Αυτά τα 5 μοντέλα της Peugeot κάνουν έως 1.350 χλμ. με ένα ρεζερβουάρ!
Μπορεί η αγορά αυτοκινήτων να βρίθει πλέον από ηλεκτρικά, τα diesel μοντέλα της Peugeot ωστόσο συνεχίζουν να αποτελούν μια κορυφαία επιλογή για όσους είναι... χιλιομετροφάγοι!
Peugeot diesel: «Καίνε» λίγο και ξεχνούν να σταματήσουν για ανεφοδιασμό
Μπορεί τα τελευταία χρόνια να βλέπουμε όλο και περισσότερες εταιρείες να επενδύουν στην ηλεκτρική κινητικότητα, όμως ο όμιλος Stellantis, ο οποίος έχει κάτω από την σκεπή του μάρκες όπως η Peugeot, η Citroen, η DS, η Fiat και η Alfa Romeo, συνεχίζει να διαθέτει πετρελαιοκίνητες εκδόσεις στη μεγάλη πλειοψηφία των μοντέλων του. Ο λόγος δεν είναι άλλος από το γεγονός ότι τα diesel μοτέρ είναι σε θέση να προσφέρουν οικονομικές μετακινήσεις τόσο εντός όσο και εκτός αστικού ιστού και δίνουν την δυνατότητα στους ιδιοκτήτες να καλύψουν μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις χωρίς να κάνουν στάση για ανεφοδιασμό.
Σε αυτό το θέμα θα αναφερθούμε σε 4+1 πετρελαιοκίνητα Peugeot, τα οποία, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, προσφέρουν πραγματική αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων σε συνθήκες ταξιδιού. Πρέπει να σημειώσουμε πως οι μετρήσεις μας στο ταξίδι έχουν γίνει με μέγιστη ταχύτητα 100 χλμ./ώρα.
Έως 1.019 χιλιόμετρα αυτονομία για τα πετρελαιοκίνητα 2008 και 3008
Ξεκινάμε με το Peugeot 2008, το μικρό SUV της γαλλικής φίρμας, το οποίο με τον 1.500άρη πετρελαιοκινητήρα BlueHDi των 130 ίππων σε συνδυασμό με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο (δείτε εδώ την δοκιμή μας) προσφέρει αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων. Το μοτέρ, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας «καίει» στο ταξίδι 4,1 λτ./100χλμ. Το κόστος του πετρελαιοκίνητου 2008 ξεκινάει από 28.900 ευρώ.
Λίγη περισσότερη αυτονομία και συγκεκριμένα 1.019 χιλιόμετρα προσφέρει το μικρομεσαίο SUV της Peugeot, το 3008. Το 3008 συνδυάζεται επίσης με τον 1.500άρη πετρελαιοκινητήρα BlueHDi των 130 ίππων (δείτε εδώ την δοκιμή μας) και το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων αλλά σε αυτή την περίπτωση, λόγω του μεγαλύτερου βάρους, το 3008 καίει 5,2 λτ./100χλμ στο ταξίδι. Το κόστος του Peugeot 3008 diesel ξεκινάει από τις 36.900 ευρώ.
Χιλιομετροφάγος το 208 - Κορυφαία αυτονομία για το 308 diesel
Ο πετρελαιοκινητήρας των 1,5 λίτρων BlueHDi που αποδίδει 100 άλογα είναι αρκετά οικονομικός, αφού στις μετρήσεις μας, το τριπ του Peugeot 208 (δείτε εδώ την δοκιμή μας) έδειξε 3,5 λτ./100χλμ. μέση κατανάλωση σε ταξίδι, κάτι που συνεπάγεται πως το μικρό γαλλικό hatchback έχει την δυνατότητα να κινηθεί χωρίς ανεφοδιασμό για 1.171 χιλιόμετρα. Η τιμή του ξεκινάει από 21.500 ευρώ, σύμφωνα με τον τελευταίο τιμοκατάλογο της μάρκας.
Εξωγήινη αυτονομία 1.350 χιλιομέτρων είναι σε θέση να προσφέρει το νέο Peugeot 308 με τον 1.500άρη BlueHDi κινητήρα των 130 ίππων (δείτε εδώ την δοκιμή μας), οποίος συνεργάζεται με το EAT8 αυτόματο κιβώτιο της μάρκας. Το γαλλικό μικρομεσαίο, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, καταναλώνει στο ταξίδι 3,9 λτ./100χλμ., ενώ η τιμή του αυτή την στιγμή ξεκινάει από τις 32.800 ευρώ.
Σπουδαία αυτονομία 1.310 χιλιομέτρων για το Peugeot 508
Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η Peugeot διαθέτει στην γκάμα της ένα κλασικό 4θυρο σεντάν. To 508 ανήκει στην –υπο εξαφάνιση- μεσαία κατηγορία και τροφοδοτείται επίσης από τον 1.500άρη diesel κινητήρα της μάρκας που αποδίδει σε αυτή την περίπτωση 130 άλογα σε συνεργασία με το αυτόματο κιβώτιο EAT8 (δείτε εδώ την δοκιμή μας). Oι μετρήσεις μας έδειξαν πως το 508 καταναλώνει 4,2 λτ./100χλμ στο ταξίδι, κάτι που σημαίνει πως μπορεί να κινηθεί για 1.310 χιλιόμετρα χωρίς να σταματήσει για ανεφοδιασμό.
Συνέχεια του άρθρου >>>