ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρες: Πιο σβέλτο και οικονομικό το 208

76.229 Επισκέψεις στο άρθρο (6/10/2022)
Εύστροφος χαμηλά και με μπόλικη δύναμη, ο 1,2 PureTech των 100 ίππων χαρίζει καλές επιδόσεις στο 208.
2 Φωτογραφίες »

Εύστροφος χαμηλά και με μπόλικη δύναμη, ο 1,2 PureTech των 100 ίππων χαρίζει καλές επιδόσεις στο 208.

Ένα από τα ατού του 208 είναι και ο 1.200άρης 3κύλινδρος turbo Puretech των 100 ίππων. Χάρη στην πλούσια ροπή των 205 Nm σε συνδυασμό με 6ταχύτητο κιβώτιο με τη πυκνή κλιμάκωση και τον «γλυκό» επιλογέα, το γαλλικό μοντέλο είναι πιο σβέλτο και πιο αποτελεσματικό σε ένα προσπέρασμα, ενώ παρουσιάζει πολύ καλή απόκριση χαμηλά και κρατά χαμηλά την κατανάλωση.


Έχει τσαγανό o 1.000άρης turbo με τα 100 άλογα του i20, αλλά η λειτουργία του δεν είναι ιδιαίτερα πολιτισμένη και τσιμπάει σε κατανάλωση.
2 Φωτογραφίες »

Έχει τσαγανό o 1.000άρης turbo με τα 100 άλογα του i20, αλλά η λειτουργία του δεν είναι ιδιαίτερα πολιτισμένη και τσιμπάει σε κατανάλωση.


Από την πλευρά του, το i20 στηρίζεται στον τρικύλινδρο τούρμπο 1,0 λτ., T-GDI τεχνολογίας smartstream ο οποίος αποδίδει 100 ίππους με 175 Nm ροπής. Στην πράξη εμφανίζει πιο τραχιά και θορυβώδη λειτουργία, ενώ η αραιή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου το καθιστά πιο αργό στις ρεπρίζ, χωρίς μάλιστα και κάποιο αντίκρισμα σε κατανάλωση. Αντίθετα αυτή εμφανίζεται «τσιμπημένη» γύρω στα 7,5 λτ./100 χλμ..
Σε κάθε περίπτωση και τα 2 μοντέλα, λόγω χαμηλών ρύπων, δεν πληρώνουν τέλη και έχουν ελεύθερη πρόσβαση στο δακτύλιο.

Σελίδα 1Σύγκριση: Το Hyundai i20 απέναντι στο Peugeot 208
Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: Πιο premium το 208, πιο ευρύχωρο το i20
Σελίδα 3Κινητήρες: Πιο σβέλτο και οικονομικό το 208
Σελίδα 4Στο δρόμο: Πιο σπορτίφ το 208
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL