Σχεδιασμένο από Έλληνα, τον Γιώργο Σαριδάκη, ξεχωρίζει με την δυναμική και μοντέρνα σχεδίαση στην οποία κυριαρχούν οι αρμονικές καμπύλες και τα φουσκώματα. Κατά τη γνώμη μας η σχεδίαση είναι σίγουρα ένα από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά του και έχει παίξει ρόλο στην εμπορική του πορεία. Ένα δεύτερο μοναδικό χαρακτηριστικό του εντοπίζεται στην καμπίνα και συγκεκριμένα στο πίσω μέρος της και το πορτ-μπαγκάζ αφού αυτό έχει χωρητικότητα 536 λίτρα όντας το μεγαλύτερο της κατηγορίας. Δηλαδή αν και SUV πόλης το Puma μπορεί να χωρέσει βαλίτσες αντίστοιχες με μεγαλύτερο μοντέλο. Τρίτο στοιχείο που θα ξεχωρίσει όποιος βρεθεί πίσω από το τιμόνι του είναι η οδική συμπεριφορά η οποία είναι η απολαυστικότερη της κατηγορίας, αν και για να είμαστε ειλικρινείς όλα τα μοντέλα της Ford στοχεύουν στο fun to drive… Σημειωτέον το Puma διατηρεί το ρεκόρ στο τεστ αποφυγής κινδύνου της κατηγορίας του. Από εκεί και πέρα υπάρχουν και άλλα στοιχεία άξιας αναφοράς όπως η σχέση αξίας – εξοπλισμού, η κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο χάρη στο ήπια υβριδικό του σύστημα ή οι τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας.
Ήπια υβριδικό με 125 και 155 ίππους
Στη βάση της γκάμας του Ford Puma βρίσκεται ο 1.000άρης EcoBoost των 125 ίππων σε συνδυασμό με ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48V, το οποίο δίνει έξτρα ώθηση στις χαμηλές στροφές, χαρίζοντας τρομερή απόκριση ακόμα και αν έχεις υψηλή σχέση στο κιβώτιο. Το ίδιο ήπια υβριδικό σύστημα προφέρεται και σε έκδοση με 155 άλογα.