ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Hyundai i20 και Skoda Fabia: Πόσο καλά είναι ως μεταχειρισμένα 10ετίας;

8.945 Επισκέψεις στο άρθρο (23/3/2024)
Hyundai i20 και Skoda Fabia: Πόσο καλά είναι ως μεταχειρισμένα 10ετίας;
2 Φωτογραφίες »

Τα Hyundai i20 και οι Skoda Fabia είναι σε γενικές γραμμές αξιόπιστα αυτοκίνητα, μιας και δεν υπάρχουν εκτεταμένες αναφορές για σημαντικές βλάβες. Τα πρώτα Hyundai i20 της συγκεκριμένης γενιάς μπορεί να εμφανίσουν πρόβλημα στα ρουλεμάν του συμπλέκτη, κάτι που επιδιορθώθηκε στα μεταγενέστερα μοντέλα. Από την άλλη πλευρά, ο χιλιάρης TSI κινητήρας της Skoda Fabia (με 95 ή 110 άλογα) ενδέχεται να παρουσιάσει διαρροή λαδιών. Εκτός αυτού, υπάρχουν αναφορές σχετικά με το καλώδιο της μίζας του TSI κινητήρα 1,2 λίτρων, το οποίο ήταν κοντό από το εργοστάσιο και κόπηκε εξαιτίας των κραδασμών. Μια αντικατάσταση με λίγο μακρύτερο καλώδιο επιλύει το πρόβλημα.

 
Περνώντας στον τομέα των φθορών, αξίζει να αναφέρουμε πως το εσωτερικό αμφότερων των μοντέλων διατηρείται σε πολύ καλή κατάσταση, χωρίς γρατζουνιές στις επενδύσεις και χωρίς «κολλήματα» στο infotainment.
Τόσο στα Hyundai i20 όσο και στις Skoda Fabia εμφανίζεται αυξημένη φθορά στα πίσω δισκόφρενα. Αν κατά τον έλεγχο μεταχειρισμένου παρατηρήσετε πως ο ένας δίσκος είναι περισσότερο φθαρμένος από τους υπόλοιπους, τότε θα χρειαστεί να επισκευαστεί η αντίστοιχη δαγκάνα, μιας και δεν απελευθερώνεται πλήρως, παραμένει ελαφρώς πιεσμένη και φρενάρει συνεχώς τον δίσκο.
Δεν υπάρχουν άλλες πρόωρες φθορές στα μοντέλα, όπως αντίστοιχα δεν υπάρχουν σημάδια σκουριάς στα αμαξώματά τους. Στην περίπτωση που η Skoda Fabia προέρχεται από νησί ή από περιοχή όπου χρησιμοποιείται αλάτι στους δρόμους το χειμώνα, υπάρχει ένα ενδεχόμενο να παρατηρήσετε διάβρωση στο σύστημα εξάτμισης, κάτι που είναι σημάδι πως οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες αμελούσαν να συντηρούν σωστά το αυτοκίνητό τους.



Τέλος, στον τομέα των χώρων, όπως αναφέραμε αμφότερα τα μοντέλα είναι από τα πιο ευρύχωρα στην κατηγορία τους. Τόσο το i20 όσο και η Fabia έχουν 11 εκατοστά «αέρα» για τα γόνατα των πίσω επιβατών, με το Skoda να έχει 1 εκατοστό παραπάνω χώρο για τα κεφάλια τους και το Hyundai κατά 1,5 εκατοστό φαρδύτερο πίσω κάθισμα, διαφορές που είναι μικρές.
 
Εδώ θα διαβάσετε τα σχόλια που κάνουν οι ιδιοκτήτες των εταιρειών στο Auto Check του AutoTriti.

Σελίδα 1Συγκριτικό μεταχειρισμένων: Hyundai i20 VS Skoda Fabia
Σελίδα 2Hyundai i20 2014-2020: Μεταχειρισμένα κοστίζουν από 8.000 έως 18.000 ευρώ
Σελίδα 3Skoda Fabia 2014-2021: Οι τιμές των μεταχειρισμένων ξεκινούν από 7.500 ευρώ και φτάνουν τα 15.000 ευρώ
Σελίδα 4Hyundai i20 και Skoda Fabia: Πόσο καλά είναι ως μεταχειρισμένα 10ετίας;
Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL