Εύστροφος χαμηλά και με μπόλικη δύναμη, ο 1,2 PureTech των 100 ίππων χαρίζει καλές επιδόσεις στο 208.
Ένα από τα ατού του 208 είναι και ο 1.200άρης 3κύλινδρος turbo Puretech των 100 ίππων. Χάρη στην πλούσια ροπή των 205 Nm σε συνδυασμό με 6ταχύτητο κιβώτιο με τη πυκνή κλιμάκωση και τον «γλυκό» επιλογέα, το γαλλικό μοντέλο είναι πιο σβέλτο και πιο αποτελεσματικό σε ένα προσπέρασμα, ενώ παρουσιάζει πολύ καλή απόκριση χαμηλά και κρατά χαμηλά την κατανάλωση.
Από την πλευρά του, το i20 στηρίζεται στον τρικύλινδρο τούρμπο 1,0 λτ., T-GDI τεχνολογίας smartstream ο οποίος αποδίδει 100 ίππους με 175 Nm ροπής. Στην πράξη εμφανίζει πιο τραχιά και θορυβώδη λειτουργία, ενώ η αραιή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου το καθιστά πιο αργό στις ρεπρίζ, χωρίς μάλιστα και κάποιο αντίκρισμα σε κατανάλωση. Αντίθετα αυτή εμφανίζεται «τσιμπημένη» γύρω στα 7,5 λτ./100 χλμ.. Σε κάθε περίπτωση και τα 2 μοντέλα, λόγω χαμηλών ρύπων, δεν πληρώνουν τέλη και έχουν ελεύθερη πρόσβαση στο δακτύλιο.