ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τέλος το ατμοσφαιρικό Toyota GR86: Έρχεται υβριδικό με 1,6 λτ. turbo

44.320 Επισκέψεις στο άρθρο (7/10/2024)
Τέλος το ατμοσφαιρικό Toyota GR86: Έρχεται υβριδικό με 1,6 λτ. turbo
3 Φωτογραφίες »

- Το νέο μοντέλο αποχαιρετά τον 4κύλινδρο boxer της Subaru για τον 3κύλινδρο 1,6 turbo της Toyota
- Υβριδικό με μία κοντύτερη εκδοχή της πλατφόρμας του Lexus IS
- Διαθέσιμο σε χειροκίνητο και αυτόματο

Το νέο μοντέλο αποχαιρετά τον 4-κύλινδρο boxer της Subaru για τον 3-κύλινδρο 1.6 turbo της Toyota

Ενώ έχουν περάσει τρία χρόνια από τότε που το Toyota GR86 αντικατέστησε το GT86, ήδη έχει γίνει γνωστό πως η ιαπωνική μάρκα δουλεύει πάνω στην εξέλιξη του επόμενου μοντέλου. Οι τελευταίες αναφορές διαλαλούν πως το νέο GR86 θα εγκαταλείψει τον ατμοσφαιρικό boxer της Subaru για τον 3κύλινδρο 1,6 turbo των GR Yaris και GR Corolla. Μια τέτοια κίνηση βγάζει νόημα, δεδομένου ότι ο μικρότερος σε κυβισμό 1.600άρης αποδίδει 300 ίππους, ισχύ σημαντικά μεγαλύτερη των 228 του ατμοσφαιρικού boxer των 2,4 λτ..

Υβριδικό με μία κοντύτερη εκδοχή της πλατφόρμας του Lexus IS

Αναφορές του ιαπωνικού Best Car υποστηρίζουν πως η Toyota θα εφοδιάσει με ήπια υβριδικό σύστημα το νέο GR86, παρόμοιο αυτού που χρησιμοποιείται στο καινούριο Toyota Land Cruiser. Αν η φήμη αυτή ισχύει, δεδομένου ότι μιλάμε για ένα χειροκίνητο sports car, τότε υποθέτουμε πως θα πρόκειται για ένα mld-hybrid σύστημα. Με την προσθήκη αυτή το νέο GR86 αναμένεται να ξεπεράσει τους 300 ίππους απαντώντας σε αυτούς που θεωρούν πως το τρέχον GR86 υστερεί σε δύναμη. Επίσης, μια αναφορά που δημοσιεύθηκε τον Νοέμβριο του προηγούμενου έτους υποστηρίζει πως η Toyota σκοπεύει να εγκαταλείψει και την τρέχουσα πλατφόρμα για μία κοντύτερη εκδοχή της πλατφόρμας που χρησιμοποιείται στο Lexus IS.


Downsizing από τα ατμοσφαιρικά 2,4 λτ. σε 1,6 λτ. turbo φαίνεται πως θα επιλέξει η Toyota για το επόμενο GR86, κόβοντας τους δεσμούς αίματος με το Subaru BRZ.
3 Φωτογραφίες »

Downsizing από τα ατμοσφαιρικά 2,4 λτ. σε 1,6 λτ. turbo φαίνεται πως θα επιλέξει η Toyota για το επόμενο GR86, κόβοντας τους δεσμούς αίματος με το Subaru BRZ.

Διαθέσιμο σε χειροκίνητο και αυτόματο

Προς ανακούφιση πολλών, το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων θα εξακολουθήσει να υπάρχει ως επιλογή, παρόλα αυτά το GR86 θα διατίθεται και ως αυτόματο. Την ίδια στιγμή που ακούγονται όλα αυτά για την προσθήκη turbo κινητήρα στο ιαπωνικό sports car και για την ανανέωση του δαπέδου, οφείλουμε να περιμένουμε επίσημες ανακοινώσεις από την Toyota για το κινητήριο σύνολο που θα χρησιμοποιηθεί καθώς και για τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του μοντέλου.

Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως η άφιξη του νέου Toyota GR86 αναμένεται μέσα στα επόμενα χρόνια, χωρίς προς το παρόν να υπάρχουν συγκεκριμένες πληροφορίες.

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL