Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Ford Puma, Hyundai Kona και Nissan Qashqai
Μέση κατανάλωση 7,5 λίτρων έχει το 12-βολτο Nissan Qashqai, το οποίο έχει μεγάλη αυτονομία ταξιδιού χάρη και στο τεράστιο ρεζερβουάρ του (55 λίτρα).
Ford Puma Vs Hyundai Kona Vs Nissan Qashqai: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.
Κινητήρας - Επιδόσεις - Κατανάλωση: «Καίνε» γύρω στα 6,5 λίτρα Puma & Kona, πιο γρήγορες προσπεράσεις το αυτόματο Hyundai
Διαφορετική τεχνολογία κίνησης έχουν τα 3 SUV, ακόμη κι αν... φαινομενικά μοιάζουν ίδια (βλέπε mild hybrid). Διότι Puma και Qashqai είναι ήπια υβριδικά, μα στο Ford υπάρχει 48-βολτο κύκλωμα, ενώ στο Qashqai 12-βολτο. Το λιγότερο ισχυρό ηλεκτρικό κύκλωμα επηρεάζει, ελαφρώς, και την τελική κατανάλωση του Nissan. Γύρω στα 7,5 λίτρα μετρήσαμε σε μέσες πραγματικές συνθήκες, 6,2 λτ./100 χλμ. στο ταξίδι «καίει» το Qashqai με το μεγάλο ρεζερβουάρ των 55 λίτρων.
Περισσότερο οικονομικά είναι τα Puma (6,5 λτ./100 χλμ.) και Kona (6,3 λτ./100 χλμ.). Το λιγότερης ιπποδύναμης σύνολο του Ford είναι πιο αποδοτικό σε ταξίδι, με τα 4 λίτρα κατανάλωσης να είναι η κορυφαία τιμή της κατηγορίας. Στον αντίποδα, το Hyundai τα πηγαίνει καλύτερα μέσα στην πόλη (5 λτ./100 χλμ.). Εκεί, ο ηλεκτροκινητήρας των σχεδόν 44 ίππων λειτουργεί πολύ χαμηλές ταχύτητες και ουσιαστικά υποβοηθά τον θερμικό κινητήρα όποτε χρειαστεί επιπλέον δύναμη (επιτάχυνση, ανωφέρειες). Αντλεί, δε, ενέργεια από την μπαταρία των 1,56 kWh, στην οποία η ανάκτηση γίνεται πιο έντονα ανάλογα του προγράμματος που έχεις επιλέξει μέσω paddles.
Όσον αφορά τις επιδόσεις, ταχύτερο από στάση αλλά σε ενδιάμεσες ταχύτητες είναι το Hyundai Kona. Αξιοποιώντας την μεγάλη ιπποδύναμη (141 PS) και το αυτόματο διπλοσύμπλεκτο 6-DCT κιβώτιο επιταχύνει άμεσα, έχει καλή απόκριση, χωρίς μάλιστα το βουητό των CVT. Ισορροπία έχουμε ανάμεσα στο Puma και το Qashqai, αμφότερα με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Το SUVάκι της Ford παρά τα λιγότερα άλογα (125 έναντι 140 PS) παίρνει bonus 50 Nm από το 48V κύκλωμά του, για αυτό και έχει έξτρα ροπή που αντιλαμβάνεσαι σε κάθε αλλαγή που κάνεις από τον θετικό επιλογέα του.
Σημερινή τιμή |
31.890 ευρώ: Hyundai Kona Hybrid 141 PS |
29.990 ευρώ: Nissan Qashqai 1.3 140 PS MT |
24.995 ευρώ: Ford Puma 1.0 125 PS mHEV |
Χώροι: Κορυφαίο πορτ-μπαγκάζ το Puma, φάνηκε στις μετρήσεις το μεγαλύτερο Kona
Αν βρεθείτε ποτέ κοντά σε Ford Puma, ανοίξτε το πορτ-μπαγκάζ... 2 φορές. Μία για τον κυρίως χώρο (436 λτ.) και μία για τον δεύτερο, κρυφό των 80 λτ.. Το περίφημο MegaBox είναι η super πρακτική λύση του Puma, το οποίο συνδυαστικά έχει χώρο αποσκευών καλύτερο και από μικρομεσαία SUV (536 λτ.).
Όπως στο παρόν συγκριτικό, στο οποίο Kona και Qashqai έχουν μικρότερο πορτ-μπαγκάζ αλλά αρκετά μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους. Και τα δύο έχουν πλάτος πίσω καμπίνας σχεδόν 140 πόντων, επαρκές για να φιλοξενήσουν και 3 ενήλικους επιβάτες. Περισσότερο «αέρα» για κεφάλι και πόδια έχει το Hyundai, άνοιγμα πίσω πόρτας έως τις 90 μοίρες έχει το Nissan που κάνει πιο εύκολο το «μπες-βγες».
Ο 1,0 EcoΒoost των 125 ίππων έχει εύρωστη λειτουργία σε μεγάλο φάσμα περιστροφής και καλό τράβηγμα στις χαμηλές στροφές από τα +50 Nm ροπής της ήπια υβριδικής τεχνολογίας των 48V.
Μάρκα/Μοντέλο | Ford Puma | Hyundai Kona | Nissan Qashqai | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Εγγύηση (χρόνια) | 8 | 5 | 3 | |||||
Έκδοση εξοπλισμού | TITANIUM | PREMIUM | PREMIUM | |||||
Τιμή | ||||||||
Μετρήσεις AutoΤρίτη | ||||||||
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | GOODYEAR | NEXEN | CONTINENTAL | |||||
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση | 215 | 215 | 215 | |||||
Είναι η ταχύτητα με την οποία μπορεί να αποφύγει ένα αυτοκίνητο ένα εμπόδιο που θα πεταχτεί ξαφνικά στο δρόμο και θα επανέλθει στην λωρίδα κυκλοφορίας (Τεστ αποφυγής Κινδύνου)Test Αποφυγής Κινδύνου - Μέγιστη Ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
75 | - | 77 | |||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,09 | 10 | 10,81 | |||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,2 | 37 | 37,3 | |||||
0-400 μέτρα (δλ.) | 17,1 | 17,2 | 17,48 | |||||
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) | 132,1 | 131,3 | 127,4 | |||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,19 | 5,5 | 7,12 | |||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,6 | 7,1 | 10,4 | |||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 66,5 | 66,1 | 65 | |||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 69,1 | 69,8 | 67,6 | |||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 7,7 | 5 | 8,3 | |||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
|
4 | 6,6 | 6,2 | |||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,5 | 6,3 | 7,5 | |||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
|
1050 | 576 | 887 | |||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,3 | 1,4 | 1,4 | |||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,37 | 1,43 | 1,46 | |||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 11,2 | 18,5 | 16 | |||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 3,1 | 7,5 | 5 | |||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
|
536 | 466 | 504 | |||||
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
|
18 | 5 | 14,5 | |||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
|
73,5 | 56 | 74,5 | |||||
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
99,5 | 104 | 111,2 | |||||
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
99,5 | 131 | 146 | |||||
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
|
725 | 855 | 980 | |||||
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
|
400/505 | 520 | 555 | |||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
|
205 | 197 | 200 | |||||
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
|
105,5 | 108,5 | 105 |
Σελίδα 2 | Super Συγκριτικό: Ford Puma Vs Hyundai Kona Vs Nissan Qashqai |
Σελίδα 3 | Ford Puma Vs Hyundai Kona Vs Nissan Qashqai: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό; |
Σελίδα 4 | Ford Puma Vs Hyundai Kona Vs Nissan Qashqai: Ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο και πού; Δες την αναλυτική βαθμολογία - σκορ |
Σελίδα 5 | Συγκριτικό Ford Puma Vs Hyundai Kona Vs Nissan Qashqai: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους |