Το SUV της Ford έχει πέντε επιλογές προγραμμάτων παραμετροποίησης (Normal, Sport, Slippery, Snow/Sand, Eco), με καθεμιά να διαφοροποιεί την απόκριση του κινητήρα και το τερέν δράσης του μοντέλου.
Ford Kuga Vs Nissan X-Trail: Αξιολόγηση σε ποιότητα, άνεση, τεχνολογία, ασφάλεια, οδική συμπεριφορά, value for money και πολλά άλλα.
Οδική συμπεριφορά: Τα πάνε περίφημα στο δρόμο & το χώμα
Με απόσταση από το έδαφος που ξεπερνά τα 19 εκατοστά και τα αντίστοιχα οδηγικά προγράμματα, τα δύο SUV έχουν τις προδιαγραφές να κινηθούν απροβλημάτιστα σε εκτός δρόμου διαδρομές, ακόμη και στα πιο δύσβατα σημεία. Από εκεί και πέρα, το καθένα έχει το δικό του οδηγικό στιλ μέσα στην πόλη, με κοινό παρονομαστή την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και όσα πλεονεκτήματα αυτή φέρει.
Στην περίπτωση του Ford Kuga έχει κατά τι πιο σπορτίφ αίσθηση, ελέω της χαμηλωμένης ανάρτησης από την έκδοση ST-Line και του ελαφρύτερου αμαξώματος (-100 κιλά). Μάλιστα, παρά τη γενικότερη «σφιχτή» αίσθηση του συνόλου, το Kuga τα πάει εξαιρετικά στην απορρόφηση των κακοτεχνιών ή ανωμαλιών του δρόμου και δεν αφήνει να περάσουν οι εξωτερικοί θόρυβοι στο εσωτερικό της καμπίνας, ακόμη και σε πιο υψηλές ταχύτητες.
Πιο άνετο χαρακτήρα «βγάζει» το X-Trail με την πολύ μαλακή ανάρτηση. Ο οδηγός του θα καθίσει πολύ βολικά στη θέση του, θα έχει καλή περιφερειακή ορατότητα και θα νιώθει το στιβαρό πάτημα σε κάθε συνθήκη οδήγησης εντός πόλης. Αντίστοιχα καλή με του Kuga και η ηχομόνωση του Nissan, εξαιρετικά και τα φρένα, με αεριζόμενους δίσκους εμπρός και πίσω, για «κοκκάλωμα» από τα 100 χλμ./ώρα σε 37,4 μέτρα.