Τις δοκιμές τους στην πίστα του Nurburgring συνεχίζουν ακάθεκτα το νέο Arteon Shooting Brake και το νέο Golf στις πιο ισχυρές εκδόσεις τους «R» που τοποθετούνται στην κορυφή της γκάμας.
To Αrteon Shooting Brake R έκανε τις δοκιμές του χωρίς καθόλου καμουφλάζ αποκαλύπτοντας εξ ολοκλήρου την σχεδίαση που θα έχει στην έκδοση παραγωγής, υποσχόμενο πως θα συνδυάζει τις επιδόσεις με την πρακτικότητα και την άνεση που ανέκαθεν προσφέρουν τα wagon αυτοκίνητα, άλλωστε, αν και Shooting brake, η σχεδίαση του μοιάζει πολύ με station-wagon.
To Golf R που το συνόδευσε ήταν επίσης «ολόγυμνο» από καμουφλάζ αλλά δεν ντράπηκε να φορέσει τις δύο διπλές απολήξεις, τους μεγαλύτερους αεραγωγούς αλλά και να εξοπλιστεί με το σύστημα τετρακίνησης της φίρμας. Κάτω από καπό, εκτός απροόπτου, θα υπάρχει ο γνωστός 2λιτρος TSI κινητήρας της φίρμας με απόδοση 333 άλογα. To ντεμπούτο του αναμένεται πολύ σύντομα. Τέλος, υπάρχουν φήμες πως η «R» θα προσφερθεί και στην έκδοση Variant (wagon), ωστόσο τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί.
Πολυ ιδιαίτερο μοντέλο, και ακόμα πιο ιδιαίτερη έκδοση (Arteon Shooting Brake R). Δυστυχώς το απαγορευτικό τέλος ταξινόμησης από την μια, και η λατρεία (μη πω κόλλημα!) για οτιδήποτε σε SUV, καθιστά στη χώρα μας ανύπαρκτη αυτή την κατηγορία.
Κεντρική, Βόρεια Ευρώπη, και φυσικά Αμερική, απολαμβάνουν τέτοια αυτοκίνητα.
Πολυ ιδιαίτερο μοντέλο, και ακόμα πιο ιδιαίτερη έκδοση (Arteon Shooting Brake R). Δυστυχώς το απαγορευτικό τέλος ταξινόμησης από την μια, και η λατρεία (μη πω κόλλημα!) για οτιδήποτε σε SUV, καθιστά στη χώρα μας ανύπαρκτη αυτή την κατηγορία. Κεντρική, Βόρεια Ευρώπη, και φυσικά Αμερική, απολαμβάνουν τέτοια αυτοκίνητα.