Λίγο διαφορετική είναι η σύνθεση των μοντέλων όσον αφορά στην ασφάλεια των παιδιών, όπως προκύπτει από την αξιολόγηση του EuroNCAP. Μάλιστα, ο EuroNCAP σε αυτήν την δοκιμασία δεν εξετάζει μόνο το εάν τραυματίστηκαν και πόσο οι πίσω επιβάτες, αλλά και επιμέρους στοιχεία, όπως είναι η διαθεσιμότητα βάσεων ISOfix για τα παιδικά καθίσματα, ή ακόμη και η ευκολία τοποθέτησής τους.
Πιο αναλυτικά τώρα, στην περίπτωση του Volkswagen T-Roc (δες εδώ αναλυτικά τη βαθμολογία), οι παιδικές κούκλες 6 και 10 ετών δεν έφεραν κανένα σημείο τραυματισμού (σ.σ. πράσινες στη σχετική εικονογράφηση του EuroNCAP), τόσο στην δοκιμασία της μπροστινής σύγκρουσης, όσο και της πλαϊνής. ISOfix βάσεις έχουν μόνο οι πίσω πλαϊνές θέσεις.
Υψηλή βαθμολογία και ποσοστό 86% απέσπασε και το premium crossover πόλης της DS, το DS3 Crossback. Σύμφωνα με την αναλυτική φόρμα αξιολόγησης του EuroNCAP (διαβάστε εδώ), οι μικροί επιβάτες δεν τραυματίστηκαν καθόλου κατά την πλευρική σύγκρουση και κατά την μπροστινή μόνο σύγκρουση ο 6χρονος επιβάτης έφερε καταπόνηση στον αυχένα και κεφάλι και αξιολογήθηκε το σημείο αυτό με κίτρινο. Από την άλλη, το DS3 Crossback διαθέτει βάσεις ISOfix τόσο για τα πίσω ακριανά καθίσματα, όσο και για το κάθισμα του συνοδηγού.
Στην τρίτη θέση με ποσοστό 85% βρίσκονται τέλος τα υπόλοιπα τρία μοντέλα της 5άδας, τα Nissan Juke, Skoda Kamiq και Hyundai Kona. Αναλυτικότερα, το Skoda Kamiq (κλικ για την αναλυτική βαθμολογία)προστάτευσε καλά τα παιδιά στο πίσω κάθισμα τόσο κατά την πλευρική σύγκρουση, όσο και κατά την μπροστινή όπου μόνο ο αυχένας τους δέχθηκε μικρή καταπόνηση.
Το Nissan Juke τα πήγε καλά στην πλευρική σύγκρουση και στην μπροστινή σύγκρουση επιβάρυνση στο αυχένα και το κεφάλι είχε το παιδί 6 ετών, ενώ τέλος το Hyundai Konaτα πήγε καλά στην μετωπική σύγκρουση και στην πλευρική σύγκρουση το κεφάλι του 10χρονου είχε μια μικρή καταπόνηση.
Το Suzuki Vitara δεν ειναι B SUV η κανω λαθος; Δεν το βλέπω σε κανένα test που κάνετε σε αυτα..