Η Toyota Corolla διατίθεται στην βασική της έκδοση με έκπτωση στην τιμή των 16.600 ευρώ, μια τιμή που είναι εξαιρετική με βάση την εικόνα του μοντέλου σε όλους τους τομείς. Η έκδοση αυτή είναι η Live και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων προβολείς LED εμπρός, οθόνη αφής 8 ιντσών για το infotainment, 7 αερόσακους, κλιματισμό, το πακέτο συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδήγησης Safety Sense II (αυτόνομο φρενάρισμα, cruise control, αυτόματους προβολείς κ.α), δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι και οθόνη 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων, ενώ συνδυάζεται με τον 1,2 λτ. υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που αποδίδει 116 ίππους. O κινητήρας αυτός επιταχύνει την Corolla στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 9,3 δλ. και της χαρίζει τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα, ενώ καταναλώνει σε μεικτό κύκλο 5,6 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με την εταιρεία.
Απο τα μοντελα που βλεπω πρωτη επιλογη κορολα και μετα αστρα. Οσον αφορα τη τζιουλετα εαν θες να δινεις 410 ευρω το χρονο τελη μονο και μονο για να την κοιτας οκ παω πασο.
Για χώρους και εγγύηση i30, για όνομα corolla, για το πιο νέο astra, για συνδυασμό κάτι απ' όλα leon (στη φωτό του κινητήρα έχετε τον tdi), αλλά θα επέλεγα την giulietta, που είναι ένα κλασικό παράδειγμα προσφοράς μοντέλου που βρίσκεται πολλά χρόνια στην παραγωγή, με εξοπλισμό φουλ, οι τυχόν παθογένειες γνωστές, εμφάνιση διαχρονική, τιμόνι, συναίσθημα, μπορεί μέσα να δείχνει ξεπερασμένη αλλά...
...μια ζωή να επηρεαζόμαστε από φήμες .ευτυχης ..κατοχος εδώ κ δύο χρόνια της Ιταλίδας...πραγματικό πρεμιουμ ...αξεπέραστη κ ασυναγώνιστη στα χρήματα που πωλείται ..με τετρακύλινδρος αξιόπιστους κινητήρες..μπορεί να έχει 144 γραμμάρια διοξείδιο του άνθρακα ..αλλά δεν είναι απογοητευτικά τα τέλη ...260 ευρώ το χρόνο πληρώνω...με το τρέχον σύστημα υπολογισμού .... όποιος θέλει αυτοκίνητο για να οδηγεί.να χαίρεται κ να το καμαρωνει...δεν υπάρχει άλλο στα 17 χιλιάρικα ...
Διορθώνω την εισροη βενζίνης στο κάρτερ με ό,τι συνεπάγεται αυτό για τον κινητήρα και την οσμή βενζίνης στην αλλαγή λαδιών oil dilution,σε πολύ κρύες ή πολύ ζεστές συνθήκες.
Επειδή είμαι στη διαδικασία αγοράς νέου αυτοκινήτου θα ήθελα ενα συγκριτικό τεστ μόνο μεταξύ τετρακύλινδρων hatchback βενζίνης κοντά στις 20000€ και ιδιαίτερα της αξιοπιστίας τους ,αν αυτό είναι εφικτό.Ομολογώ ότι η giullietta είναι ευκαιρία με όλα τα ρίσκα της ,αλλά για 16000€ ΟΚ.Τώρα αν τα τέλη κυκλοφορίας είναι 410€,τότε όντως είναι υπερβολικά.Τέλος αγαπητό autotriti θα ήθελα να μου απαντήσετε αν γνωρίζετε κάτι για το πρόβλημα με την εισροή λαδιών στον κινητήρα honda 1.5 182ps που παρατηρήθηκε στα CRV και CIVIC στην αμερικάνικη αγορά Oil dilution.Θέλω να ξέρω αν υπήρξε θέμα στην ελληνική αγορά και ποια είναι η θέση της honda sarakakis επειδή γλυκοκοιτώ το Civic sedan 1.5 182 ps που είναι σε προσφορά Ευχαριστώ.
Απο τα μοντελα που βλεπω πρωτη επιλογη κορολα και μετα αστρα. Οσον αφορα τη τζιουλετα εαν θες να δινεις 410 ευρω το χρονο τελη μονο και μονο για να την κοιτας οκ παω πασο.
Για χώρους και εγγύηση i30, για όνομα corolla, για το πιο νέο astra, για συνδυασμό κάτι απ' όλα leon (στη φωτό του κινητήρα έχετε τον tdi), αλλά θα επέλεγα την giulietta, που είναι ένα κλασικό παράδειγμα προσφοράς μοντέλου που βρίσκεται πολλά χρόνια στην παραγωγή, με εξοπλισμό φουλ, οι τυχόν παθογένειες γνωστές, εμφάνιση διαχρονική, τιμόνι, συναίσθημα, μπορεί μέσα να δείχνει ξεπερασμένη αλλά...
...μια ζωή να επηρεαζόμαστε από φήμες .ευτυχης ..κατοχος εδώ κ δύο χρόνια της Ιταλίδας...πραγματικό πρεμιουμ ...αξεπέραστη κ ασυναγώνιστη στα χρήματα που πωλείται ..με τετρακύλινδρος αξιόπιστους κινητήρες..μπορεί να έχει 144 γραμμάρια διοξείδιο του άνθρακα ..αλλά δεν είναι απογοητευτικά τα τέλη ...260 ευρώ το χρόνο πληρώνω...με το τρέχον σύστημα υπολογισμού .... όποιος θέλει αυτοκίνητο για να οδηγεί.να χαίρεται κ να το καμαρωνει...δεν υπάρχει άλλο στα 17 χιλιάρικα ...
Διορθώνω την εισροη βενζίνης στο κάρτερ με ό,τι συνεπάγεται αυτό για τον κινητήρα και την οσμή βενζίνης στην αλλαγή λαδιών oil dilution,σε πολύ κρύες ή πολύ ζεστές συνθήκες.
Επειδή είμαι στη διαδικασία αγοράς νέου αυτοκινήτου θα ήθελα ενα συγκριτικό τεστ μόνο μεταξύ τετρακύλινδρων hatchback βενζίνης κοντά στις 20000€ και ιδιαίτερα της αξιοπιστίας τους ,αν αυτό είναι εφικτό.Ομολογώ ότι η giullietta είναι ευκαιρία με όλα τα ρίσκα της ,αλλά για 16000€ ΟΚ.Τώρα αν τα τέλη κυκλοφορίας είναι 410€,τότε όντως είναι υπερβολικά.Τέλος αγαπητό autotriti θα ήθελα να μου απαντήσετε αν γνωρίζετε κάτι για το πρόβλημα με την εισροή λαδιών στον κινητήρα honda 1.5 182ps που παρατηρήθηκε στα CRV και CIVIC στην αμερικάνικη αγορά Oil dilution.Θέλω να ξέρω αν υπήρξε θέμα στην ελληνική αγορά και ποια είναι η θέση της honda sarakakis επειδή γλυκοκοιτώ το Civic sedan 1.5 182 ps που είναι σε προσφορά Ευχαριστώ.