Μέση κατανάλωση 7,5 λίτρων έχει το 12-βολτο Nissan Qashqai, το οποίο έχει μεγάλη αυτονομία ταξιδιού χάρη και στο τεράστιο ρεζερβουάρ του (55 λίτρα).
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μέση κατανάλωση 7,5 λίτρων έχει το 12-βολτο Nissan Qashqai, το οποίο έχει μεγάλη αυτονομία ταξιδιού χάρη και στο τεράστιο ρεζερβουάρ του (55 λίτρα).

Κινητήρες και οδική συμπεριφορά

31.525 Επισκέψεις στο άρθρο (7/1/2024)

Το «έξυπνο» κιβώτιο του 48-βολτου Hyundai & το 12-βολτο Nissan


Ο κινητήρας του Kona φέρει τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού SmartStream CVVD που ελέγχει τη διάρκεια βύθισης των βαλβίδων, προσαρμόζοντας την ταχύτητα και διάρκεια καύσης ανάλογα με τις οδηγικές απαιτήσεις για να προσφέρει καλύτερη απόδοση και μειωμένους ρύπους.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο κινητήρας του Kona φέρει τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού SmartStream CVVD που ελέγχει τη διάρκεια βύθισης των βαλβίδων, προσαρμόζοντας την ταχύτητα και διάρκεια καύσης ανάλογα με τις οδηγικές απαιτήσεις για να προσφέρει καλύτερη απόδοση και μειωμένους ρύπους.

Χάρη στην ήπια υβριδική τεχνολογία που φέρουν, Kona και Qashqai κινούνται χωρίς περιορισμούς στον πράσινο Δακτύλιο. Πρέπει να πούμε, βέβαια, ότι το Hyundai έχει ισχυρότερο ήπια υβριδικό κύκλωμα 48V, μαζί με τον 3κύλινδρο 1.000άρη turbo των 120 ίππων στις 6.000 σ.α.λ.. Το συγκεκριμένο ηλεκτρικό σύστημα συνδέεται με τον στροφαλοφόρο άξονα και «βοηθάει» τον κινητήρα κατά την επιτάχυνση και αναλαμβάνει την λειτουργία του start/stop μέσα στην πόλη (8,1 λτ./100 χλμ.). Το μηχανικό σύνολο του Kona ολοκληρώνει το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο τεχνολογίας iMT της . Αυτό βασίζεται σε έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο by-wire συμπλέκτη, ο οποίος επιτρέπει στο σύστημα stop/start να σβήνει τον κινητήρα όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι, ακόμα και με επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, αφήνοντας το αυτοκίνητο να «ρολάρει» ελεύθερο.
 
Μικρότερης απόδοσης είναι το κύκλωμα του Nissan Qashqai (12V), το οποίο επιτελεί σημαντικό έργο ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες (κάτω από τα 30 χλμ/ώρα). Επισημάναμε την μπόλικη ροπή από χαμηλές στροφές του 4κύλινδρου 1,3 turbo με τα 140 άλογα, ο οποίος βοηθά το Nissan να προσπερνά πιο εύκολα χωρίς να χρειάζεται μεγάλες ταχύτητες. Σε κάθε περίπτωση, έχουμε ένα πολιτισμένο σύνολο που... περνά απαρατήρητο εντός της καμπίνας (γύρω στα 65 dB θορύβου στα 100 χλμ./ώρα), χωρίς να «πονά» την τσέπη σου με μέση πραγματική κατανάλωση γύρω στα 7,5 λίτρα.

Στο δρόμο: Κορυφαία ποιότητα κύλισης με το Qashqai, αποτελεσματικό όταν το χρειαστείς το Kona

Η «προίκα» του καλού Elk Test είναι βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για το Nissan Qashqai, που έχει ευχάριστο οδηγικό αποτύπωμα. Η ανάρτηση (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, Ημιάκαμπτος 'Αξονας πίσω) έχει σφιχτό setup για να διαχειρίζεται καλύτερα το αμάξωμα, παράλληλα όμως λειτουργεί «σιδερώνει» τις ανωμαλίες του δρόμου δίχως να παράγει κραδασμούς ή θορύβους που να διαταράσσουν την ηρεμία των επιβατών. Όλα τα παραπάνω εξασφαλίζουν κορυφαία ποιότητα κύλισης, που θα έλεγε κανείς ότι βαδίζει κι εκεί σε «premium μονοπάτια».
 
Περνώντας στο Hyundai Kona, ως γενικό σχόλιο λέμε πως πρόκειται για μοντέλο που αποδεικνύεται ασφαλές σε όλες τις συνθήκες. Είναι, άλλωστε, γεμάτο με συστήματα της σουίτας Hyundai SmartSense με συνολικά 16 τεχνολογίες που θα σε... επαναφέρουν στην τάξη αν τύχει και ξεφύγεις. Συν τοις άλλοις και το «στήσιμο» του μοντέλου είναι τέτοιο που μπορεί να ανταποκριθεί και σε πιο σβέλτους ρυθμούς, με τα αυξημένα μετατρόχια να δίνουν την απαραίτητη σταθερότητα.

Σελίδα 1Στα ίδια λεφτά, ποιο οικογενειακό SUV: Hyundai Kona ή Nissan Qashqai;
Σελίδα 2Value for money - Εσωτερικό - Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρες και οδική συμπεριφορά
Σελίδα 4Η γνώμη του AutoΤρίτη Test Center
Σελίδα 5Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές
VW CRAFTER LEASEPRO
test center