Μολονότι η επιλογή γομών είναι ίδια με πέρυσι στην πραγματικότητα είναι ένα επίπεδο πιο μαλακή καθώς όλες οι γόμες είναι ένα επίπεδο πιο μαλακές απΆ ότι οι αντίστοιχες του 2017.
Ο ρυθμός στην πίστα με τις διάσημες γρήγορες στροφές έχει ως αποτέλεσμα να κυριαρχούν τα πλευρικά φορτία στη Suzukaκαι όχι τόσο η πρόσφυση και η σταθερότητα στο φρενάρισμα.
Ο καιρός είναι απρόβλεπτος αυτή την εποχή και συχνά βρέχει: Αυτός είναι ένας από τους παράγοντες που καθιστά την πρόβλεψη βελτίωσης κρατήματος της πίστας, ιδιαίτερα δύσκολη.
Η φθορά και η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης είναι παραδοσιακά υψηλές: Ασκούνται στα ελαστικά μερικά από τα μεγαλύτερα ενεργειακά φορτία της χρονιάς.
Οι ομάδες έχουν την τάση να χρησιμοποιούν υψηλό αεροδυναμικό φορτίο και να πιέζουν προς τα κάτω τα ελαστικά ώστε να πάρουν το μέγιστο της πρόσφυσης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα ελαστικά να υπόκεινται ταυτόχρονα σε φορτίσεις υπό πολλές διευθύνσεις.
Πέρυσι η στρατηγική του νικητή ήταν αυτή της μιας αλλαγής ελαστικών. Επηρεάστηκε εν μέρει από την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας και την υιοθέτηση εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας: Αυτό δεν είναι ασυνήθιστο στην Ιαπωνία.