- Έχει εξελιγμένο υβριδικό κινητήρα 136 ίππων
- Εγκαινίασε την νέα σχεδιαστική γλώσσα της Opel
- Θέλει λιγότερο πάνω από 40 ευρώ για Αθήνα-Θεσσαλονίκη
- Είναι fun2drive και έχει πολύ καλά φρένα (36,6 μ.)
1. Έχει εξελιγμένο υβριδικό κινητήρα 136 ίππων
Το Opel Mokka αποτελεί τον εκπρόσωπο της γερμανικής μάρκας στην κατηγορία των μικρών SUV. Μια απαιτητική κατηγορία με τεράστιο ανταγωνισμό. Ποιοι είναι λοιπόν οι «άσσοι στο μανίκι» του Mokka για να επικρατήσει του ανταγωνισμού;
Αρχικά έχει μια πλήρη γκάμα κινητήρων που περιλαμβάνει επιλογές βενζίνης και αμιγώς ηλεκτρικές, ωστόσο αυτή που ξεχωρίζει είναι η έκδοση hybrid των 136 ίππων. Το συγκεκριμένο σύνολο βασίζεται στον 1,2 τούρμπο κινητήρα, ο οποίος συνεργάζεται με ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48 βολτ. και ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το οποίο σχεδιάστηκε ειδικά για το υβριδικό αυτό σύστημα. Μέσα σε αυτό βρίσκονται ο μικρός ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 28 ίππων και 55 Nm ροπής, η ECU και ο μετατροπέας.
Η Opel υποστηρίζει πως το συγκεκριμένο σύνολο έχει τη δυνατότητα να κινηθεί και ηλεκτρικά υπό προϋποθέσεις, πραγματοποιώντας έως και το 50% των διαδρομών σε 100% ηλεκτρική λειτουργία.
2. Εγκαινίασε την νέα σχεδιαστική γλώσσα της Opel
Αναμφίβολα οι αγοραστές της κατηγορίας διαλέγουν και με το συναίσθημα, δηλαδή θέλουν μια… «τσαχπινιά» στην εμφάνιση.
Το Opel Μοkka το καταφέρνει χάρη στη δυναμική και μοντέρνα σχεδίασή του, όντας μάλιστα το πρώτο μοντέλο που ενσάρκωσε το νέο πρόσωπο της γερμανικής μάρκας, το Opel Vizor. Η μάσκα του μικρού γερμανικού SUV αγκαλιάζει ως ενιαίο στοιχείο όλο το εμπρός τμήμα, κάτω από το καπό, επιμηκύνοντας οπτικά το πλάτος του και διαμορφώνοντας μία μίνιμαλ πρόσοψη, έμπνευση που πηγάζει κυρίως από το θρυλικό Opel Μanta πρώτης γενιάς. Παράλληλα στο πίσω μέρος τα πλατιά και μοντέρνα φώτα, καθώς και η αεροτομή στο τελείωμα της γραμμής της οροφής προσδίδουν έναν ακόμα πιο σπορτίφ τόνο.
Το Opel Μοkka είναι το πρώτο μοντέλο που ενσάρκωσε το νέο πρόσωπο της γερμανικής μάρκας, το Opel Vizor
3. Η τούρμπο έκδοση με τα 136 άλογα έχει κορυφαία κατανάλωση και αυτονομία σε ταξίδι
Μπορεί να είναι απαραίτητο, αλλά δεν αρκεί το συναίσθημα από μόνο του, πρέπει ένα αυτοκίνητο να έχει και λειτουργικά πλεονεκτήματα. Σύμφωνα λοιπόν με το AutoΤρίτη Test Center, η τούρμπο έκδοση με τους 136 ίππους έχει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωσή στο ταξίδι, με τις μετρήσεις να δείχνουν 5,0 λτ/100 χλμ.. Πρακτικά λοιπόν αυτό σημαίνει πως πας Θεσσαλονίκη (από Αθήνα) με 42,5 ευρώ.
Παράλληλα η χαμηλή του κατανάλωση εξασφαλίζει μεγάλη αυτονομία, καθώς με ένα ρεζερβουάρ (44 λτ.) μπορεί να κάνει 880 χλμ..
Σελίδα 2 | 4. Είναι fun2drive και έχει πολύ καλά φρένα (36,6 μ.) |