Ξεκάθαρος σε δηλώσεις του ο επικεφαλής της SEAT.
Συνεχίζουν την πορεία τους ως ήπια υβριδικά τα Ibiza και Arona.
Το 2025 θα ντεμπουτάρουν αμφότερα.
«Στόχος η ηλεκτροκίνηση, αλλά δεν μπορούμε να υποχρεώσουμε τον κόσμο να οδηγεί ηλεκτρικά», είπε.
Συνεχίζουν την πορεία τους ως ήπια υβριδικά τα Ibiza και Arona
Η SEAT δεν έχει σκοπό να εγκαταλείψει άμεσα τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και αυτός είναι ο λόγος πως η ισπανική μάρκα ετοιμάζεται να φρεσκάρει την γκάμα των Ibiza και Arona, με ήπια υβριδικούς κινητήρες. Την είδηση αυτή γνωστοποίησε με δηλώσεις του ο ίδιος ο επικεφαλής της ισπανικής φίρμας, Wayne Griffiths.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SEAT σε δηλώσεις που έκανε σε βρετανικά Μέσα ενημέρωσης, υπογράμμισε πως η μάρκα του θα ακολουθήσει το παράδειγμα του Volkswagen Polo, το οποίο αναμένεται να αναβαθμιστεί για να είναι σύμφωνο με τους επερχόμενους και πιο αυστηρούς κανονισμούς εκπομπών ρύπων Euro 7, που αναμένεται να ισχύσουν τη νέα χρονιά. Αυτό επί της ουσίας σημαίνει πως θα προσφέρονται ήπιοι υβριδικοί κινητήρες βενζίνης, στα δύο best-seller μοντέλα της γκάμας της, το Ibiza και το Arona.
Το 2025 θα ντεμπουτάρουν αμφότερα
«Θα σας δείξουμε τον επόμενο χρόνο τις νέες εκδόσεις του Ibiza και του Arona», είπε αρχικά ο Griffiths και συνέχισε: «Εμείς, όπως και η Volkswagen, θέλουμε να επεκτείνουμε τον κύκλο ζωής αυτών των αυτοκινήτων (εννοεί τα μικρά αυτοκίνητα), κατά τη διάρκεια του Euro 7 αλλά και να επεκτείνουμε τον υβριδισμό, γιατί αυτό είναι που λείπει. Τα υβριδικά μοντέλα».
«Στόχος η ηλεκτροκίνηση, αλλά δεν μπορούμε να υποχρεώσουμε τον κόσμο να οδηγεί ηλεκτρικά»
Από κει και πέρα, ο Wayne Griffiths είπε πως οι επενδύσεις που θα γίνουν πάνω στο Ibiza και το Arona για να συνεχίσουν την πορεία τους ως ήπια υβριδικά, δε θα πρέπει να θεωρηθεί πως η SEAT αλλά και η CUPRA, υποχωρούν από το πλάνο εξηλεκτρισμού που έχουν καταστρώσει. Μάλιστα, ξεκαθάρισε πως οι επενδύσεις αυτές γίνονται για να ανταποκριθεί η εταιρεία στο σχεδόν 90% της αγοράς που ζητά άλλους τύπους συστημάτων μετάδοσης κίνησης και όχι αμιγώς ηλεκτρικά.
«Δεν πρόκειται να παρεκκλίνουμε από την ηλεκτροκίνηση ως κατεύθυνση. Δεν αμφισβητούμε τον στόχο να φτάσουμε σε μηδενικές εκπομπές ρύπων όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Πρέπει όμως να είμαστε ευέλικτοι στην πορεία και δεν μπορούμε να είμαστε δογματικοί. Δεν μπορούμε να αναγκάσουμε τους καταναλωτές να οδηγούν ηλεκτρικά αυτοκίνητα», ανέφερε!