H βασική έκδοση του SEAT Leon προσφέρεται στην δελεαστική τιμή των 16.355 ευρώ. Το Leon στην έκδοση Style διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων 7 αερόσακους, Cruise Control, κλιματισμό, ηλεκτρικές ευκολίες, συστήματα ασφάλειας, ζάντες αλουμινίου και infotainment με οθόνη αφής 5 ιντσών. Σε αυτή την έκδοση το Leon εφοδιάζεται με τον 3κύλινδρο 1.000άρη TSI κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 115 ίππους και συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο. Το Leon επιταχύνει από στάση με αυτό τον κινητήρα σε 9,8 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, έχει τελική 195 χλμ./ώρα και καταναλώνει σύμφωνα με τη SEAT 4,7 λτ. βενζίνης ανά 100 χλμ..
Απο τα μοντελα που βλεπω πρωτη επιλογη κορολα και μετα αστρα. Οσον αφορα τη τζιουλετα εαν θες να δινεις 410 ευρω το χρονο τελη μονο και μονο για να την κοιτας οκ παω πασο.
Για χώρους και εγγύηση i30, για όνομα corolla, για το πιο νέο astra, για συνδυασμό κάτι απ' όλα leon (στη φωτό του κινητήρα έχετε τον tdi), αλλά θα επέλεγα την giulietta, που είναι ένα κλασικό παράδειγμα προσφοράς μοντέλου που βρίσκεται πολλά χρόνια στην παραγωγή, με εξοπλισμό φουλ, οι τυχόν παθογένειες γνωστές, εμφάνιση διαχρονική, τιμόνι, συναίσθημα, μπορεί μέσα να δείχνει ξεπερασμένη αλλά...
...μια ζωή να επηρεαζόμαστε από φήμες .ευτυχης ..κατοχος εδώ κ δύο χρόνια της Ιταλίδας...πραγματικό πρεμιουμ ...αξεπέραστη κ ασυναγώνιστη στα χρήματα που πωλείται ..με τετρακύλινδρος αξιόπιστους κινητήρες..μπορεί να έχει 144 γραμμάρια διοξείδιο του άνθρακα ..αλλά δεν είναι απογοητευτικά τα τέλη ...260 ευρώ το χρόνο πληρώνω...με το τρέχον σύστημα υπολογισμού .... όποιος θέλει αυτοκίνητο για να οδηγεί.να χαίρεται κ να το καμαρωνει...δεν υπάρχει άλλο στα 17 χιλιάρικα ...
Διορθώνω την εισροη βενζίνης στο κάρτερ με ό,τι συνεπάγεται αυτό για τον κινητήρα και την οσμή βενζίνης στην αλλαγή λαδιών oil dilution,σε πολύ κρύες ή πολύ ζεστές συνθήκες.
Επειδή είμαι στη διαδικασία αγοράς νέου αυτοκινήτου θα ήθελα ενα συγκριτικό τεστ μόνο μεταξύ τετρακύλινδρων hatchback βενζίνης κοντά στις 20000€ και ιδιαίτερα της αξιοπιστίας τους ,αν αυτό είναι εφικτό.Ομολογώ ότι η giullietta είναι ευκαιρία με όλα τα ρίσκα της ,αλλά για 16000€ ΟΚ.Τώρα αν τα τέλη κυκλοφορίας είναι 410€,τότε όντως είναι υπερβολικά.Τέλος αγαπητό autotriti θα ήθελα να μου απαντήσετε αν γνωρίζετε κάτι για το πρόβλημα με την εισροή λαδιών στον κινητήρα honda 1.5 182ps που παρατηρήθηκε στα CRV και CIVIC στην αμερικάνικη αγορά Oil dilution.Θέλω να ξέρω αν υπήρξε θέμα στην ελληνική αγορά και ποια είναι η θέση της honda sarakakis επειδή γλυκοκοιτώ το Civic sedan 1.5 182 ps που είναι σε προσφορά Ευχαριστώ.
Απο τα μοντελα που βλεπω πρωτη επιλογη κορολα και μετα αστρα. Οσον αφορα τη τζιουλετα εαν θες να δινεις 410 ευρω το χρονο τελη μονο και μονο για να την κοιτας οκ παω πασο.
Για χώρους και εγγύηση i30, για όνομα corolla, για το πιο νέο astra, για συνδυασμό κάτι απ' όλα leon (στη φωτό του κινητήρα έχετε τον tdi), αλλά θα επέλεγα την giulietta, που είναι ένα κλασικό παράδειγμα προσφοράς μοντέλου που βρίσκεται πολλά χρόνια στην παραγωγή, με εξοπλισμό φουλ, οι τυχόν παθογένειες γνωστές, εμφάνιση διαχρονική, τιμόνι, συναίσθημα, μπορεί μέσα να δείχνει ξεπερασμένη αλλά...
...μια ζωή να επηρεαζόμαστε από φήμες .ευτυχης ..κατοχος εδώ κ δύο χρόνια της Ιταλίδας...πραγματικό πρεμιουμ ...αξεπέραστη κ ασυναγώνιστη στα χρήματα που πωλείται ..με τετρακύλινδρος αξιόπιστους κινητήρες..μπορεί να έχει 144 γραμμάρια διοξείδιο του άνθρακα ..αλλά δεν είναι απογοητευτικά τα τέλη ...260 ευρώ το χρόνο πληρώνω...με το τρέχον σύστημα υπολογισμού .... όποιος θέλει αυτοκίνητο για να οδηγεί.να χαίρεται κ να το καμαρωνει...δεν υπάρχει άλλο στα 17 χιλιάρικα ...
Διορθώνω την εισροη βενζίνης στο κάρτερ με ό,τι συνεπάγεται αυτό για τον κινητήρα και την οσμή βενζίνης στην αλλαγή λαδιών oil dilution,σε πολύ κρύες ή πολύ ζεστές συνθήκες.
Επειδή είμαι στη διαδικασία αγοράς νέου αυτοκινήτου θα ήθελα ενα συγκριτικό τεστ μόνο μεταξύ τετρακύλινδρων hatchback βενζίνης κοντά στις 20000€ και ιδιαίτερα της αξιοπιστίας τους ,αν αυτό είναι εφικτό.Ομολογώ ότι η giullietta είναι ευκαιρία με όλα τα ρίσκα της ,αλλά για 16000€ ΟΚ.Τώρα αν τα τέλη κυκλοφορίας είναι 410€,τότε όντως είναι υπερβολικά.Τέλος αγαπητό autotriti θα ήθελα να μου απαντήσετε αν γνωρίζετε κάτι για το πρόβλημα με την εισροή λαδιών στον κινητήρα honda 1.5 182ps που παρατηρήθηκε στα CRV και CIVIC στην αμερικάνικη αγορά Oil dilution.Θέλω να ξέρω αν υπήρξε θέμα στην ελληνική αγορά και ποια είναι η θέση της honda sarakakis επειδή γλυκοκοιτώ το Civic sedan 1.5 182 ps που είναι σε προσφορά Ευχαριστώ.