Τα αυστηρά όρια ρύπων «έφαγαν» το Nissan GT-R R35
H Νissan έχει αρχίσει να αποσύρει το GT-R R35 από τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές λόγω των αυστηρών εκπομπών ρύπων που υπάρχουν στην Ευρώπη.
Απουσιάζει το Nissan GT-R από τις περισσότερες αγορές της Ευρώπης
Το Nissan GT-R R35 μπορεί να πρωτολανσαρίστηκε το 2007 αλλά ακόμη και σήμερα αποτελεί ένα από τα πιο ικανά supercars στον πλανήτη. Ο αντικαταστάτης του R36 λέγεται πως βρίσκεται ήδη υπό ανάπτυξη αλλά, όπως και να έχει, η ιαπωνική φίρμα έχει ήδη ξεκινήσει να αφαιρεί το μοντέλο από τους τιμοκαταλόγους της στις περισσότερες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Έχει «φύγει» ήδη από Ισπανία, Ιταλία και Ολλανδία
Δημοσιεύματα από την Ολλανδία αναφέρουν για παράδειγμα πως το μοντέλο συνεχίζει να προσφέρεται σε Γερμανία και Βέλγιο αλλά έχει σταματήσει να βρίσκεται στην αγορά της Ολλανδίας, της Ιταλίας, της Ισπανίας αλλά και στις αγορές των περισσότερων χωρών της ΕΕ. Η Nissan, σύμφωνα με το δημοσίευμα, έχει επιβεβαιώσει την «φυγή» του GT-R από την Ευρώπη, λόγω των αυστηρών ορίων στις εκπομπές ρύπων.
Ήπια υβριδικό με έως 700 άλογα το GT-R R36
Όσον αφορά στο νέο GT-R R36, οι πληροφορίες κάνουν λόγο η ισχύς του θα πηγάζει από τον ίδιο V6 twin-turbo κινητήρα των 3,8 λίτρων, ωστόσο θα λάβει ηλεκτρική βοήθεια από ένα 48V σύστημα. Γίνεται ακόμη λόγος πως επιλέχτηκε το ίδιο μοτέρ για να μειωθεί το κόστος ανάπτυξης αλλά θεωρήθηκε απαραίτητο να προσφερθεί ένα ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο με την προσθήκη του ηλεκτρικού συστήματος των 48V για να μειωθεί η κατανάλωση καύσιμου αλλά και για να προσφέρει το νέο GT-R καλύτερες επιδόσεις.
Στην Ιαπωνία αναφέρουν πως το ήπια υβριδικό GT-R δε θα μείνει για πολλά χρόνια στην παραγωγή καθώς η κατασκευή του θα ξεκινήσει στο τέλος του 2022 και θα την ολοκληρωθεί περίπου δύο χρόνια μετά. Αυτό θα συμβεί διότι θα βασίζεται στην υπάρχουσα πλατφόρμα του R35, η οποία εκείνη την εποχή θα είναι σχεδόν 17 ετών.
Όποιος προλάβει!
- Απουσιάζει το GT-R R35 από τις περισσότερες αγορές της Ευρώπης
- Δίνει το παρών ακόμη μόνο στη Γερμανία
- Ήπια υβριδικό με έως 700 άλογα το GT-R R36
Με τόσο αυστηρά όρια στους ρύπους θα ξαναδούμε στο μέλλον μοντέλα-κτήνη όπως το GT-R R35;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »