ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πιο δυναμικό, με νέο πλαίσιο και κινητήρες ίσως και από 1,4 λτ. (με turbo) θα έρθει το επόμενο Audi A5 (ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία).
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πιο δυναμικό, με νέο πλαίσιο και κινητήρες ίσως και από 1,4 λτ. (με turbo) θα έρθει το επόμενο Audi A5 (ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία).

ΚΟΥΠΕ ΚΑΙ ΚΑΜΠΡΙΟ

27.813 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2016)

Νέο Audi A5 Coupe και Cabrio
Περισσότερος δυναμισμός από 1,4 λτ. με turbo
Στην παραγωγή στα τέλη της χρονιάς

What is new
Δεύτερη γενιά A5 Coupe & Cabrio
Βασισμένα σε νέο δάπεδο
Με νέους κινητήρες turbo από 1,4 λίτρα

Το A5 θα μπει στη 2η γενιά του στα τέλη του 2016, επωφελούμενο από τις ίδιες βελτιώσεις σε πλαίσιο, κινητήρες, αλλά και εμφάνιση με το επόμενο A4. Ειδικά για τη σχεδίαση, η Audi θα τονίσει το δυναμισμό του κουπέ και κάμπριο μοντέλου της, σε ένα αμάξωμα πιο πλατύ και πιο χαμηλό από πριν, με οφέλη στην αεροδυναμική τους. Όπως ακριβώς και στο νέο A4, έτσι και η δεύτερη γενιά του Audi A5 θα βασιστεί πάνω στο καινούργιο πλαίσιο MLB Evo του VW Group. Στα χαρακτηριστικά του, αναμένεται να είναι η βελτιωμένη του ακαμψία σε συνδυασμό με μείωση του βάρους, αλλά και η μεταφορά της θέσης του κινητήρα πιο κοντά στο κέντρο του αυτοκινήτου. Το τελευταίο, αναμένεται να βελτιώσει το κράτημα των μοντέλων, αλλάζοντας τόσο το κέντρο βάρους, όσο και το ζύγισμα μεταξύ των δύο αξόνων.
Με turbo κινητήρες ίσως και από 1,4 λίτρα
Στον τομέα των μηχανικών συνόλων, οι νέες γενιές των Audi A5 Coupe και Cabrio θα έλθουν με τις νεότερες εκδοχές των TFSI άμεσου ψεκασμού κινητήρων με χωρητικότητες από 2,0 λίτρα. Στο πεδίο των diesel, οι επιλογές εδώ θα ξεκινούν και πάλι από τα 2,0 λίτρα, ενώ θα καταλήγουν στη νεότερη εκδοχή του 3λιτρου TDI V6 της Audi. Ενδέχεται τέλος να είναι διαθέσιμος και σε αυτά ο 1.400άρης TFSI βενζινοκινητήρας των 150 ίππων και 250 Nm ροπής του A4 ως βασική επιλογή, για να μειώσει περαιτέρω κατανάλωση και ρύπους.


Νέο Fiat 124 Spider
Επιστροφή στα μικρά κάμπριο
Στην Ελλάδα το καλοκαίρι

What is new
Νέο πισωκίνητο ρόουντσερ
Με υφασμάτινη, χειροκίνητα ανοιγόμενη οροφή
Μοτέρ 1,4 turbo 140 ίππων

Το νέο Fiat 124 Spider αποτελεί το πρώτο μικρό κάμπριο της Fiat μετά τη Barchetta, ενώ παράλληλα, αποτελεί το διάδοχο του ομώνυμου μοντέλου των Ιταλών των τελών της δεκαετίας του 60. Βασίζεται πάνω στο Mazda MX-5 ως απόρροια της συμφωνίας μεταξύ των δύο εταιρειών, με το ιταλικό αυτοκίνητο να υιοθετεί ένα πιο στιλάτο αμάξωμα, με νέα, στρογγυλέμενα εμπρόσθια φωτιστικά, αλλαγμένη γρίλια και προφυλακτήρες, αλλά και νέα πίσω μακρόστενα φωτιστικά σώματα. Το εσωτερικό, προέρχεται απευθείας από αυτό του Mazda MX-5, με τη Fiat να μην αλλάζει τίποτε εκτός από το λογότυπο πάνω στο τιμόνι. Φυσικά, οι προσφερόμενες θέσεις είναι αποκλειστικά για δύο επιβάτες.


