Σαλόνι πολυτελείας το Touran και στη συγκεκριμένη έκδοση είναι στα καλύτερά του.
TEST: VW Touran 1,4 TSI
21.370 Επισκέψεις στο άρθρο (18/2/2016)
H ευρυχωρία και η πρακτικότητα του νέου VW Touran συνδυάζονται με τη δύναμη των 150 ίππων από τον 1,4 TSI βενζινοκινητήρα για άνετα και γρήγορα οικογενειακά (και όχι μόνο) ταξίδια.
- Συγκρατημένη σχεδίαση, κατανάλωση υπό πίεση, ράθυμη λειτουργία κιβωτίου στη θέση «D»
Σχεδιασμένο από λευκή κόλλα χαρτί, το δεύτερης γενιάς Touran ήρθε βασισμένο στην MQB πλατφόρμα του ομίλου VW. Aισθητά μεγαλύτερο σε μήκος (+130 χλστ.), πλάτος (+41 χλστ.) και μεταξόνιο (+113 χλστ.) στη χώρα μας προσφέρεται αποκλειστικά ως 7θέσιο, γεμάτο έξυπνες λύσεις, που απογειώνουν την πρακτικότητα και τεχνολογίες, που του προσδίδουν high-tech και premium χαρακτήρα.
Με 150 άλογα και 25.240 ευρώ
Μετά την diesel έκδοση, δοκιμάζουμε την πιο δυνατή (προς το παρόν) βενζινοκίνητη έκδοση με 1,4 TSI κινητήρα 150 ίππων, που προσφέρεται στην πληρέστατη έκδοση Advance. Πέραν των 7 αερόσακων και των καθιερωμένεων ηλεκτρικών ευκολίων η έκδοση αυτή διαθέτει καθίσματα με συρτάρια αποθήκευσης, τραπεζάκια στην πλάτη των καθισμάτων, ambient εσωτερικό φωτισμό, cruise control, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, σύστημα αναγνώρισης κόπωσης του οδηγού και κλιματισμό 3 ζωνών. Για το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG7 υπολογίστε 2.000 ευρώ επιπλέον.
Πάρτε καλύτερα passat, ίδιοι χώροι και για οικονομία στο καύσιμο. Μόνο 5,1 lt λέει η vw.