Βασικός ρόλος του ESP είναι να αποφεύγεται η απώλεια πρόσφυσης.

Βασικός ρόλος του ESP είναι να αποφεύγεται η απώλεια πρόσφυσης.

Ο ρόλος του ESP: Ζητείται πρόσφυση!

250.761 Επισκέψεις στο άρθρο

Τι κερδίσαμε με την εφαρμογή του ABS στα αυτοκίνητα; Ασφαλώς τη δυνατότητα της αλλαγής κατεύθυνσης ακόμα και τη στιγμή ενός φρεναρίσματος πανικού. Με άλλα λόγια, η πρόσφυση των ελαστικών διατηρείται ακόμα και σε συνθήκες βίαιης επιβράδυνσης με αποτέλεσμα ο οδηγός να έχει τη δυνατότητα αλλαγής κατεύθυνσης. Ακριβώς στην ίδια φιλοσοφία αναπτύχθηκε και το ESP. Η απώλεια πρόσφυσης είναι μία από τις σημαντικότερες αιτίες τροχαίων ατυχημάτων, κάτι που οι αυτοκινητοβιομηχανίες γνώριζαν πολύ καλά και προχώρησαν στην ανάπτυξη των ηλεκτρονικών συστημάτων ευστάθειας. Οι δυνάμεις λόγω αδράνειας που ασκούνται πάνω στο αυτοκίνητο κατά την απότομη αλλαγή πορείας, δημιουργούν απώλειες πρόσφυσης με αποτέλεσμα ο έλεγχος να χάνεται ακόμα και από έναν έμπειρο οδηγό. Εκείνη τη στιγμή έρχεται το ESP να «επέμβει» σε κλάσματα δευτερολέπτου και να επαναφέρει το αυτοκίνητο στη σωστή πορεία. Πώς επιτυγχάνεται, όμως, κάτι τέτοιο; Αυτό είναι κάτι που θα το δούμε αμέσως μετά.

Σελίδα 1ESP: Το σύστημα που σε «κρατάει» όταν πας να βγεις από το δρόμο
Σελίδα 2Ο ρόλος του ESP: Ζητείται πρόσφυση!
Σελίδα 3Λίγη ιστορία: 20 χρόνια από την «υπόθεση Mercedes» και την «υπόκλιση» στο ESP
Σελίδα 4Από τι αποτελείται και πώς λειτουργεί;
Σελίδα 5Info
Σελίδα 6Ξέρετε ότι
OPEL NEA MONTELA
test center