ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Ford Focus στην έκδοση 1,0 EcoBoost των 125 ίππων.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Ford Focus στην έκδοση 1,0 EcoBoost των 125 ίππων.

TEST: Aνανεωμένο Ford Focus 1,0 EcoBoost 125 PS

52.790 Επισκέψεις στο άρθρο (13/3/2015)

Το ανανεωμένο Ford Focus έρχεται με τον βραβευμένο 1.000άρη EcoBoost βενζινοκινητήρα, συνδυάζοντας την αναβαθμισμένη εικόνα του με τις καλές επιδόσεις και την οικονομία καυσίμου.

Στα γρήγορα: • 1,0 λτ. turbo με 125 ίππους• Μέση κατανάλωση 4,7 λτ./100 χλμ.• Εκπομπές 108 γρ./χλμ.• Τιμή από 15.000 ευρώ
+ Σχεδίαση, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις και οικονομία κινητήρα
- Eσωτερικό πλάτος για πίσω επιβάτες
Ο δρόμος για να κάνεις το μέτριο, καλό είναι εύκολος. Αυτό που είναι δύσκολο είναι να κάνεις το καλό, καλύτερο και το άριστο, ακόμη πιο άριστο. Στην περίπτωση του Ford Focus έχουμε να κάνουμε με την τρίτη περίπτωση. Το άριστο να γίνει ακόμη καλύτερο… Και δεν υπερβάλλουμε μιας και για τρεις συνεχόμενες χρονιές ο 1.000άρης Ecoboost κινητήρας της Ford έχει βραβευθεί ως ο Καλύτερος Κινητήρας της Χρονιάς. Παρόλα αυτά η Ford φαίνεται να το καταφέρνει αφού προσφέρει στο ανανεωμένο της μικρομεσαίο μια νέα, πιο δυναμική σχεδίαση, προηγμένα τεχνολογικά συστήματα και μία βελτιωμένη γκάμα κινητήρων (βενζίνης και diesel). Για παράδειγμα πριν λίγο καιρό δοκιμάσαμε τον νέο, οικονομικότερο 1,5 diesel κινητήρα στην έκδοση των 95 και 120 ίππων, ενώ στο μέλλον θα έρθει ο 1,0 Ecoboost 100 PS με εκπομπές CO2 99 γρ./χλμ. ο οποίος θα είναι και ο πιο οικολογικός στην κατηγορία του. Στην προκειμένη περίπτωση ωστόσο, δοκιμάζουμε την εμπορικότερη έκδοση βενζίνης, αυτήν με τον 1,0 Ecoboost των 125 ίππων.
Με νέα δυναμική σχεδίασηΈνα από τα σημαντικότερα στην ανανέωση του Ford Focus της δοκιμής μας αφορά στην εξωτερική του σχεδίαση. Πιο συγκεκριμένα, το ανανεωμένο Focus ακολουθεί τη σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία της φίρμας (ονομάζεται «One Ford») και διαφέρει με το προηγούμενο κυρίως στο μπροστινό μέρος. Εκεί λοιπόν, το βλέμμα κερδίζει η νέα κυψελωτή γρίλια με το περίγραμμα χρωμίου, τα μακρόστενα και πιο επιθετικά φώτα και το καπό με τα μυώδη powerdomes.Από εκεί και πέρα επανασχεδιασμένος είναι ο προφυλακτήρας και οι προβολείς ομίχλης, στο πλάι η μόνη διαφορά σε σχέση με πριν εντοπίζεται στα σχέδια των ζαντών, ενώ πίσω έχει αλλάξει ελαφρώς η σχεδίαση της πόρτας του χώρου αποσκευών και τα φανάρια. Σε γενικές γραμμές το μοντέλο εμφανίζεται αρκετά πιο δυναμικό κάνοντας επιβλητική την παρουσία του ακόμη και από μακριά. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL