Η ρύθμιση της ανάρτησης και το τιμόνι του A3 ξεχωρίζει ανάμεσα στα «ξαδέλφια» της οικογένειας. Ευχάριστα ανάλαφρη η ουρά.
1η θέση: Δύο μοντέλα στην κορυφή!
58.734 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2021)
1. Audi A3 Sportback
Ένα premium μοντέλο στην κατηγορία των μικρομεσαίων hatchback, το Audi A3 Sportback, δείχνει αρκετά αποτελεσματικό στο test του «Ταράνδου» και ισοβαθμεί στην κορυφή με 74,5 χλμ./ώρα. Η updated βάση του προηγούμενου αυτοκινήτου αναμενόμενα και με ευκολία ξεπερνά το βασικό όριο στα 71 και στα 72 χλμ./ώρα. Ξεχωρίζει η αποτελεσματικότητα-ακρίβεια του τιμονιού, καθώς και το στιβαρό πλαίσιο που ανταποκρίνεται άμεσα σε κάθε εντολή, χωρίς να ενεργοποιείται το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας.
Καθώς ο πήχυς δυσκολίας ανεβαίνει, τεστάρεται περισσότερο και η ικανότητα του μοντέλου. Η οριακή προσπάθεια στα 75 χλμ./ώρα και η έντονη υπερστροφή στα 76 χλμ./ώρα (που όμως αντιμετωπίστηκε μέσω ESP) οδηγεί στο συμπέρασμα πως το όριο του γερμανικού μικρομεσαίου βρίσκεται ελαφρώς χαμηλότερα, στα 74,5 χλμ./ώρα. Γενικότερα, πάντως, το Audi A3 Sportback αποπνέει ασφάλεια, η ανάρτηση ελέγχει σωστά το αμάξωμα, ενώ παραμένει προβλέψιμο ακόμη και πάνω από το όριό του.
1. Ford Focus
To Ford Focus 1,0 των 125 ίππων «πατάει» κορφή στο τεστ αποφυγής κινδύνου στην κατηγορία των μικρομεσαίων. Λόγω του ότι κατά την διαδικασία φορούσε φαρδύτερα ελαστικά και διαφορετική ανάρτηση (ST-Line) δέχτηκε ποινή μείωσης επίδοσης κατά 1,5 χλμ./ώρα. Και πάλι, πάντως, κατέγραψε την υψηλότερη ταχύτητα εισόδου με 74,5 χλμ./ώρα. Πριν καταλήξουμε στην συγκεκριμένη επίδοση, το Focus πέρασε οριακά τα 77 χλμ./ώρα, για αυτό πήγαμε στα 76 χλμ./ώρα και κατόπιν υποβλήθηκε την ποινή.
Είναι γεγονός πως τα μοντέλα της Ford διακρίνονται για τα αποτελέσματά τους σε elk test, συνδυάζοντας την fun to drive οδική συμπεριφορά με το θετικό προφίλ και στην ενεργητική ασφάλεια. Από την πλευρά του, το Focus χαρακτηρίζεται σταθερό στις αλλαγές πορείες, εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες του ESP, ενώ προσφέρει στον οδηγό ένα από τα κορυφαία σε αίσθηση και πληροφόρηση τιμόνια καθόλη την διάρκεια του test, χάρη στο οποίο αξιοποιείται στο μέγιστο κάθε εκατοστό των στενών ορίων της διαδρομής.
Κακώς χρεώσατε ποινή στο focus. Αρκεί που αναφέρετε το μοντέλο (st-line) με τα χαρακτηριστικά του. Θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε μοντέλο με άλλο εξοπλισμό αντ' αυτού.
Κακώς χρεώσατε ποινή στο focus. Αρκεί που αναφέρετε το μοντέλο (st-line) με τα χαρακτηριστικά του. Θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε μοντέλο με άλλο εξοπλισμό αντ' αυτού.