Πισωκίνητο, με μοτέρ 1,4 turbo 140 PS
Όπως και το MX-5, έτσι και το νέο Fiat 124 Spider είναι πισωκίνητο, με χαμηλό κέντρο βάρους και πολύ καλή αναλογία στην κατανομή του βάρους μεταξύ των δύο αξόνων. Ο κινητήρας του, είναι ο 1.400άρης MultiAir turbo της Fiat με 140 ίππους ισχύος και 240 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Σε ό,τι αφορά στην οροφή του, αυτή είναι υφασμάτινη, ανοιγόμενη χειροκίνητα με τη βοήθεια ενός ειδικού ελατηρίου για ευκολότερο άνοιγμα. Η ιταλική φίρμα τονίζει ότι η επιλογή χειροκίνητης οροφής έναντι ηλεκτρικής, κερδίζει σε βάρος λόγω της απουσίας μηχανισμού.


Mercedes C-Class Cabrio
Και κάμπριο, και C-Class
Στην παραγωγή μετά τα μέσα της χρονιάς

What is new
Για πρώτη φορά «ανοικτή» C-Class
Με υφασμάτινη, ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή
Κινητήρες turbo από 1,6 λίτρα

Μετά τη νέα Mercedes C-Class Coupe που έχει πλέον λανσαριστεί, σειρά παίρνει η κάμπριο εκδοχή της. Πρόκειται για την πρώτη κάμπριο C-Class της ιστορίας, η οποία θα βασίσει φυσικά τις γραμμές της πάνω σε αυτές της C-Class Coupe, με την μεταλλική οροφή της τελευταίας να αντικαθίσταται από υφασμάτινη, ηλεκτρικά ανοιγόμενη. Συνολικά, αναμένουμε ένα ακόμη πιο όμορφο και στιλάτο μεσαίο μοντέλο, που θα προσφέρει στον κάτοχό του τη διαφορετικότητα που απαιτεί. Στο πεδίο των κινητήρων, τα μοτέρ θα έρθουν από την Coupe έκδοση και θα περιλαμβάνουν τον turbo βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων της C 180 με 156 ίππους, αλλά και τον 2λιτρο, επίσης turbo, με 184, 211 και 245 ίππους. Στους diesel, θα έχουμε τον γνωστό, 4κύλινδρο πετρελαιοκινητήρα των 2,2 λίτρων με 170 και 204 ίππους. Αναμένουμε επίσης και εκδόσεις AMG για την κορυφή της γκάμας, που θα συνδυάσουν την απόλαυση ενός ανοικτού αυτοκινήτου, με τα μοναδικά δυναμικά χαρακτηριστικά των μοντέλων της Mercedes-AMG.


Mercedes SLC
Η εξέλιξη της SLK
Λανσάρισμα την ¶νοιξη

What is new
Νέα ονομασία
Φρεσκαρισμένη εμφάνιση
Με νέο 1,6 λτ. turbo 156 ίππων

Μετά από σχεδόν 20 χρόνια η Mercedes SLK αλλάζει όνομα και πλέον, στην ανανεωμένη 3η της γενιά ονομάζεται «SLC», ενώ έχει και μοτέρ 1,6 λίτρων με turbo. Εκτός από την αλλαγή ονόματος, το αυτοκίνητο έρχεται και με μια ανανεωμένη εμφάνιση, που περιλαμβάνει νέα εμπρόσθια γρίλια, επανασχεδιασμένο και πιο δυναμικό προφυλακτήρα εμπρός και νέο πίσω προφυλακτήρα, αλλά και ανανεωμένα φωτιστικά σώματα. Στο εσωτερικό, έχει φρεσκαριστεί ο πίνακας οργάνων, έχει αλλάξει το τιμόνι και έχει μεγαλώσει η κεντρική οθόνη για το σύστημα infotainment Comand Online, φθάνοντας τις 7,0 ίντσες από 5,8. 


