Δύο ενδιαφέρουσες ηλεκτρικές μετατροπές παρουσίασαν στην Διεθνή Έκθεση του Αννόβερο οι άνθρωποι της ΑΒΤ, οι οποίες αφορούν το Caddy και το Transporter της VW.

Tο e-Transporter είναι ένα concept.

Tο μοντέλο σύμφωνα με την εταιρεία θα έχει κυκλοφορήσει μέχρι τα μέσα του 2019.

Τα ηλεκτρικά Caddy και Transporter της ΑΒΤ

2.323 Επισκέψεις στο άρθρο (21/9/2018)

Δύο ενδιαφέρουσες ηλεκτρικές μετατροπές παρουσίασαν στην Διεθνή Έκθεση του Αννόβερο οι άνθρωποι της ΑΒΤ, οι οποίες αφορούν το Caddy και το Transporter της VW.

Ο συνεργάτης της Audi στην Formula E και ο επίσημη εταιρεία βελτιώσεων του Volkswagen Group, ΑΒΤ έφερε στη Διεθνή Έκθεση Επαγγελματικών οχημάτων του Αννόβερο δύο ηλεκτρικές εκδόσεις μοντέλων της Volkswagen, παρουσιάζοντας με κάθε επισημότητα τα ABT e-Caddy και ABT e-Transporter.
 
Ξεκινώντας από το e-Caddy, το μοντέλο σύμφωνα με την εταιρεία θα έχει κυκλοφορήσει μέχρι τα μέσα του 2019. Βασισμένο στο μοντέλο Caddy Maxi με μακρύ μεταξόνιο, παρουσιάζεται στο Ανόβερο ως ταξί, δεδομένης της ευρύχωρης καμπίνας που μπορεί να φιλοξενήσει πέντε επιβάτες και τις αποσκευές τους. Ωστόσο, μπορεί επίσης να κατασκευαστεί ως βαν που θα χρησιμεύσει για τη μεταφορά προμηθειών.
Αντί για τους κινητήρες ντίζελ ή βενζίνης του κανονικού μοντέλου, τροφοδοτείται από ηλεκτρικό κινητήρα που παράγει 111 ίππους και 200 Nm ροπής. Μια μπαταρία ιόντων λιθίου 37,3 kWh τροφοδοτεί τον κινητήρα και εξασφαλίζει αυτονομία οδήγησης μέχρι 220 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση. Η ABT λέει ότι η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί μέχρι το 80% σε 49 λεπτά μέσω ενός γρήγορου φορτιστή, ενώ η μέγιστη ταχύτητα ανέρχεται στα 120 χλμ./ώρα.
 
Περνώντας στο ABT e-Transporter και αυτό παρουσιάστηκε ως ταξί, ωστόσο σε αντίθεση με το e-Caddy, το e-Transporter είναι ένα concept. Το e-Transporter βασίζεται στην έκδοση του μεγάλου μεταξόνιου του κανονικού μοντέλου, που σημαίνει ότι μπορεί να φιλοξενήσει εννέα επιβάτες (όπως το e-Caravelle) ή να φιλοξενήσει 6.7 κυβικά μέτρα φορτίου. Η ισχύς του παράγεται από τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα που έχει και το e-Caddy απ όπου δανείζεται και τη μπαταρία 37,3 kWh, ωστόσο υπάρχει και μία δεύτερη επιλογή μπαταρίας 74,6 kWh. Με τη μικρότερη μπαταρία, η αυτονομία οδήγησης υπολογίζεται σε 208 χιλιόμετρα, ενώ το μεγαλύτερο προσφέρει αυτονομία 400 χιλιομέτρων.
 
Ωστόσο, η μπαταρία των 74,6 kWh διαρκεί 98 λεπτά για να φορτίσει μέχρι το 80% χρησιμοποιώντας το φορτιστή CCS 40 kW, ενώ μέσω του AC 7,2 kW, η μπαταρία χρειάζεται 10 ώρες και 20 λεπτά για να ανανεωθεί πλήρως, σε αντίθεση με τις 5 ώρες και 10 λεπτά για τη μικρότερη μπαταρία.

PEIRAIOS LEASING
OPEL