Πάνω σε μία σειρά νέων τεχνολογιών που θα κάνει τα μελλοντικά της μοντέλα ακόμα πιο έξυπνα, ασφαλέστερα και πιο άνετα εργάζεται η Volkswagen. Η μάρκα δε θέλησε να μπει επί του παρόντος σε λεπτομέρειες, ωστόσο κατά τη διάρκεια ομιλίας του, ο επικεφαλής καινοτομίας της γερμανικής μάρκας, Karsten Schebsdat έδωσε μία πρώτη ιδέα του τι πρέπει να περιμένουμε.
Αντικαθιστά την συμβατική κολόνα τιμονιού
Η πρώτη και πιο ενδιαφέρουσα εξέλιξη που ετοιμάζει για τα αυτοκίνητά της η γερμανική μάρκα είναι ένα νέο σύστημα διεύθυνσης steer-by-wire. Η Volkswagen δεν έχει εμβαθύνει στις λεπτομέρειες του τρόπου λειτουργίας, αλλά όπως φαίνεται το εν λόγω σύστημα θα αντικαταστήσει τη συμβατική κολόνα τιμονιού με έναν αισθητήρα πίσω από το τιμόνι, που θα είναι υπεύθυνος για τη μεταφορά της πληροφορίας για την κίνηση των τροχών. Δεν είναι ακόμη σαφές εάν το σύστημα θα υπάρχει τόσο στα μελλοντικά αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, όσο και στα ηλεκτρικά οχήματα της μάρκας, αλλά το γεγονός πως κατά τη διάρκεια της παρουσίασης χρησιμοποιήθηκε ως πρωτότυπο το ηλεκτρικό ID.3, υποδηλώνει ότι το σύστημα έχει προοριστεί για τα ηλεκτρικά της μάρκας.
Ετοιμάζει νέα ανάρτηση με αισθητήρες
Η Volkswagen εργάζεται επίσης σε ένα νέο σύστημα ανάρτησης, το οποίο ισχυρίζεται ότι θα κάνει τα οχήματά της επόμενης γενιάς πιο άνετα. Εν αντιθέσει με το προηγούμενο σύστημα, η εν λόγω τεχνολογία θα αφορά και τα αυτοκίνητα με μοτέρ εσωτερικής καύσης, αφού η γερμανική φίρμα πραγματοποιεί ήδη δοκιμές πάνω σε ένα Arteon. Όπως φαίνεται το συγκεκριμένο σύστημα χάρη στην παρουσία αισθητήρων που θα διαβάζουν το δρόμο μπροστά θα προφορτώνουν με την κατάλληλη πληροφορία τα αμορτισέρ και εκείνα με τη σειρά του θα είναι έτοιμα να λειτουργήσουν με τον ενδεδειγμένο τρόπο ώστε το αυτοκίνητο να περάσει όσο πιο μαλακά γίνεται από την κακοτεχνία του οδοστρώματος.
Σκέφτεται να εγκαταστήσει κάμερα που θα παρακολουθεί τον οδηγό
Σε ό,τι αφορά την ασφάλεια, ο Schebsdat λέει ότι η Volkswagen εξετάζει το ενδεχόμενο εγκατάστασης μιας εσωτερικής κάμερας για την παρακολούθηση του οδηγού, ειδικά τώρα που οι λειτουργίες ημιαυτόνομης οδήγησης γίνονται πιο έξυπνες και υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες για τον οδηγό να αποσπαστεί η προσοχή του. Τέλος σημείωσε πως η Volkswagen επιδιώκει επίσης να βελτιώσει την απόδοση των μελλοντικών ηλεκτρικών της οχημάτων, αλλά όχι μόνο μέσω νέων μπαταριών αλλά και νέων τεχνικών ώστε να ελαφρύνει το σώμα του αυτοκινήτου.
Ανεβάζει το τεχνολογικό υπόβαθρο των μοντέλων της η VW. -Αντικαθιστά την συμβατική κολόνα τιμονιού στα ηλεκτρικά. -Ετοιμάζει νέα ανάρτηση με αισθητήρες που διαβάζουν το δρόμο για όλα τα μοντέλα. -Βάζει κάμερα που θα παρακολουθεί τον οδηγό. -Θέλει να ελαφρύνει το βάρος του αμαξώματος των ηλεκτρικών για μεγαλύτερη αυτονομία! Καλές οι νέες τεχνολογίες, αλλά μήπως παράλληλα μεταφερθούν και στις τιμές των αυτοκινήτων;