4 Φωτογραφίες »
Εντυπωσιακός είναι ο ψηφιακός διάκοσμος του Ford Explorer, όπου δεσπόζει η οθόνη των 14,6 ιντσών την οποία μπορείς να σύρεις σε κλίση έως 30 μοίρες, για να δεις το My Private Locker, έναν κρυφό αποθηκευτικό χώρο.
4.600 ευρώ φθηνότερο είναι το Explorer, μπορείς να πάρεις έως και 5.000 ευρώ από dealer αν πουλήσεις το παλιό σου αυτοκίνητο
4 Φωτογραφίες »
Στη minimal καμπίνα του Tesla Model Y οι φυσικοί διακόπτες λάμπουν δια της απουσίας τους, πέρα από δύο ροδέλες στο τιμόνι και τα αλάρμ εκεί που σε άλλα αυτοκίνητα είναι η πλαφονιέρα.
Μάλιστα, η διαφορά τιμής ανάμεσα στα δύο μοντέλα μπορεί να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο. Αυτή την περίοδο η Ford έχει «τρέχει» πρόγραμμα αγοράς του μεταχειρισμένου σου, διαφορετική από κρατικό πρόγραμμα απόσυρσης (των 2.000 ευρώ). Που σημαίνει ότι πηγαίνεις να πουλήσεις το παλιό σου αυτοκίνητο, συμφωνείς σε μία Χ τιμή και ο εκάστοτε dealer της Ford μπορεί να σε πριμοδοτήσει έξτρα 5.000 ευρώ στην τιμή που θα συμφωνήσετε (διαβάστε περισσότερα με αναλυτικά παραδείγματα ΕΔΩ).
«Γήινο» εσωτερικό με πολύ καλούς χώρους επιβατών για το Explorer, τεράστιο πορτ-μπαγκάζ & οθόνη που κάνει τα πάντα για το Model Y
Περνώντας στο εσωτερικό και «ψαχουλεύοντας» τα δύο μοντέλα, το καθένα θα σε κερδίσει με την οθόνη του. Για διαφορετικούς λόγους. Στο Ford Explorer έχουμε μία πιο συμβατική λογική, παραπλήσια με ό,τι έχουμε συνηθίσει. Δεσπόζει η touchscreen 14,6 ιντσών η οποία μπορεί και μετακινείται, πάνω-κάτω σε κλίση έως 30 μοίρες. Πίσω της βρίσκουμε το My Private Locker, έναν κρυφό αποθηκευτικό χώρο όπου βάζεις διάφορα μικροπράγματα.Εκ διαμέτρου αντίθεση φιλοσοφία ακολουθεί η Tesla με Model Y. Το εσωτερικό του είναι λιτό και απέριττο, υπάρχουν ελάχιστοι φυσικοί διακόπτες και τα πάντα ρυθμίζονται από τη κάθετη 15άρα οθόνη αφής. Από εκεί ρυθμίζεις τη θέση του τιμονιού και των πλαϊνών καθρεπτών, ενεργοποιείς τον κλιματισμό, αλλάζεις το πρόγραμμα οδήγησης και πολλά πολλά ακόμη... Οπωσδήποτε θέλει συνήθεια.
Χωροταξικά, σίγουρα το πλάτος των πίσω καθισμάτων του Tesla Model Y θα δυσκολέψει αρκετά τον μεσαίο επιβάτης (μικρό νούμερο τα 135,5 εκ.), αλλά θα σε αποζημιώσουν τα 854 (!) λίτρα του πορτ-μπαγκάζ που χωράνε... κρεβάτι (τα καλώδια φόρτισης έχουν δικό τους χώρο, μπροστά στο καπό). Όσον αφορά το Explorer, για τα δεδομένα της κατηγορίας των μικρομεσαίων SUV η ευρυχωρία του είναι άνω του μέσου όρου. Ενδεικτικά θα πούμε
ότι ο αέρας για το κεφάλι των πίσω επιβατών είναι σχεδόν 9 εκ., το οποίο σημαίνει πως μπορούν να κάτσουν άτομα με ύψος μέχρι 1,92 μ.. Δεν υπάρχει άλλο μοντέλο στην κατηγορία του που χωράει τόσο ψηλούς σωματότυπους.
Σελίδα 1 | Συγκρίνουμε το νέο Ford Explorer με το 4κίνητο Tesla Model Y |
Σελίδα 2 | Τιμή - Εσωτερικό - Χώροι |
Σελίδα 3 | After sales υπηρεσίες & η γνώμη μας |
Σελίδα 4 | Μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά |