Η νέα γενιά του i20 προετοιμάζεται για την επίσημη πρεμιέρα της, όπως και η Hyundai, η οποία στο πλαίσιο αυτό δημοσίευσε τα πρώτα επίσημα σκίτσα του μοντέλου, μαζί με κάποιες πληροφορίες.
Στο σύντομο δελτίο Τύπου η κορεατική μάρκα κάνει γνωστό ότι θα αποκαλύψει το νέο i20 κατά τη διάρκεια του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου του τρέχοντος έτους. Το ολοκαίνουργιο μικρό θα γίνει το πρώτο αυτοκίνητο της μάρκας για την ευρωπαϊκή αγορά που θα ενσωματώσει στοιχεία της νέας εταιρικής ταυτότητας, που ονομάζεται Sensuous Sportiness, και έκανε το ντεμπούτο της με το νέο Sonata.
Η νέα σχεδιαστική γλώσσα φαίνεται ως προεπισκόπηση και από τα σκίτσα που έχουμε πλέον στη διάθεσή μας, τολμώντας να πούμε πως το αυτοκίνητο έχει στο σύνολο του πιο ελκυστική εμφάνιση απ` ότι μέχρι τώρα. Ένα απο τα ενδιαφέρονται στοιχεία του ντιζάιν, αποτελεί το γεγονός πως, το πίσω άκρο εμφανίζεται ασυνήθιστα ογκώδες, ωστόσο πιθανότατα η Hyundai θα διατηρήσει ένα κάπως πιο παραδοσιακό σχήμα, μιας και η «υπερβολή» είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα των σκίτσων.
Η Hyundai αναφέρει επίσης ότι το i20 θα διαθέτει ένα ολοκαίνουργιο εσωτερικό που θα χαρακτηρίζεται από δύο οθόνες 10,25 ιντσών, η μία για ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και η άλλη για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Παράλληλα, το κορεάτικο στρατόπεδο υποστηρίζει πως, τα υλικά που θα συνθέσουν το εσωτερικό θα είναι καλύτερης ποιότητας με ό,τι αυτό συναπάγεται στην εικόνα, αλλά και την αφή.
Τέλος, η μάρκα δεν μιλάει καθόλου για τους κινητήρες, ωστόσο η φημολογία που έχει σχηματιστεί υποστηρίζει πως, μέρος της γκάμας των μηχανικών συνόλων θα είναι ο 1,0 λίτρου υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας. Περισσότερες πληροφορίες αναμένουμε στο αμέσως επόμενο διάστημα, όπου και θα πραγματοποηθεί το επίσημο ντεμπούτο του μικρού μοντέλου της Hyundai.
Πριν κάμποσο καιρό το site είχε ένα άρθρο με δήθεν σχέδιο του νέου i20 και 'άλλα λόγια να αγαπιόμαστε'... το είχα σχολιάσει τότε... και τώρα επανέρχομαι... το 'επίσημο' σχέδιο δεν έχει (όπως άλλαωστε αναμενόταν) καμία σχέση με το δήθεν σχέδιο κάποιου δήθεν σχεδιαστή... ως δικό μου σχόλιο, η Hyundai ακολουθεί το γνωστό επιτυχημένο δρόμο, δηλ. παίρνει στοιχεία αισθητικής από άλλες μάρκες και βγάζει ένα δικό της σχέδιο που θυμίζει άλλα χωρίς να είναι ακριβώς ίδιο και ως εκ τούτου είναι γενικά αποδεκτό χωρίς να ξεχωρίζει ιδιαίτερα και χωρίς έτσι να ρισκάρει. Πίσω στο άρθρο, το σχόλιο για δύο μεγάλες οθόνες είναι 'είδηση' αλλά μέχρι εκεί... οι κακές συνήθειες του 'γράφω κάτι απλά για να γράψω κάτι΄ συνεχίζονται: υπάρχει, γράφει, φήμολογία ότι στη γκάμα θα είναι ο χιλιάρης τούρμπο... ΓΙΑΤΙ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ? για το 'υλικά μεγαλύτερης ποιότητας' δεν σχολιάζω, ας το θεωρήσουμε 'κακιά στιγμή'...
Πριν κάμποσο καιρό το site είχε ένα άρθρο με δήθεν σχέδιο του νέου i20 και 'άλλα λόγια να αγαπιόμαστε'... το είχα σχολιάσει τότε... και τώρα επανέρχομαι... το 'επίσημο' σχέδιο δεν έχει (όπως άλλαωστε αναμενόταν) καμία σχέση με το δήθεν σχέδιο κάποιου δήθεν σχεδιαστή... ως δικό μου σχόλιο, η Hyundai ακολουθεί το γνωστό επιτυχημένο δρόμο, δηλ. παίρνει στοιχεία αισθητικής από άλλες μάρκες και βγάζει ένα δικό της σχέδιο που θυμίζει άλλα χωρίς να είναι ακριβώς ίδιο και ως εκ τούτου είναι γενικά αποδεκτό χωρίς να ξεχωρίζει ιδιαίτερα και χωρίς έτσι να ρισκάρει. Πίσω στο άρθρο, το σχόλιο για δύο μεγάλες οθόνες είναι 'είδηση' αλλά μέχρι εκεί... οι κακές συνήθειες του 'γράφω κάτι απλά για να γράψω κάτι΄ συνεχίζονται: υπάρχει, γράφει, φήμολογία ότι στη γκάμα θα είναι ο χιλιάρης τούρμπο... ΓΙΑΤΙ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ? για το 'υλικά μεγαλύτερης ποιότητας' δεν σχολιάζω, ας το θεωρήσουμε 'κακιά στιγμή'...