To Renault Twingo χρησιμοποιεί πίσω κίνηση, μια επιλογή που χρησιμοποιούν πολύ μεγαλύτερα αυτοκίνητα και που στην περίπτωση του χαριτωμένου γαλλικού μίνι εξασφαλίζει κορυφαία ευελιξία, αφού οι τροχοί στρίβουν σε γωνία 45 μοιρών και έτσι ο κύκλος στροφής είναι μόλις 8,6 μ. Το Twingo χρησιμοποιεί επίσης και το ειδικό ηλεκτρονικό σύστημα SWA (Side Wind Assist), το οποίο λειτουργεί κατάλληλα ώστε να μην επηρεάζεται η σταθερότητα του αυτοκινήτου από τους πλευρικούς ανέμους. Αποτελεί ουσιαστικά μια έξτρα λειτουργία του ESP, που όταν αντιληφθεί υποψία μετατόπισης από πλευρικό άνεμο φρενάρει τους κατάλληλους τροχούς διατηρώντας το Twingo στη λωρίδα του. Εκτός των παραπάνω, το Renault Twingo κάνει επίδειξη τεχνολογικής υπεροχής με την αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση ZE (Zero Emissions), που ήρθε μαζί με τις αντίστοιχες εκδόσεις των «αδερφών» Smart ΕQ fortwo και EQ fourfour. Mε την μπαταρία των 22 kWh πλήρως φορτισμένη, το Twingo Z.E έχει αυτονομία 180 χιλιομέτρων, σύμφωνα με τα τεστ του WLTP, με το ηλεκτρικό μοτέρ να αποδίδει 81 άλογα και 160 Νm ροπής και να δίνει την δυνατότητα στο Twingo Z.E. να επιταχύνει έως τα 50 χλμ./ώρα σε 4 δευτερόλεπτα. Το πορτ μπαγκάζ έχει παραμείνει στα 240 λτ., ενω η Renault ανακοινώνει πως με φορτιστή 3,7 ή 7,4 kW, o χρόνος φόρτισης είναι 8 και στις 4 ώρες αντίστοιχα. Με φορτιστές 11 και 22 kW, το χρονικό διάστημα μειώνεται κοντά στις 2 ώρες και 10 λεπτά και στη 1 ώρα αντίστοιχα.