Και με νέο 1,6 turbo
Για πρώτη φορά στην ιστορία το ρόουντστερ της Mercedes έχει μοτέρ 1,6 λίτρων, με την αρχική SLC 180, να έρχεται με ένα 1.600άρη turbo βενζινοκινητήρα 156 ίππων. Αμέσως μετά ακολουθεί η SLC 200 με 2λιτρο turbo 184 ίππων, αλλά και η SLC 300 με ίδιο μοτέρ 245 ίππων. Την πλευρά του diesel εκπροσωπεί η SLC 250 d, με 2,0 λτ. κινητήρα 204 ίππων. Στην κορυφή της γκάμας συναντούμε τη νέα Mercedes-AMG SLC 43, που διαθέτει έναν καινούργιο 3λιτρο turbo V6 βενζινοκινητήρα με 367 ίππους και 520 Nm ροπής. Για το 0-100 χλμ./ώρα η κορυφαία SLC απαιτεί μόνο 4,7 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.


Ανανεωμένη Mercedes SL
Με αύρα από την Mercedes-AMG GT
Στην παραγωγή στις αρχές του 2016

What is new
Αλλαγές στη σχεδίαση
Πιο ισχυρή αρχική έκδοση
Νέο 9άρι αυτόματο κιβώτιο

Η ανανεωμένη γενιά της Mercedes SL έρχεται κυρίως με αλλαγές στην εμφάνιση και στους κινητήρες, για να τοποθετηθεί στην κορυφή των κουπέ-κάμπριο της φίρμας. Ειδικά για τη σχεδίαση, ξεχωρίζουμε αρχικά το νέο εμπρόσθιο τμήμα, που λαμβάνει μια νέα γρίλια της μάσκας. Αλλαγμένα και λίγο πιο στρογγυλεμένα είναι τα φωτιστικά με νέους LED λαμπτήρες, ώστε να παραπέμψουν σε αυτά της κορυφαίας Mercedes-AMG GT. Πιο δυναμική από πριν είναι η σχεδίαση του προφυλακτήρα, ενώ έχει διαφοροποιηθεί ελαφρώς και το καπό. Στο πίσω μέρος της ανανεωμένης SL διακρίνουμε τα νέα, πλήρως κόκκινα φωτιστικά σώματα, τον ανανεωμένο προφυλακτήρα και τον πιο δυναμικό διαχύτη με τις μεγάλες, διπλές εξατμίσεις εκατέρωθεν της πιο δυνατής έκδοσης SL 63 AMG. Ειδικά για αυτή την έκδοση, ξεχωρίζουμε επίσης τις επενδύσεις από ανθρακονήματα στον προφυλακτήρα, το καπό, αλλά και τις πλαϊνές ποδιές. Στο πεδίο των κινητήρων η SL 400 έχει αναβαθμισμένο 3λιτρο V6 κινητήρα με 367 ίππους (+35 PS) και γρηγορότερο 0-100 χλμ./ώρα (4,9 δλ.). Νέα προσθήκη είναι ένα 9άρι αυτόματο κιβώτιο για αυτόν τον κινητήρα, αλλά και για την SL 500. Οι κορυφαίες SL 63 AMG και SL 65 AMG παραμένουν χωρίς αλλαγές.


Εκτός από το κουπέ A5, θα δούμε και το νέο Audi A5 Cabrio, με υφασμάτινη οροφή και ακόμη πιο όμορφο παρουσιαστικό (ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία).

Εκτός από το κουπέ A5, θα δούμε και το νέο Audi A5 Cabrio, με υφασμάτινη οροφή και ακόμη πιο όμορφο παρουσιαστικό (ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
LINGLONG SPORT MASTER 5 PRAGMATA