ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Toyota Auris HSD και Toyota C-HR HSD: Πόσο καλά είναι ως μεταχειρισμένα;

8.656 Επισκέψεις στο άρθρο (21/6/2024)
Toyota Auris HSD και Toyota C-HR HSD: Πόσο καλά είναι ως μεταχειρισμένα;
2 Φωτογραφίες »

Το υβριδικό σύνολο της Toyota που εφοδιάζει το Auris HSD και το C-HR HSD είναι το ίδιο, και μάλιστα έχει χρησιμοποιηθεί και στο Prius. Τα μηχανικά μέρη έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα αξιόπιστα και απροβλημάτιστα, κάτι που θα χαροποιήσει όσους ενδιαφέρονται να αγοράσουν υβριδικό Toyota αλλά τους ξενίζει η νέα τεχνολογία. Ο βενζινοκινητήρας και ο ηλεκτροκινητήρας συνεργάζονται άψογα, με την εναλλαγή μεταξύ των δύο μοτέρ να γίνεται ομαλά και σχεδόν ανεπαίσθητα.


Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι CVT, διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων, και είναι εξίσου απροβλημάτιστο.
Περνώντας στην υπόλοιπη γκάμα κινητήρων, οι μόνες αναφορές βλαβών έχουν να κάνουν με το βενζινοκίνητο μοτέρ 1,2 λίτρων που αποδίδει 116 άλογα, όπου έχουν υπάρξει περιπτώσεις ελαττωματικών πολλαπλασιαστών, ενώ αν γίνεται κακή καύση καυσίμου, μπορεί να συσσωρευτούν επικαθήσεις άνθρακα στην εισαγωγή και στις βαλβίδες, κάτι που διορθώνεται εύκολα.

Όσον αφορά στις φθορές, τόσο το Auris όσο και το C-HR είναι ανθεκτικά στο πέρασμα του χρόνου και των χιλιομέτρων, χωρίς σημάδια από τη χρήση στο εσωτερικό τους. Οι διακόπτες δεν έχουν ξεβάψει, ενώ οι μαύρες γυαλιστερές επιφάνειες που συναντάμε και στις δύο καμπίνες δεν γρατζουνίζονται εύκολα. Αντίστοιχα, το στεφάνι του τιμονιού σε αμφότερα τα αυτοκίνητα δεν παρουσιάζει γυαλάδες και φθορές από τη συνεχή επαφή με τα χέρια των οδηγών.
Τα μηχανικά εξαρτήματα του Auris και του C-HR είναι επίσης ανθεκτικά και δεν εμφανίζουν πρόωρες φθορές.



Ένα από τα μεγαλύτερα θετικά των υβριδικών Toyota είναι η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Αυτό επιβεβαιώθηκε στα μοντέλα που δοκιμάσαμε ως μεταχειρισμένα. Το Toyota Auris με τα 136 άλογα έκαψε 5,1 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο, ενώ η μέση κατανάλωση του Toyota C-HR των 122 ίππων είναι 5,3 λτ/100 χλμ.
Το Toyota Auris ανήκει στην κατηγορία των μικρομεσαίων hatchback και το C-HR στα μικρομεσαία SUV. Στον τομέα των χώρων, το Auris έχει κατά 2,8 εκατοστά φαρδύτερο πίσω κάθισμα και κατά 1 εκατοστό παραπάνω «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Από την άλλη πλευρά, το C-HR διαθέτει 4,1 εκατοστά μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών.

Το Toyota Auris της δεύτερης γενιάς κυκλοφόρησε 5 χρόνια πριν από το C-HR, επομένως υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες τα αυτοκίνητα που θα βρείτε διαθέσιμα ως μεταχειρισμένα να έχουν αυξημένο αριθμό χιλιομέτρων, κάτι που όμως δεν αποτελεί λόγο να απορρίψετε την επιλογή ενός αυτοκινήτου, μιας και τον πρωταρχικό ρόλο παίζει η σωστή συντήρηση του οχήματος. Το γεγονός πως το C-HR είναι πιο «φρέσκο» έχει αντίκτυπο στο κόστος πώλησης, με τον μέσο όρο τιμών να είναι κατά 7.000 ευρώ υψηλότερος από τον αντίστοιχο του Auris.
 
Εδώ θα διαβάσετε τα σχόλια που έχουν κάνει οι κάτοχοι μοντέλων της Toyota στην έρευνα Auto Check του AutoTriti.

Σελίδα 1Συγκριτικό μεταχειρισμένων υβριδικών: Toyota Auris VS Toyota C-HR
Σελίδα 2Toyota Auris HSD: Μεταχειρισμένα κοστίζουν κατά μέσο όρο 15.000 ευρώ
Σελίδα 3Toyota C-HR HSD: Ο μέσος όρος τιμών ως μεταχειρισμένα είναι τα 22.000 ευρώ
Σελίδα 4Toyota Auris HSD και Toyota C-HR HSD: Πόσο καλά είναι ως μεταχειρισμένα;
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS