Σπορ οικογενειακό SUV CUPRA Formentor ή premium BMW X1;
- 4 χιλιάρικα φθηνότερο και με καλύτερο εξοπλισμό & εγγύηση το CUPRA
- Έρχονται ισοπαλία στο προσπέρασμα και στις επιδόσεις χάρη στο αυτόματο κιβώτιο
- Η X1 χωράει μία μεσαία βαλίτσα παραπάνω και πιο άνετα έναν τρίτο επιβάτη πίσω
- Πιο σπορ και απολαυστικό στο δρόμο το Formentor από την X1
4 χιλιάρικα φθηνότερο και με καλύτερο εξοπλισμό/εγγύηση το CUPRA
Αρχική τιμή 35.490 ευρώ έχει το αυτόματο CUPRA Formentor με τα 150 άλογα, είναι δηλαδή σχεδόν 4 χιλιάρικα φθηνότερο από την «βασική» BMW X1 sDrive 18i των 136 ίππων (39.210 ευρώ). Το ισπανικό οικογενειακό SUV έχει επίσης διπλάσια εγγύηση (4 αντί για 2 χρόνια), ενώ και ο στάνταρ εξοπλισμός του είναι πλουσιότερος. Μεταξύ άλλων έχει δυνατότητα εισόδου χωρίς κλειδί, sport καθίσματα, προβολείς ομίχλης με λειτουργία cornering, αυτόματη εναλλαγή μεσαίας και μεγάλης σκάλας, 18άρες αντί για 17άρες ζάντες, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες και 3-ζωνικό αντί για 2-ζωνικό εξοπλισμό.
Έρχονται ισοπαλία στο προσπέρασμα και στις επιδόσεις χάρη στο αυτόματο κιβώτιο
Τα δύο SUV είναι καθαρά βενζινοκίνητα με 1.500άρηδες turbo κινητήρες. Στο κομμάτι των επιδόσεων, υπάρχει ισοπαλία, είτε αναφερόμαστε στην επιτάχυνση από στάση (0-100 χλμ./ώρα), είτε στις ενδιάμεσες ταχύτερες (ρεπρίζ) τις οποίες κοιτάζουμε για προσπεράσεις. Και στις δύο περιπτώσεις έχουμε καλές επιδόσεις, λόγω της παρουσίας αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη (Steptronic σε BMW και DSG σε CUPRA).
Η X1 χωράει μία μεσαία βαλίτσα παραπάνω και πιο άνετα έναν τρίτο επιβάτη πίσω
Στις μετρήσεις χώρων υπάρχει ισοπαλία σε «αέρα» για το κεφάλι και τα πόδια των πίσω επιβατών. Η BMW X1 υπερτερεί στο πλάτος πίσω καμπίνας, με τα +7 εκ. φάρδους να επαρκούν για να φιλοξενήσουν πιο άνετα έναν τρίτο επιβάτη πίσω. Επίσης, το γερμανικό οικογενειακό SUV έχει μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ κατά 90 λτ., που σημαίνει ότι χωράει μία μεσαία βαλίτσα παραπάνω.
Πιο σπορ και απολαυστικό στο δρόμο το Formentor από την X1
Περισσότερο σπορτίφ οδηγικό προσανατολισμό έχει το Formentor σε σχέση με την X1. Αμφότερα έχουν πίσω πολλαπλούς συνδέσμους με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την συμπεριφορά του, με το CUPRA να έχει ελαφρώς πιο σφιχτή ανάρτηση για καλύτερο κράτημα, καθώς και ένα ακριβές και πληροφοριακό τιμόνι.
Κάντε κλικ στη συνέχεια του άρθρου για να δείτε αναλυτικά την συγκριτική δοκιμή των δύο μοντέλων.
Σελίδα 2 | Ποιότητα εσωτερικού, value for money & χώροι: Ποιο είναι καλύτερο; |
Σελίδα 3 | Κινητήρες και οδική συμπεριφορά: Τι πρέπει να γνωρίζω; |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 5 | Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές |