Μία παράμετρος που πάντα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη, ειδικά με τα ηλεκτρικά που είναι σε πιο «πρώιμο στάδιο αντιμετώπισης», είναι οι after sales υπηρεσίες. Εκεί εντοπίζουμε σημαντική απόσταση ανάμεσα στις δύο μάρκες. Για παράδειγμα, η Tesla έχει αρκετό δρόμο να διανύσει ώστε να ανταγωνίζεται μάρκες με πολλά χρόνια παρουσίας στο χώρο. Αυτή τη στιγμή, το μοναδικό σημείο service για μοντέλα της Tesla στην Ελλάδα βρίσκεται στην Αθήνα (Ρέντη FMS), με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη ταχύτητα εξυπηρέτησης και την ίδια την εξυπηρέτηση. Διότι ένας κάτοχος Tesla που μένει στην επαρχία, θα αναγκαστεί να φέρει το Tesla του στην Αθήνα!
Τέτοιου είδους προβληματισμοί δεν υπάρχουν στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργείων της Ford. Το δίκτυο της διασκορπισμένο σε ολόκληρη την ελληνική περιφέρεια και ενισχύει το αίσθημα ασφάλειας και σιγουριάς που πρέπει να νιώθει ένας ιδιοκτήτης, όπως έχουμε δει στην έρευνα ικανοποίησης κατόχου για τις After Sales υπηρεσίες.
Η γνώμη μας
Από τη Ford Mustang Mach-E και τα πολλαπλά ρεκόρ αυτονομίας η Ford είχε δείξει πως έχει το know how των πολλών ηλεκτρικών χιλιομέτρων. Το νέο Ford Explorer κατέθεσε τα διαπιστευτήριά του (εκ των κορυφαίων σε αυτονομία στο ταξίδι στα 120 χλμ./ώρα). Το τρέχον πρόγραμμα με την προωθητική ενέργεια και την πληρωμή «υπεραξίας» σε ένα μεταχειρισμένο μειώνει σημαντικά την τιμή αγοράς και το βάζει σε μία πολύ καλή αφετηρία τιμής. Απέναντί βρίσκουμε ένα αυτοκίνητο (Tesla Model Y) που έχει περγαμηνές τις πολλές πωλήσεις (κυρίως στην ευρωπαϊκή αγορά), αλλά οι τεχνικές προδιαγραφές του το βάζουν κοντά με ένα μικρότερων διαστάσεων και φθηνότερο αντίπαλο.