ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Audi e-tron Sportback

Audi Q5

Q4 e-tron Sportback

Q4 e-tron Sportback

Audi e-tron

Audi RS Q8

Το εσωτερικό του Audi RS Q8

RSQ8

Το μέλλον των Q της Audi

41.637 Επισκέψεις στο άρθρο (2/1/2020)

Όλοι θέλουν ένα SUV. Και η Audi είναι έτοιμη να παραδώσει ένα τέτοιο σε κάθε κατηγορία. Από μικρά για την πόλη έως τα σούπερ πολυτελή και υψηλών επιδόσεων.

Δεν υπάρχει κατηγορία η οποία να κινείται αυτήν τη στιγμή τόσο γρήγορα και ανοδικά όσο είναι τα SUV. Και το να έχει κανείς μια σειρά από καλά μοντέλα του είδους σε διάφορες κατηγορίες, δεν είναι πια αρκετό. Οι εταιρείες οι οποίες θέλουν να πρωταγωνιστήσουν πρέπει να παρέχουν πιο πολλές επιλογές, σε όλες τις κατηγορίες μεγέθους αν γίνεται. Αυτό είναι και το πλάνο της Audi η οποία θέλει να αφήσει πίσω της αρκετές δύσκολες υποθέσεις τα τελευταία χρόνια, μεταξύ άλλων και του σκανδάλου ντίζελ.

Το θέμα είναι ότι, η Audi μπορεί να λύσει πολλά θέματα με δύο κινήσεις. Η ηλεκτροκίνηση λοιπόν μπορεί να αποδειχθεί κρίσιμο όπλο αν συνδυαστεί με τα SUV. Και η Audi είναι η μόνο εταιρεία εντός ομίλου η οποία μπορεί να βάλει στο χέρι όποια ηλεκτρική πλατφόρμα του group θέλει. Κι επειδή τα SUV είναι το απόλυτο trend η αρχή θα γίνει με το νέο Q4 e-tron. Tο νέο μοντέλο θα έχει ένα γνώριμο προφίλ αφού θα βασιστεί στο δάπεδο MEB της VW, την πλατφόρμα την οποία οι Γερμανοί θα δώσουν και στη Ford για τα μελλοντικά μοντέλα της. Σε αντίθεση όμως με ότι θα γίνεται με το μικρομεσαίο της VW, η Audi θα χρησιμοποιήσει μόνο την τετρακίνητη επιλογή. Θα έχει ηλεκτρικό μοτέρ και στους δύο άξονες με συνδυαστική απόδοση 306 ίππων ενώ αργότερα θα υπάρξουν S και RS εκδόσεις με σημαντικά πάνω από 400 ίππους απόδοση. Οι αυτονομίες με κάθε γέμισμα της μπαταρίας θα είναι ανάμεσα σε 330 και 550 χλμ. ανάλογα και με το μέγεθος της μπαταρίας που θα διαλέξει ο πελάτης: 45, 58 και 77 κιλοβατώρες.

Συναρπαστική θα είναι όμως και η παροχή χώρων. Το Q4 θα είναι αυτοκίνητο που έχει μελετηθεί αποκλειστικά ως ηλεκτρικό κι έτσι όλα τα περιφερειακά του θα είναι μικρά σε μέγεθος. Οι μπαταρίες θα είναι στο δάπεδο ενώ οι ηλεκτροκινητήρες θα έχουν πράγματι πολύ μικρές διαστάσεις. Κι έτσι, το SUV των 4,6 μέτρων θα μπορεί με άνεση να σταθεί δίπλα στο Q7 σε ό,τι αφορά τους χώρους, χωρίς ωστόσο να μπορεί να ζητηθεί ως επταθέσιο. 

Σημαντικό μοντέλο ως προς το συνδυασμό ηλεκτροκίνησης και SUV αμαξώματος είναι φυσικά και το e-tron Sportback, το οποίο παρουσιάστηκε μόλις προ μερικών εβδομάδων. Με χαμηλή οροφή πίσω και αυτονομία έως 448 χλμ. το νέο μοντέλο θα είναι και θα δείχνει σπορτίφ. Στην αρχή των πωλήσεων, την ερχόμενη άνοιξη, η ισχύς θα είναι 313 ή 408 ίπποι ανάλογα το μέγεθος των μπαταριών. Η αυτονομία στο μικρότερο μοντέλο θα είναι 313 χλμ. H Audi όμως δεν ξεχνά τις επιδόσεις. ΓιΆαυτό και στο άνω άκρο της κλίμακας τοποθετείται το RS Q8. Δεν έχουμε ηλεκτροκίνηση εδώ – μόνο κορυφαίες επιδόσεις. Ο V8 με τα δύο τούρμπο αποδίδει 600 ίππους και το 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί μόλις 3,8 δλ. και το 0-200 χλμ./ώρα μόλις 13,7 δλ.. Η τελική είναι 305 χλμ./ώρα! 

Η άποψή μας
Ανεξάρτητα από την όλη συζήτηση για ρύπους και CO2 κλπ, ο κόσμος θέλει να οδηγεί SUV. H Audi διαμορφώνει μια εντυπωσιακή παλέτα από το Α1 έως το RS Q8. Mαζί και με αρκετά συναρπαστικά μοντέλα βέβαια.

Hyundai
CORAG GAS PEIRATEIA