Super Συγκριτικό: Alfa Romeo Tonale vs CUPRA Formentor
Super Συγκριτικό: Alfa Romeo Tonale vs CUPRA Formentor
Είναι δύο από τα πιο οδηγοκεντρικά και εντυπωσιακά σε σχεδίαση οικογενειακά SUV. Συγκρίνουμε τα Alfa Romeo Tonale και CUPRA Formentor με βάσει τις μετρήσεις μας σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό και τιμή.
Συγκρίνουμε τα Tonale και Formentor
Όταν τα δεις στο δρόμο, σίγουρα θα γυρίσεις το βλέμμα για να θαυμάσεις το σπορτίφ design τους. Κάτω από το ωραίο περιτύλιγμα να πούμε πως πρόκειται για δύο από τα πιο fun to drive μικρομεσαία SUV της αγοράς. Συγκρίνουμε την αυτόματη ήπια υβριδική Alfa Romeo Tonale των 130 ίππων με το βενζινοκίνητο CUPRA Formentor των 150 ίππων με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων. Ποιο κερδίζει σύμφωνα με τις μετρήσεις μας σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και ασφάλεια; Ποιο έχει καλύτερη σχέση τιμής και εξοπλισμού;
Σχεδίαση: Με ελληνική «σφραγίδα» η Tonale, αθλητικό σουλούπι στο Formentor
Η εντυπωσιακή εμφάνιση των δύο οικογενειακών SUV είναι κάτι που δεν αμφισβητείται, με την τελική επιλογή ζήτημα υποκειμενικό. Από την μία πλευρά η Alfa Romeo Tonale έχει... ελληνικές καταβολές, μιας και υπεύθυνος σχεδιαστής ήταν ο «δικός μας» Αλέξανδρος Λιώκης. Πιο πολύ μας αρέσει το μπροστινό άκρο με την άκρη του καπό. Εκεί, περιβάλλεται το έμβλημα της μιλανέζικης φίρμας, η χαρακτηριστική τριγωνική μάσκα «Trilobo», έχοντας δεξιά και αριστερά «3+3» προβολείς τεχνολογίας Full-LED.Σπορτίφ με τον δικό του τρόπο είναι βέβαια και το CUPRA Formentor. Ξεχωρίζουν οι αθλητικές αναλογίες με το κουπέ κόψιμο της οροφής, ο επιθετικός μπροστινός πρόβολος, οι τονισμένοι ώμοι και οι αιχμηρές γωνίες σε πολλά σημεία του αμαξώματος. Προσωπικά μας κάνει ένα κλικ πιο εντυπωσιακό στο πίσω μέρος, προτιμούμε μακράν την Alfa από εμπρός, αλλά περί ορέξεως...
Εσωτερικό: Υπερέχει η premium Tonale
Με στόχο να βάλει... δύσκολα στον γερμανικό ανταγωνισμό, η Alfa Romeo Tonale έχει σαφές premium αποτύπωμα στην διακόσμηση της καμπίνας της. Από το πάνω-πάνω ράφι έρχεται η ποιότητα των υλικών, την ώρα που και οι ορισμένες σχεδιαστικές πινελιές (τριάκτινο τιμόνι με το κουμπί της μίζας σε αυτό, αλουμινένια paddles κ.ά.) δεν περνούν απαρατήρητα.Σε αρκετά καλό επίπεδο είναι όμως και η καμπίνα του CUPRA Formentor. Διακοσμείται με υλικά μαλακής υφής και στιβαρής συναρμογής, με το εσωτερικό να αποπνέει έναν γενικό σπορτίφ προσανατολισμό (π.χ. ραφές στο ταμπλό).
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Μάρκα/Μοντέλο | ALFA ROMEO TONALE | CUPRA FORMENTOR |
---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | ALFA ROMEO TONALE 1.5 130CV FWD 130ps | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps |
Κατηγορία μοντέλου | ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ SUV Βενζίνη AUTO | ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ SUV Βενζίνη AUTO |
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2022 | 2022 |
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Mild hybrid | Βενζίνη |
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1468 | 1498 |
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
130 | 150 |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm)
|
240 | 250 |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
AUTO | AUTO |
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
7 | 7 |
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ΕΜΠΡΟΣ |
Μέτρηση κατανάλωσης σε συνθήκες πόληςΠραγματική Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.)
|
6 | 10 |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΠραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.)
|
7 | 6,4 |
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ/100χλμ.)
|
8,5 | 9,1 |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική αυτονομία (χλμ.)
|
786 | 781 |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
15,5 | 17,5 |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΧώρος για Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.)
|
3,2 | 7,0 |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,38 | 1,34 |
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα)
|
500 | 450 |
Οδική συμπεριφορά | 90/100 | 81/100 |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
10,23 | 8,61 |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.)
|
7 | 6,1 |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
195 | 203 |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 35,7 | 37,3 |
Αξιολόγηση της παθητικής ασφάλειας. 5 αστέρια είναι το μέγιστο.Παθητική Ασφάλεια - Αστέρια EuroNCAP
|
5 αστέρια | 5 αστέρια |
Βαθμολογία του EuroNCAP για την ασφάλεια των μπροστά επιβατώνΒαθμολογία ενηλίκων ΕuroNCAP
|
83/100 | 93/100 |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 4 |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση μπαταρίας (χρόνια ή χλμ.)
|
5 | 4 |
Αίσθηση πολυτέλειας | 86/100 | 75/100 |
Ακριβής ρύθμιση της θερμοκρασίας της καμπίναςΑυτόματος Κλιματισμός
|
2-zone | 3-zone |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείας Τιμή
|
38.500€ | 34.990€ |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »