ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
TEST: VW Golf GTE
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

TEST: VW Golf GTE

42.968 Επισκέψεις στο άρθρο (19/11/2015)

Η έκδοση GTE για το Golf, είναι κομβικής σημασίας για το μοντέλο της VW, μιας και για πρώτη φορά στην 40χρονη καριέρα του, βλέπουμε υβριδική τεχνολογία.

+ Κινητήρας-κιβώτιο, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση
- Χώρος αποσκευών, τιμή
Στα γρήγορα: 
• Είναι υβριδικό με 204 συνδυαστικούς ίππους
• Με 1,4 TSI κινητήρα 150 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 105 ίππων
• Καίει 1,5 λτ./100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη
Η πρώτη επαφή με το Golf GTE έγινε στην έκθεση του Παρισιού. Βέβαια είχε προηγηθεί η παρουσίαση της αποκλειστικά ηλεκτρικής έκδοσης του Golf. Τώρα με το Golf GTE, η VW δοκιμάζει τις δυνατότητές της και στον τομέα της υβριδικής τεχνολογίας, όπου τα όποια οφέλη συνδυάζονται και με σπορτίφ οδική συμπεριφορά.
204 συνδυαστικοί ίπποιΤο VW Golf GTE κινείται από υβριδικό σύστημα, όμοιο με αυτό που διαθέτει και το Audi A3 e-tron. Έτσι κάτω από το καπό βρίσκεται ένας κινητήρας βενζίνης 1.400 κ.εκ., 150 ίππων (δεν ενσωματώνει το σύστημα ACT όμως) και έναν ηλεκτροκινητήρα 105 ίππων, όπου και προκύπτει μια συνδυαστική ισχύς 204 ίππων και 330 Nm ροπής.
Ο συνδυασμός αυτός προσφέρει μια άκρως ικανοποιητική επιτάχυνση παρά το αυξημένο βάρος λόγω της συστοιχίας των μπαταριών των 8,7 kWh και του ηλεκτροκινητήρα, με τα πρώτα 100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 7,6 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 222 χλμ/ώρα. 
Βέβαια το GTE, διαθέτει μια διαφορετική τοποθέτηση του κινητήρα συγκριτικά με τις λοιπές συμβατικές εκδόσεις του Golf, ο οποίος έχει τοποθετηθεί ελαφρώς πιο δεξιά, δημιουργώντας χώρο και για τον ηλεκτροκινητήρα δίπλα του. Ο τελευταίος είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο. Αυτό είναι DSG (κι αυτό έχει εξελιχθεί για τη συγκεκριμένη έκδοση του Golf), με την ειδοποιό διαφορά όμως ότι έχει χρησιμοποιηθεί ένας τρίτος συμπλέκτης στη διάταξη της μετάδοσης, για τη σύζευξη μεταξύ των δυο κινητήρων. 
Η μπαταρία 8,7 έχει βρει τη θέση της κάτω από τα πίσω καθίσματα, ενώ το ρεζερβουάρ τοποθετήθηκε κάτω από το πορτμπαγκάζ, μειώνοντας έτσι τη συνολική χωρητικότητα του στα 272 λίτρα (380 λίτρα διαθέτουν οι υπόλοιπες εκδόσεις του Golf). 

Στρίβει σβέλτα, ελαφρώς υποστροφικά, με το πίσω μέρος να μένει ουδέτερο.

Στρίβει σβέλτα, ελαφρώς υποστροφικά, με το πίσω μέρος να μένει ουδέτερο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
LEAO TEST