Τόσο το Ford Focus όσο και το Seat Leon, διατηρούνται ακόμα «φρέσκα» και μοντέρνα. Ξεκινώντας από τον τομέα των βλαβών των δύο diesel μοντέλων, τα οχήματα είναι αξιόπιστα, μιας και δεν υπάρχουν εκτενείς αναφορές για ζημιές. Στην περίπτωση του Leon, σε παλαιότερη δοκιμή μακράς διαρκείας παρουσιάστηκε πρόβλημα σε ένα ρουλεμάν στο κιβώτιο ταχυτήτων, ωστόσο το συγκεκριμένο περιστατικό μπορεί να θεωρηθεί μεμονωμένη περίπτωση αστοχίας.
Περνώντας στις φθορές, αμφότερα τα μοντέλα μπορούν να εμφανίσουν «κόπωση» στα αμορτισέρ. Στο Focus αυτό είναι πιο σύνηθες στις station wagon εκδόσεις που κουβαλούσαν μεγάλο φορτίο στο πορτ-μπαγκάζ τους, ενώ στα Leon τα αμορτισέρ φθείρονται αν οι προηγούμενοι κάτοχοι «πίεζαν» αρκετά το αυτοκίνητο σε στροφές.
Ο πετρελαιοκινητήρας του Ford Focus μπορεί να χρειαστεί επισκευή στα μπεκ πετρελαίου, στην περίπτωση που πλησιάζει τα 200.000 χιλιόμετρα. Από την άλλη πλευρά, αν το Seat Leon που ενδιαφέρεστε να αγοράσετε ήταν ακίνητο για αρκετό καιρό και εξοπλίζεται με ηλεκτρικό χειρόφρενο, ενδέχεται να χρειαστεί να αντικαταστήσετε τα ηλεκτρικά μοτεράκια του.
Στον τομέα της ευρυχωρίας, αμφότερα τα μοντέλα θα φιλοξενήσουν 3 ενήλικες επιβάτες στο πίσω κάθισμα. Το Seat Leon έχει κατά 5 εκατοστά φαρδύτερο πίσω κάθισμα, καθώς και κατά 3 και 2 εκατοστά περισσότερο «αέρα» για τα κεφάλια και τα γόνατα των πίσω επιβατών.