ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2019: Εμπορικά, τo Μodel Y θα είναι η crossover παραλλαγή του Model 3. Θα είναι όμως πιο ισχυρό και πιο προηγμένο, με δίκτυο 48 Volt.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

2019: Εμπορικά, τo Μodel Y θα είναι η crossover παραλλαγή του Model 3. Θα είναι όμως πιο ισχυρό και πιο προηγμένο, με δίκτυο 48 Volt.

Tα μελλοντικά σχέδια της Tesla

3.480 Επισκέψεις στο άρθρο (23/8/2017)

Ώρα για ηλεκτρική απόλαυση - Μετά το πολύ «εκλογικευμένο» Model 3, η Τesla, ένας από τους πρωτοπόρους των ηλεκτρικών οχημάτων της εποχής μας ετοιμάζει κάποιες πιο «πικάντικες» προτάσεις.

What is new
- Νέο crossover και νέο κάμπριο
- Έρχονται το 2019 και το 2020 αντίστοιχα
- Νέο δάπεδο – νέα εμφάνιση
 
To πιθανότερο είναι ότι το μυαλό του Ίλον Μασκ, επικεφαλής της Tesla, δύσκολα πρέπει να αναπαύεται μέσα στην ημέρα. Από –κάτω από- τη γη έως βαθιά στο άγνωστο διάστημα, ο αν μη τι άλλο χαρισματικός κ. Μασκ έχει ιδέες για οτιδήποτε μπορεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο μετακινούμαστε και σε επόμενη ανάλυση, τον τρόπο με τον οποίο ζούμε. 

2020: Η Tesla θέλει να επιστρέψει στα ανοικτά μοντέλα και αυτό θα γίνει με όχημα δυνατότερο και ακριβότερο από το σημερινό σεντάν Model S.

2020: Η Tesla θέλει να επιστρέψει στα ανοικτά μοντέλα και αυτό θα γίνει με όχημα δυνατότερο και ακριβότερο από το σημερινό σεντάν Model S.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Το πιο πρόσφατο δημιούργημά της Tesla, το Model 3, πέτυχε να αναστατώσει εμπορικά διότι είναι μικρομεσαίο, οπότε μπαίνει στον κλειστό πυρήνα της αγοράς. ΕξΆ ορισμού είναι και λίγο mainstream. H συνέχεια από πλευράς Tesla όμως θα είναι πιο απογειωτική. Εμείς γνωρίζουμε για δύο νέα σχέδια και σας παρουσιάζουμε όλες τις λεπτομέρειες. 
 
TESLA Model Y: ένα νέο crossover 
To πρώτο νέο σχέδιο αφορά στο Model Υ, ένα αυτοκίνητο το οποίο έχει αποκαλύψει ο ίδιος ο Μασκ, μέσα από το Twitter, το πολυαγαπημένο εργαλείο του. Πρόκειται ουσιαστικά για την crossover εκδοχή του Model 3 γιΆαυτό και η σχεδίαση δε θα διαφέρει πάρα πολύ. Ωστόσο, αυτό που είχε γίνει γνωστό παλιότερα, ότι το μοντέλο θα βασίζεται στο ίδιο δάπεδο με το «3», δε φαίνεται να ισχύει πια. Από το εξωτερικό μαθαίνουμε ότι για το Model Y θα εξελιχτεί νέο δάπεδο. Βασική αιτία είναι ότι το ηλεκτρικό κύκλωμα θα αναβαθμιστεί στα 48 Volt και γενικά θα πρόκειται για ένα όχημα πιο ακριβό από το Model 3. Επίσης και για την παραγωγή αναμένεται να υπάρχουν εκπλήξεις καθώς η μονάδα στο Φρίμοντ θα πλαισιωθεί σύντομα από αρκετά νέα εργοστάσια. Για την αυτονομία και τις επιδόσεις δεν υπάρχει μέχρι στιγμής κάποια σαφής πληροφόρηση. Πρόκειται εξάλλου και για μοντέλο του 2019. 

Η διαμάχη με τη Ford 
Είναι ενδιαφέρον να πούμε ότι το Model Y ίσως δημιουργήσει πρόβλημα στην Tesla καθώς η Ford είχε κατοχυρωμένο τέτοιο όνομα για το μοντέλο που διέθετε στην αγορά πριν από χρόνια. Φαίνεται περίεργο, αλλά η Ford πέτυχε να μπλοκάρει το Model E που ήθελε η Tesla για το σημερινό Model 3. O Μασκ ήθελε ανάμεσα στο σεντάν «S» και το crossover «Χ» να μπει το «Ε». Η Ford όμως μπλόκαρε τη διαδικασία και ο Μασκ αναγκάστηκε να αντιστρέψει το «Ε» και να το κάνει «3». Στο ενδιάμεσο βέβαια φρόντισε να εκμεταλλευτεί μιντιακά το θέμα λέγοντας ότι η «Ford σκοτώνει το SEX…». 
 
Model R: το ισχυρότερο Tesla 
Γύρω στο 2020 τοποθετείται χρονικά η επιστροφή της Tesla στην κλάση των ανοικτών μοντέλων. Στο πεδίο αυτό η εταιρεία είχε εκπρόσωπο –το Tesla Roadster- από το 2006 έως το 2012. Είχε μπαταρία 53 kWh και απέδιδε σχεδόν 292 ίππους φτάνοντας τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε σχεδόν 4 δλ.. Η νέα γενιά ενός ανοικτού Tesla είναι θέμα στο οποίο έχει επίσης αναφερθεί ο πολυπράγμων κύριος Μασκ. Όπως έχει αφήσει να εννοηθεί, το νέο κάμπριο θα βασιστεί στα βασικά τμήματα του σεντάν Model S, σε σχέση με το οποίο όμως θα είναι πιο γρήγορο. Δεν ξέρουμε τι μπαταρίες θα διαθέτει, αλλά το 0-100 χλμ./ώρα θα είναι μια… σκέψη διάρκειας κάτω των 2,7 δλ.. 
 
Το νέο ρόουντστερ όμως θα είναι και πιο ακριβό. Το Model S ξεκινά από περίπου 70.000-80.000 ευρώ στην Ευρώπη και το ανοικτό μοντέλο θα πάει λίγο πιο ψηλά. 
 
Και pick-up και νταλίκα! 
Tα σχέδια όμως δε σταματούν εδώ: Η Τesla φέρεται να θέλει ή έστω δέχεται μεγάλες πιέσεις για να εξελίξει και μια πρόταση ανοικτού ημιφορτηγού φυσικά με ηλεκτρική γραμμή κίνησης. Αυτό θα το λάτρευαν στην Αμερική σίγουρα. Ωστόσο, η γκάμα των πιθανών μελλοντικών εκδόσεων συμπληρώνεται και από ένα βαρύ επαγγελματικό όχημα, έναν κανονικό τράκτορα για μεταφορά μεγάλων εμπορευμάτων. Αυτό πώς σας φαίνεται; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL