Αντίστοιχες με του Skoda Karoq ήταν και οι τιμές κατανάλωσης που μετρήσαμε στο αδελφό Volkswagen Tiguan που εφοδιάζεται με τον ίδιο diesel κινητήρα αλλά με μεγαλύτερη ροπή. Το Tiguan σε όλη τη διάρκεια των μετρήσεων κατανάλωσης δεν ξεπέρασε ποτέ τα 6,2 λτ./100 χλμ. Εκτός της κατανάλωσης ο 1,6 λίτρων πετρελαιοκινητήρας που αποδίδει 115 ίππους και 280 Nm ροπής και συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, διακρίνεται επιπλέον για την πολιτισμένη του λειτουργία και τις καλές του επιδόσεις, είναι δηλαδή ικανός να κινήσει σβέλτα και οικονομικά το VW Tiguan.
Όταν μιλάμε για οικονομία πάμε αυτόματα για πετρέλαιο, αλλά όμως όταν έχω αυτές τις όρθιες ντουλάπες (suv)κόντρα στον αέρα τι οικονομία να κανω. Οπότε αν πάρω SUV παίρνω όποιο μου αρέσει χωρίς να κοιτάξω τη μισή λίτρα παραπάνω τουλάχιστον αυτά του τεστ είναι αξιοπρεπή και δεν μοιάζουν εκείνα τα χιλιάρια τα τρικυλινδρα τα βενζινοβόρα κι αναξιόπιστα suv
Που είναι το Toyota chr? Πιο οικονομικό από όλα αυτά...
Όταν μιλάμε για οικονομία πάμε αυτόματα για πετρέλαιο, αλλά όμως όταν έχω αυτές τις όρθιες ντουλάπες (suv)κόντρα στον αέρα τι οικονομία να κανω. Οπότε αν πάρω SUV παίρνω όποιο μου αρέσει χωρίς να κοιτάξω τη μισή λίτρα παραπάνω τουλάχιστον αυτά του τεστ είναι αξιοπρεπή και δεν μοιάζουν εκείνα τα χιλιάρια τα τρικυλινδρα τα βενζινοβόρα κι αναξιόπιστα suv
Το chr είναι κατηγορία smart