Tα καλούδια της Gazoo Racing για το νέο Toyota GR Yaris
4.015 Επισκέψεις στο άρθρο (7/9/2020)
Οι τέσσερις απολήξεις του συστήματος εξάτμισης και οι νέοι διαχύτες είναι λίγα μόνο από τα πράγματα που ετοίμασε η Toyοta σε συνεργασία με την Gazoo Racing για το νέο GR Yaris.
To νέο Toyota Yaris αλλά και η GR έκδοση υψηλών επιδόσεων του ιαπωνικού μικρού είναι διαθέσιμα προς παραγγελία στην Ελλάδα αλλά η εταιρεία δεν σταματά εκεί καθώς παρουσίασε επίσης μια σειρά από νέα «καλούδια» για το νέο της hot-hatch που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με το τμήμα της Gazoo Racing.
Ξεκινώντας από το κομμάτι της εμφάνισης, το GR Yaris λαμβάνει έναν τεράστιο διαχύτη στο εμπρός μέρος που μειώνει την απόστασή του από το έδαφος κατά 12 χιλιοστά, μαύρες πλαϊνές ποδιές και νέο διαχύτη πίσω που ενσωματώνει τις τέσσερις απολήξεις του συστήματος εξάτμισης. Νέες προσθήκες είναι ακόμα το ανθρακονημάτινο πλαίσιο της πινακίδας και οι πλαϊνές κόκκινες γραμμές, ενώ όσον αφορά στο εσωτερικό, το GR Yaris λαμβάνει ειδικά πατάκια μπροστά από κάθε κάθισμα, πατάκι στον χώρο αποσκευών και φινίρισμα που θυμίζει ανθρακόνημα σε ταμπλό και πόρτες.
Η μόνη προσθήκη που ενισχύει την απόδοση του ιαπωνικού οπλοπολυβόλου είναι η αντιστρεπτική μπάρα που είναι τοποθετημένη στο μηχανοστάσιο. Ακόμα, νέα είναι μια συσκευή του μπαίνει στην θύρα USB του αυτοκινήτου και προσφέρει στον οδηγό μια σειρά από πληροφορίες για την οδήγησή του και την απόδοση του μοντέλου.
Αναβαθμίσεις στο 1.600άρι υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 261 ίππων δεν έχουν γίνει ενώ θυμίζουμε πως το GR Yaris εξοπλίζεται με σύστημα τετρακίνησης και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Η τιμή του στην Ελλάδα ξεκινά από 42.670 ευρώ, ποσό διόλου ευκαταφρόνητο, αν και το ιαπωνικό «πυραυλάκι» προσφέρει αρκετά, τόσο σε επίπεδο εξοπλισμού, αλλά κυρίως σε επιδόσεις και οδηγική απόλαυση.
Τρία προφίλ οδήγησης είναι διαθέσιμα, τα οποία αλλάζουν την κατανομή της ισχύος στους δύο άξονες. Σε κανονική λειτουργία, η κατανομή της ισχύος εμπρός / πίσω είναι 60:40. Στο προφίλ Sport μετατοπίζεται προς τα πίσω, σε 30:70, ενώ στο προφίλ Track η βασική ρύθμιση είναι 50:50. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει όποιο προφίλ οδήγησης επιθυμεί μέσω ενός μπουτόν 4WD.