Η Audi στην ψηφιακή εκδήλωση «Tech Talk» που διοργάνωσε, προχώρησε σε μια εκτενή ανάλυση των μυστικών που υπάρχουν πίσω από την σχεδίαση και την κατασκευή των τιμονιών της αλλά και την φιλοσοφία της πίσω από το σύστημα διεύθυνσης των μοντέλων της.
Το τιμόνι είναι σχεδόν τόσο παλαιό όσο το ίδιο το αυτοκίνητο αλλά οι τεχνολογίες πίσω από αυτό είναι περίπλοκες και έχουν γίνει όλο και πιο εξελιγμένες τις τελευταίες δεκαετίες. Οι προγραμματιστές της Audi εργάζονται για τον τέλειο συνδυασμό δυναμικού χειρισμού και άνεσης. Ταυτόχρονα, οι λειτουργίες υποβοήθησης διεύθυνσης προσφέρουν πρόσθετη ασφάλεια και υποστήριξη στην καθημερινή οδήγηση - για αλλαγή λωρίδων, κατεύθυνσης και στάθμευσης. Ως αποτέλεσμα, το τιμόνι εμφανίζεται ολοένα και περισσότερο ως συσκευή επικοινωνίας, απομακρύνεται από τον αρχέτυπο ρόλο του και μετατρέπεται σε κέντρο διοίκησης υψηλής τεχνολογίας.
Η επόμενη γενιά τιμονιού Audi προέρχεται από μια ποικιλία από αρχικά ανταγωνιστικά σχέδια και πακέτα χαρακτηριστικών. Η ρύθμιση όλων των διαφορετικών λειτουργιών είναι μία από τις σημαντικότερες προκλήσεις αυτής της διαδικασίας. Σε γενικές γραμμές, η ανάπτυξη του τιμονιού στο Audi διέπεται από μια σειρά θεμελιωδών αρχών, οι βασικότερες των οποίων είναι:
Το σχήμα και το κέντρο της στεφάνης πρέπει να είναι σχεδιασμένα ώστε να είναι όσο το δυνατόν μικρότερα και συμπαγή
Όσον αφορά τη διάμετρο του τιμονιού, τα 375 χιλιοστά έχουν γίνει στάνταρ
Ο οβάλ σχεδιασμός της διατομής της στεφάνης αντιστοιχεί στο φυσικό περίγραμμα μιας κλειστής παλάμης. Η διάμετρος της διατομής είναι περίπου 30 - 36 χιλιοστά
Πρέπει να είναι δυνατή ο χειρισμός των εσωτερικών λειτουργιών με τον αντίχειρα χωρίς να παρεμβαίνει στην πραγματική διαδικασία ελέγχου της διεύθυνσης του οχήματος
Η εστίαση είναι σε σπορ σχεδιασμό. Οι ακτίνες είναι συγκριτικά λεπτές
Η αίσθηση των επιφανειών και οι διαστάσεις των κενών πρέπει να πληρούν τα υψηλά πρότυπα ποιότητας της Audi
Ως μέρος του συστήματος συγκράτησης του οδηγού σε περίπτωση ατυχήματος, η ανάπτυξη του τιμονιού πρέπει να συμμορφώνεται με περισσότερους από 35 νόμους και οδηγίες, μερικές από τις οποίες αλληλεπικαλύπτονται ανάλογα με τη χώρα. Αυτές περιλαμβάνουν προδιαγραφές που διέπουν την ασφάλεια των επιβατών και τη συμπεριφορά κατά τη σύγκρουση, την ευφλεκτότητα, καθώς και το σχεδιασμό, τα υλικά και τα συστήματα υποβοήθησης. Στην Audi, όλα τα τιμόνια έχουν τον ίδιο σχεδιασμό παγκοσμίως. Η μόνη διαφορά από χώρα σε χώρα σχετίζεται με τον αερόσακο του οδηγού λόγω διαφορετικών απαιτήσεων σε περίπτωση σύγκρουσης.
Η αίσθηση του τιμονιού παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην Audi. Όλα τα τιμόνια Audi με ανίχνευση χεριών και / ή θέρμανση τιμονιού έχουν δύο στρώσεις αφρώδους αντικραδασμικού για να επιτύχουν ένα εξαιρετικό επίπεδο ποιότητας επιφάνειας και μια αντιολισθητική αίσθηση. Αυτό το πρότυπο εφαρμόζεται και στη μικρότερη λεπτομέρεια και σε κάθε στοιχείο ελέγχου. Οι οδηγοί το αισθάνονται αυτό, για παράδειγμα, με εξαιρετικά ακριβείς λειτουργίες περιστροφής / συμπίεσης ή με το μοναδικό κλικ στα κουμπιά του τιμονιού, ειδικό χαρακτηριστικό της Audi.
Κατά την επιλογή υλικών, η Audi επικεντρώνεται σε τρία κριτήρια: υψηλή ποιότητα, ανθεκτικότητα και μακρά διάρκεια. Όλα τα δέρματα που χρησιμοποιούνται από την εταιρεία είναι υποπροϊόν της παραγωγής τροφίμων, μαυρισμένα σε διαδικασία χωρίς χρώμιο, αναπνέοντα και πλήρως βαμμένα. Οι εργαστηριακές δοκιμές περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων ιδιότητες αντοχής στην τριβή, ελαφρότητα, συμπεριφορά συρρίκνωσης, αντοχή σε κάμψη, αντοχή σε εφελκυσμό, εκπομπές στο εσωτερικό και καύση.
Τα πρώιμα πρωτότυπα πλήρους κλίμακας αντιπροσωπεύουν ένα αρχικό ορόσημο στη διαδικασία ανάπτυξης. Ακολουθούν περαιτέρω εξέλιξη και διαδικασία εγκρίσεων, με βάση αυτά τα αρχικά δείγματα ενώ έπειτα τεστάρονται από τους οδηγούς δοκιμών, άτομα που οδηγούν τόσο σπάνια όσο και συχνά, γυναίκες και άνδρες, νεότερους και μεγαλύτερους οδηγούς, ψηλούς και μικρούς οδηγούς, και άτομα που οδηγούν τόσο επιθετικά όσο και πιο συντηρητικά. Σε αυτήν τη διαδικασία, περίπου 600 οχήματα προπαραγωγής περνούν περίπου έξι μήνες στο δρόμο - συνολικά σε 700.000 ώρες οδήγησης και 35 εκατομμύρια χιλιόμετρα.