτο την άνοιξη του 2024
Το νέο Opel Grandland αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του μέσα στην άνοιξη του 2024, αλλά πριν δούμε το νέο γερμανικό οικογενειακό SUV, ένα ανεξάρτητο σχέδιο έρχεται για να μας δείξει πως θα μπορούσε να είναι εμφανισιακά.
Μεγαλύτερο σε μέγεθος αλλά και σε χώρους για επιβάτες και μπαγκάζια
Το σχέδιο προέρχεται από τη βρετανική ιστοσελίδα autoexpress και αυτός είναι ο λόγος που φέρει το λογότυπο της Vauxhall, όπως δηλαδή ονομάζεται η Opel στην αγορά της Βρετανίας. Αφήνοντας στην άκρη το λογότυπο και μπαίνοντας στο κυρίως θέμα, η νέα γενιά του Opel Grandland θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Medium, όπως και το επερχόμενο Peugeot 5008. Το μήκος του θα αυξηθεί σε περίπου 4.700 χλστ., γεγονός που θα αναβαθμίσει τους χώρους στην καμπίνα τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές τους.
Με την Vizor μάσκα της Opel και LED φώτα
Οπτικά, το Grandland θα αποκτήσει τετραγωνισμένη σχεδίαση, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τα δοκιμαστικά πρωτότυπα που έχουν κατά καιρούς εντοπιστεί. Το εμπρόσθιο μέρος θα αντλήσει έμπνευση από το Mokka, φέροντας πιθανότατα τη νέα μάσκα «Vizor» συνδυαστικά με LED φώτα. Το καπό θα είναι πιο επίπεδο και θα τοποθετηθεί ψηλότερα, ενώ ψηλότερη θα είναι και η γραμμή της οροφής έως το σημείο που θα ξεκινάει η πόρτα του χώρου αποσκευών. Φήμες υποστηρίζουν πως η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ θα ξεπερνά τα 500 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους.
Υβριδικό αλλά και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση
Στη νέα του γενιά το Opel Grandland είναι φυσικό πως θα έχει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ θα κυκλοφορήσει και ως υβριδικό. Πιθανότατα το Grandland Electric θα εξοπλιστεί με τη μεγαλύτερη μπαταρία 98 kWh και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα μπροστά και ένα πίσω, ενώ η αυτονομία του θα ξεπερνά τα 640 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Στα υβριδικά σύνολα δεν αποκλείεται στην γκάμα να δούμε έναν ήπια υβριδικό βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων με 136 ίππους και μία Plug-in υβριδική επιλογή όπου ένας 1.600άρης κινητήρας βενζίνης θα παντρεύεται με ηλεκτρικό μοτέρ και μία μπαταρία, όπου θα προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία περίπου 65 χιλιομέτρων. Diesel επιλογές δε θα υπάρχουν στην γκάμα.
Συνέχεια του άρθρου >>>