ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Θέτουμε αντιμέτωπους τους κινητήρες από δυο «καυτά» μοντέλα, όσον αφορά το τεχνολογικό τους υπόβαθρο και το πως καταφέρνουν να έχουν τέτοιες επιδόσεις.

Θέτουμε αντιμέτωπους τους κινητήρες από δυο «καυτά» μοντέλα, όσον αφορά το τεχνολογικό τους υπόβαθρο και το πως καταφέρνουν να έχουν τέτοιες επιδόσεις.

Κόντρα 582 ίππων!

21.474 Επισκέψεις στο άρθρο

Eν turbo νίκα! Δύο από τους πιο προηγμένους turbo κινητήρες βενζίνης στις μέρες μας είναι ο 1,6 THP της Peugeot με 272 άλογα και ο 2,0 VTEC Turbo της Honda με 310 άλογα. Ας αρχίσει η κόντρα!

Η αυτοκίνηση έχει εισέλθει ανεπιστρεπτί σε ότι αφορά τους κινητήρες βενζίνης εσωτερικής καύσης, στην εποχή της υπερπλήρωσης (turbo). Οι σύγχρονοι κινητήρες βενζίνης μέσω των πολύ εξελιγμένων turbo που χρησιμοποιούν, είναι σε θέση να παράξουν ιπποδυνάμεις που ήταν αδιανόητες στο παρελθόν. Αν και το turbo αναμφίβολα αυξάνει την παραγωγή ισχύος και ροπής σε έναν κινητήρα, εντούτοις η γενικευμένη χρήση του πλέον στις μέρες μας, δεν έγινε με κύριο γνώμονα την αύξηση της απόδοσης αλλά την μείωση των ρύπων, αφού έχει αποδειχθεί πειραματικά ότι όσο περισσότερο συμπιέζουμε τον αέρα σε έναν κινητήρα, τόσο καλύτερο βαθμό απόδοσης έχει και τελικά χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους. Η χρήση του turbo ωστόσο, έχει και άλλα παράπλευρα οφέλη, όπως για παράδειγμα η μείωση του κυβισμού του κινητήρα με διατήρηση της ισχύος, κάτι που συνεπάγεται πέραν των άλλων και μείωση του βάρους του. Δύο από τους πιο προηγμένους κινητήρες βενζίνης στις μέρες μας διαθέτουν η Peugeot και η Honda με τον 1.6 THP των 272 ίππων και τον 2.0 VTEC Turbo των 310 αντίστοιχα. Ας τους γνωρίσουμε καλύτερα μέσα από την απ` ευθείας αντιπαράθεσή τους…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
skoda